eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokółka › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: ,,Scalenie gruntów obiekt Ostrówek - Budowa i przebudowa dróg dojazdowych..." - pełna nazwa w pkt. 4.2.2.) Ogłoszenia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: ,,Scalenie gruntów obiekt Ostrówek - Budowa i przebudowa dróg dojazdowych..." - pełna nazwa w pkt. 4.2.2.) Ogłoszenia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050667308

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Torowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Sokółka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 711 89 09; 85 711 89 10

1.5.8.) Numer faksu: 85 711 22 29

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial.techniczny@pzd.sokolka.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.sokolka.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.pzd.sokolka.com/index.php?go=przetargi/22WDdui3/przetarg

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi oraz przeprowadzanie i nadzorowanie prac remontowych i modernizacyjnych w budynkach będących własnością Powiatu Sokólskiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: ,,Scalenie gruntów obiekt Ostrówek - Budowa i przebudowa dróg dojazdowych..." - pełna nazwa w pkt. 4.2.2.) Ogłoszenia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-408ba370-db37-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00206700

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014726/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Scalenie gruntów obiekt Ostrówek – Budowa i przebudowa dróg dojazdowych do pól w ramach II etapu – zagospodarowania poscaleniowego operacji typu „Scalenie gruntów” w ramach poddziałania „Wsparcie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 poddziałanie ,,Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa’’

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00174395/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD/WD-Ui/4112/3/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 30684,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: ,,Scalenie gruntów obiekt Ostrówek - Budowa i przebudowa dróg dojazdowych do pól w ramach II etapu – zagospodarowania poscaleniowego operacji typu ,,Scalenie gruntów’’ w ramach poddziałania ,,Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa’’ objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 na obiekcie ,,Ostrówek’’ w Gminie Suchowola’’
1. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: ,,Scalenie gruntów obiekt Ostrówek - Budowa i przebudowa dróg dojazdowych do pól w ramach II etapu – zagospodarowania poscaleniowego operacji typu ,,Scalenie gruntów’’ w ramach poddziałania ,,Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa’’ objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 na obiekcie ,,Ostrówek’’ w Gminie Suchowola’’
2. Obowiązki Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji budowy z projektem i zezwoleniem na realizację inwestycji drogowej lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
2) zapoznanie się z dokumentacją techniczno-prawną, terenem budowy, jego uzbrojeniem i zagospodarowaniem;
3) sprawdzenie wytyczenia przez Wykonawcę robót, sprawdzenie innych pomiarów sytuacyjno -wysokościowych;
4) organizacja prac związanych z nadzorem tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę;
5) zatwierdzenie programu BIOZ, kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę zasad BHP;
6) sprawdzenie i zaopiniowanie harmonogramu robót, zaopiniowanie programu zapewnienia jakości (PZJ);
7) prowadzenie systematycznej kontroli zgodności cech jakościowych elementów robot i materiałów z wymaganiami specyfikacji technicznych oraz dokumentacji projektowych - w oparciu o wyniki badań tych cech, dostarczonych przez Wykonawcę;
8) akceptowanie receptur i technologii zgodnie z wymaganiami SST;
9) akceptacja wszystkich materiałów stosowanych do budowy, pod kątem ich rodzaju, jakości, cech i źródeł pochodzenia;
10) kontrola i ocena przedkładanych świadectw jakościowych oraz atestów na materiały i elementy sprowadzane z zewnątrz;
11) egzekwowanie od Wykonawcy dodatkowych badań i pomiarów, w przypadku wątpliwości co do wiarygodności badań Wykonawcy;
12) sprawdzenie świadectw dokumentujących przeprowadzenie legalizacji i wykalibrowania sprzętu do pomiarów i badań, używanego przez Wykonawcę i na tej podstawie - dopuszczenie do użytku,
13) sprawdzanie zakresu rzeczowego robót przez udział w obmiarach na gruncie;
14) przyjęcie zgłoszenia Wykonawcy o zakończeniu robót i po ich sprawdzeniu oraz skontrolowaniu i zaaprobowaniu operatu kolaudacyjnego, powiadomienie Zamawiającego o gotowości robót do odbioru ostatecznego;
15) sprawdzenie częściowego i ostatecznego rozliczenia robót i potwierdzenie go do wypłaty;
16) udział w pracach komisji odbioru ostatecznego i pogwarancyjnego, po uprzednim sprawdzeniu usunięcia wad i powiadomieniu o tym Zamawiającego;
17) dostosowanie ilości pobytów na budowie oraz ilości pobytów w siedzibie Zamawiającego według potrzeb dla prawidłowej realizacji zadania;
18) uczestniczenie w koordynacyjnych spotkaniach roboczych zwoływanych przez Zamawiającego w zależności od potrzeb, nie częściej niż raz w tygodniu przez okres realizacji Inwestycji;
19) zgłaszanie się na budowie w celu odbioru lub kontroli robót nie później niż w ciągu 24 godzin od telefonicznego powiadomienia przez Wykonawcę robót lub Zamawiającego;
20) uzyskiwanie akceptacji Zamawiającego w przypadku odstępstw od dokumentacji na realizację robót;
21) dostosowanie godzin pracy do godzin pracy Wykonawcy robót;
22) rozliczenia Umowy w przypadku jej wypowiedzenia;
23) sprawdzenie wszystkich niezbędnych dokumentów do odbioru ostatecznego i dopuszczenia do użytkowania obiektu;
24) nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie rękojmi/gwarancji i poświadczenie ich wykonania.
3. Zamawiający, stosownie do treści art. 95 Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) wymaga realizacji zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
4. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Rozdziale II. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego przedmiotowego zamówienia. Powyższe wymagania określają w szczególności:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;
3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
5. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w Rozdziałach II. – III. SWZ (Specyfikacji Warunków Zamówienia).
6. Szacunkowa wartość robót budowlanych dla zadania: pn.: ,,Scalenie gruntów obiekt Ostrówek - Budowa i przebudowa dróg dojazdowych do pól w ramach II etapu – zagospodarowania poscaleniowego operacji typu ,,Scalenie gruntów’’ w ramach poddziałania ,,Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa’’ objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 na obiekcie ,,Ostrówek’’ w Gminie Suchowola’’ wynosi 1 704 673,66 zł netto.
Przebieg ww. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane zamieszczony jest pod adresem (link do postępowania): https://www.pzd.sokolka.com/index.php?go=przetargi/22WDdbi5/przetarg. ID postępowania miniPortal: 2db4b61f-a68f-4c7b-9a0d-2bf0f9e4f614

