eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokółka › Rozbudowa i przebudowa dróg 1249B, 1405B i 1420B oraz obiektów inżynierskich w Powiecie Sokólskim na terenie Gmin Korycin, Nowy Dwór i Sidra

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa dróg 1249B, 1405B i 1420B oraz obiektów inżynierskich w Powiecie Sokólskim na terenie Gmin Korycin, Nowy Dwór i Sidra

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050667308

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Torowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Sokółka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 711 89 09; 85 711 89 10

1.5.8.) Numer faksu: 85 711 22 29

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial.techniczny@pzd.sokolka.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.sokolka.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.pzd.sokolka.com/index.php?go=przetargi/22WDdbi1/przetarg

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi oraz przeprowadzanie i nadzorowanie prac remontowych i modernizacyjnych w budynkach będących własnością Powiatu Sokólskiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i przebudowa dróg 1249B, 1405B i 1420B oraz obiektów inżynierskich w Powiecie Sokólskim na terenie Gmin Korycin, Nowy Dwór i Sidra

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0318534b-7eec-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00206657

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014726/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa i przebudowa dróg 1249B, 1405B i 1420B oraz obiektów inżynierskich w Powiecie Sokólskim na terenie Gmin Korycin, Nowy Dwór i Sidra

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038363/07

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD/WD-Bi/4112/1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 12532537,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Przebudowa drogi powiatowej nr 1249B Nowy Dwór – Kudrawka – Siderka – Sidra wraz z wykonaniem obiektu inżynierskiego k/m Siderka na terenie Gmin Nowy Dwór i Sidra w Powiecie Sokólskim.
1. Zamówienie obejmuje zrealizowanie zamówienia pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1249B Nowy Dwór – Kudrawka – Siderka – Sidra wraz z wykonaniem obiektu inżynierskiego k/m Siderka na terenie Gmin Nowy Dwór i Sidra w Powiecie Sokólskim, w systemie „zaprojektuj wybuduj”, polegającego na:
1) wykonaniu kompleksowej dokumentacji projektowej dla przebudowy drogi powiatowej 1249B Nowy Dwór – Kudrawka – Siderka – Sidra i wykonania obiektu inżynierskiego k/m Siderka w ciągu drogi powiatowej 1249B na terenie Gmin Nowy Dwór i Sidra w Powiecie Sokólskim (wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych),
2) przebudowie drogi powiatowej 1249B Nowy Dwór – Kudrawka – Siderka – Sidra i wykonaniu obiektu inżynierskiego k/m Siderka w ciągu drogi powiatowej 1249B na terenie Gmin Nowy Dwór i Sidra w Powiecie Sokólskim.
2. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:
1) urządzenia terenu budowy,
2) poniesienia kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej,
3) zapewnienia dostępu do posesji w sąsiedztwie placu budowy,
4) wykonanie kopii mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
5) opracowanie i wdrożenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (konserwacja oznakowania),
6) zapewnienia obsługi komunikacyjnej, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
7) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego,
8) demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz uszkodzonych obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu,
9) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku,
10) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy,
11) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego,
12) Wykonawca winien w razie konieczności zapewnić zabezpieczenie lub przeniesienie zabytków małej architektury, przeprowadzenie badań archeologicznych, zapewnienie nadzoru archeologicznego oraz przyrodniczego w zakresie wynikającym ze szczególnych przepisów
13) wykonania badań, prób, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających,
14) wykonania badań laboratoryjnych (wskazanych przez Zamawiającego) przy współudziale niezależnego laboratorium drogowego zaakceptowanego przez Zamawiającego,
15) uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru ostatecznego.
3. Zamawiający, stosownie do treści art. 95 Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.) wymaga realizacji zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
4. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Rozdziale II. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego przedmiotowego zamówienia. Powyższe wymagania określają w szczególności:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;
3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w systemie „zaprojektuj-wybuduj” zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia, Rozdział II Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz Rozdział III Program funkcjonalno-użytkowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 8686224,51 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Rozbudowa ciągu komunikacyjnego dróg powiatowych nr 1405B i 1420B o przebiegu od granicy Powiatu Monieckiego z Powiatem Sokólskim do granicy z Powiatem Białostockim na terenie Gminy Korycin. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1405B.
1. Zamówienie obejmuje zrealizowanie zamówienia pn.: Rozbudowa ciągu komunikacyjnego dróg powiatowych nr 1405B i 1420B o przebiegu od granicy Powiatu Monieckiego z Powiatem Sokólskim do granicy z Powiatem Białostockim na terenie Gminy Korycin. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1405B, w systemie „zaprojektuj wybuduj”, polegającego na:
1) wykonaniu kompleksowej dokumentacji projektowej dla rozbudowy drogi powiatowej nr 1405B (wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych),
2) rozbudowie drogi powiatowej nr 1405B.
2. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:
1) urządzenia terenu budowy,
2) poniesienia kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej,
3) zapewnienia dostępu do posesji w sąsiedztwie placu budowy,
4) wykonania kopii mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
5) opracowania i wdrożenia projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (konserwacja oznakowania),
6) zapewnienia obsługi komunikacyjnej, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
7) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego,
8) demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz uszkodzonych obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu,
9) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku,
10) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy,
11) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego,
12) Wykonawca winien w razie konieczności zapewnić zabezpieczenie lub przeniesienie zabytków małej architektury, przeprowadzenie badań archeologicznych, zapewnienie nadzoru archeologicznego oraz przyrodniczego w zakresie wynikającym ze szczególnych przepisów
13) wykonania badań, prób, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających,
14) wykonania badań laboratoryjnych (wskazanych przez Zamawiającego) przy współudziale niezależnego laboratorium drogowego zaakceptowanego przez Zamawiającego,
15) uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru ostatecznego.
3. Zamawiający, stosownie do treści art. 95 Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.) wymaga realizacji zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
4. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Rozdziale II. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego przedmiotowego zamówienia. Powyższe wymagania określają w szczególności:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;
3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w systemie „zaprojektuj-wybuduj” zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia, Rozdział II Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz Rozdział III Program funkcjonalno-użytkowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 273007,20 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Rozbudowa ciągu komunikacyjnego dróg powiatowych nr 1405B i 1420B o przebiegu od granicy Powiatu Monieckiego z Powiatem Sokólskim do granicy z Powiatem Białostockim na terenie Gminy Korycin. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1420B.
1. Zamówienie obejmuje zrealizowanie zamówienia pn.: Rozbudowa ciągu komunikacyjnego dróg powiatowych nr 1405B i 1420B o przebiegu od granicy Powiatu Monieckiego z Powiatem Sokólskim do granicy z Powiatem Białostockim na terenie Gminy Korycin. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1420B, w systemie „zaprojektuj wybuduj”, polegającego na:
1) wykonaniu kompleksowej dokumentacji projektowej dla rozbudowy drogi powiatowej nr 1420B (wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych),
2) rozbudowie drogi powiatowej nr 1420B.
2. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:
1) urządzenia terenu budowy,
2) poniesienia kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej,
3) zapewnienia dostępu do posesji w sąsiedztwie placu budowy,
4) wykonania kopii mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
5) opracowania i wdrożenia projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (konserwacja oznakowania),
6) zapewnienia obsługi komunikacyjnej, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
7) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego,
8) demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz uszkodzonych obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu,
9) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku,
10) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy,
11) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego,
12) Wykonawca winien w razie konieczności zapewnić zabezpieczenie lub przeniesienie zabytków małej architektury, przeprowadzenie badań archeologicznych, zapewnienie nadzoru archeologicznego oraz przyrodniczego w zakresie wynikającym ze szczególnych przepisów
13) wykonania badań, prób, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających,
14) wykonania badań laboratoryjnych (wskazanych przez Zamawiającego) przy współudziale niezależnego laboratorium drogowego zaakceptowanego przez Zamawiającego,
15) uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru ostatecznego.
3. Zamawiający, stosownie do treści art. 95 Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.) wymaga realizacji zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
4. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Rozdziale II. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego przedmiotowego zamówienia. Powyższe wymagania określają w szczególności:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;
3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w systemie „zaprojektuj-wybuduj” zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia, Rozdział II Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz Rozdział III Program funkcjonalno-użytkowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 3360086,58 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Przebudowa drogi powiatowej nr 1249B Nowy Dwór - Kudrawka - Siderka - Sidra wraz z wykonaniem obiektu inżynierskiego k/m Siderka na terenie Gminy Nowy Dwór i Sidra w Powiecie Sokólskim.