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający – Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka, działający w imieniu i na rzecz Powiatu Sokólskiego, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8, 16-100 Sokółka, w dniu 24.05.2022r., zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym o jakim stanowi art. 275 pkt 1 Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) pn.: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: ,,Scalenie gruntów obiekt Ostrówek - Budowa i przebudowa dróg dojazdowych do pól w ramach II etapu – zagospodarowania poscaleniowego operacji typu ,,Scalenie gruntów’’ w ramach poddziałania ,,Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa’’ objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 na obiekcie ,,Ostrówek’’ w Gminie Suchowola’’.
Po opublikowaniu wymaganego ogłoszenia zamieszczono Specyfikację Warunków Zamówienia na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
W przedmiotowym postępowaniu pn.: Pełnienie nadzoru inwestorskiego …”, wyznaczono termin składania ofert na dzień 02.06.2022r. godz. 12:00 oraz termin otwarcia ofert na dzień 02.06.2022r. godz. 12:30.
Przedmiotowe zamówienie obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: ,,Scalenie gruntów obiekt Ostrówek - Budowa i przebudowa dróg dojazdowych do pól w ramach II etapu – zagospodarowania poscaleniowego operacji typu ,,Scalenie gruntów’’ w ramach poddziałania ,,Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa’’ objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 na obiekcie ,,Ostrówek’’ w Gminie Suchowola’’ (znak sprawy prowadzonego postępowania na roboty budowlane: PZD/WD-Bi/4112/5/2022, link do strony prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane: https://www.pzd.sokolka.com/index.php?go=przetargi/22WDdbi5/przetarg).
W wyżej wymienionym postępowaniu na roboty budowlane w wyznaczonym terminie nie złożono żadnej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający działając stosownie do treści przesłanki zawartej w treści art. 255 pkt 1) Ustawy PZP unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na ww. roboty budowlane.
Stan faktyczny postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane Zamawiający potwierdził w „Zawiadomieniu o unieważnieniu postępowania” z dn. 30.05.2022r. (znak sprawy: PZD/WD-Bi/4112/5/2022, link do strony prowadzonego postępowania: https://www.pzd.sokolka.com/index.php?go=przetargi/22WDdbi5/przetarg).
W świetle powyższego, działając na mocy art. 256 Ustawy PZP Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Pełnienie nadzoru inwestorskiego …”, ponieważ okoliczności wskazane powyżej powodują, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Stosownie do treści przesłanki zawartej w treści art. 256 Ustawy PZP „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.
Uzasadnienie prawne:
Art. 256 Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.