1. Zamówienie obejmuje zrealizowanie zamówienia pn.: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: „Rozbudowa i przebudowa dróg 1249B, 1405B i 1420B oraz obiektów inżynierskich w Powiecie Sokólskim na terenie Gmin Korycin, Nowy Dwór i Sidra. Część 1 Przebudowa drogi powiatowej nr 1249B Nowy Dwór - Kudrawka - Siderka - Sidra wraz z wykonaniem obiektu inżynierskiego k/m Siderka na terenie Gminy Nowy Dwór i Sidra w Powiecie Sokólskim”.
2. Obowiązki Inspektora Nadzoru Inwestorskiego:
1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji budowy z projektem i zgłoszeniem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
2) zapoznanie się z dokumentacją techniczno-prawną, terenem budowy, jego uzbrojeniem i zagospodarowaniem;
3) sprawdzenie wytyczenia przez Wykonawcę robót, sprawdzenie innych pomiarów sytuacyjno -wysokościowych;
4) organizacja prac związanych z nadzorem tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę;
5) zatwierdzenie programu BIOZ, kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę zasad BHP;
6) sprawdzenie i zaopiniowanie harmonogramu robót, zaopiniowanie programu zapewnienia jakości (PZJ).
7) prowadzenie systematycznej kontroli zgodności cech jakościowych elementów robot i materiałów z wymaganiami specyfikacji technicznych oraz dokumentacji projektowych - w oparciu o wyniki badań tych cech, dostarczonych przez Wykonawcę;
8) akceptowanie receptur i technologii zgodnie z wymaganiami SST;
9) akceptacja wszystkich materiałów stosowanych do budowy, pod kątem ich rodzaju, jakości, cech i źródeł pochodzenia;
10) kontrola i ocena przedkładanych świadectw jakościowych oraz atestów na materiały i elementy sprowadzane z zewnątrz;
11) egzekwowanie od Wykonawcy dodatkowych badań i pomiarów, w przypadku wątpliwości co do wiarygodności badań Wykonawcy;
12) sprawdzenie świadectw dokumentujących przeprowadzenie legalizacji i wykalibrowania sprzętu do pomiarów i badań, używanego przez Wykonawcę i na tej podstawie - dopuszczenie do użytku;
13) sprawdzanie zakresu rzeczowego robót przez udział w obmiarach na gruncie;
14) przyjęcie zgłoszenia Wykonawcy o zakończeniu robót i po ich sprawdzeniu oraz skontrolowaniu i zaaprobowaniu operatu kolaudacyjnego, powiadomienie Zamawiającego o gotowości robót do odbioru ostatecznego;
15) sprawdzenie częściowego i ostatecznego rozliczenia robót i potwierdzenie go do wypłaty;
16) udział w pracach komisji odbioru ostatecznego i pogwarancyjnego, po uprzednim sprawdzeniu usunięcia wad i powiadomieniu o tym Zamawiającego;
17) ilość pobytów na budowie oraz ilość pobytów w siedzibie Zamawiającego według potrzeb dla prawidłowej realizacji zadania;
18) uczestniczenie w koordynacyjnych spotkaniach roboczych zwoływanych przez Zamawiającego w zależności od potrzeb, nie częściej niż raz w tygodniu przez okres realizacji Inwestycji;
19) strony ustalają, że Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do zgłoszenia się na budowie w celu odbioru lub kontroli robót nie później niż w ciągu 24 godzin od telefonicznego powiadomienia przez Wykonawcę robót lub Zamawiającego;
20) wszelkie odstępstwa od dokumentacji na realizację robót wymagają akceptacji Zamawiającego;
21) godziny pracy Inspektora Nadzoru winny być dostosowane do godzin pracy Wykonawcy robót;
22) rozliczenia Umowy w przypadku jej wypowiedzenia;
23) Inspektor Nadzoru jest zobowiązany do sprawdzenia wszystkich niezbędnych dokumentów do odbioru ostatecznego i dopuszczenia do użytkowania obiektu;
24) nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie rękojmi/gwarancji i poświadczenie ich wykonania.
3. Zamawiający, stosownie do treści art. 95 Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) wymaga realizacji zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
4. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Rozdziale II. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego przedmiotowego zamówienia. Powyższe wymagania określają w szczególności:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;
3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
5. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w Rozdziałach II. – III. SWZ (Specyfikacji Warunków Zamówienia).
6. Szacunkowa wartość robót budowlanych dla zadania: pn.: „Rozbudowa i przebudowa dróg 1249B, 1405B i 1420B oraz obiektów inżynierskich w Powiecie Sokólskim na terenie Gmin Korycin, Nowy Dwór i Sidra. Część 1 Przebudowa drogi powiatowej nr 1249B Nowy Dwór - Kudrawka - Siderka - Sidra wraz z wykonaniem obiektu inżynierskiego k/m Siderka na terenie Gminy Nowy Dwór i Sidra w Powiecie Sokólskim” wynosi 8 352 138,95 zł netto.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 150338,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Rozbudowa ciągu komunikacyjnego dróg powiatowych nr 1405B i 1420B o przebiegu od granicy Powiatu Monieckiego z Powiatem Sokólskim do granicy z Powiatem Białostockim na terenie Gminy Korycin. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1405B
1. Zamówienie obejmuje zrealizowanie zamówienia pn.: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: „Rozbudowa i przebudowa dróg 1249B, 1405B i 1420B oraz obiektów inżynierskich w Powiecie Sokólskim na terenie Gmin Korycin, Nowy Dwór i Sidra. Część 2 Rozbudowa ciągu komunikacyjnego dróg powiatowych nr 1405B i 1420B o przebiegu od granicy Powiatu Monieckiego z Powiatem Sokólskim do granicy z Powiatem Białostockim na terenie Gminy Korycin. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1405B”.
2. Obowiązki Inspektora Nadzoru Inwestorskiego:

1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji budowy z projektem i zgłoszeniem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
2) zapoznanie się z dokumentacją techniczno-prawną, terenem budowy, jego uzbrojeniem i zagospodarowaniem;
3) sprawdzenie wytyczenia przez Wykonawcę robót, sprawdzenie innych pomiarów sytuacyjno -wysokościowych;
4) organizacja prac związanych z nadzorem tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę;
5) zatwierdzenie programu BIOZ, kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę zasad BHP;
6) sprawdzenie i zaopiniowanie harmonogramu robót, zaopiniowanie programu zapewnienia jakości (PZJ).
7) prowadzenie systematycznej kontroli zgodności cech jakościowych elementów robot i materiałów z wymaganiami specyfikacji technicznych oraz dokumentacji projektowych - w oparciu o wyniki badań tych cech, dostarczonych przez Wykonawcę;
8) akceptowanie receptur i technologii zgodnie z wymaganiami SST;
9) akceptacja wszystkich materiałów stosowanych do budowy, pod kątem ich rodzaju, jakości, cech i źródeł pochodzenia;
10) kontrola i ocena przedkładanych świadectw jakościowych oraz atestów na materiały i elementy sprowadzane z zewnątrz;
11) egzekwowanie od Wykonawcy dodatkowych badań i pomiarów, w przypadku wątpliwości co do wiarygodności badań Wykonawcy;
12) sprawdzenie świadectw dokumentujących przeprowadzenie legalizacji i wykalibrowania sprzętu do pomiarów i badań, używanego przez Wykonawcę i na tej podstawie - dopuszczenie do użytku;
13) sprawdzanie zakresu rzeczowego robót przez udział w obmiarach na gruncie;
14) przyjęcie zgłoszenia Wykonawcy o zakończeniu robót i po ich sprawdzeniu oraz skontrolowaniu i zaaprobowaniu operatu kolaudacyjnego, powiadomienie Zamawiającego o gotowości robót do odbioru ostatecznego;
15) sprawdzenie częściowego i ostatecznego rozliczenia robót i potwierdzenie go do wypłaty;
16) udział w pracach komisji odbioru ostatecznego i pogwarancyjnego, po uprzednim sprawdzeniu usunięcia wad i powiadomieniu o tym Zamawiającego;
17) ilość pobytów na budowie oraz ilość pobytów w siedzibie Zamawiającego według potrzeb dla prawidłowej realizacji zadania;
18) uczestniczenie w koordynacyjnych spotkaniach roboczych zwoływanych przez Zamawiającego w zależności od potrzeb, nie częściej niż raz w tygodniu przez okres realizacji Inwestycji;
19) strony ustalają, że Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do zgłoszenia się na budowie w celu odbioru lub kontroli robót nie później niż w ciągu 24 godzin od telefonicznego powiadomienia przez Wykonawcę robót lub Zamawiającego;
20) wszelkie odstępstwa od dokumentacji na realizację robót wymagają akceptacji Zamawiającego;
21) godziny pracy Inspektora Nadzoru winny być dostosowane do godzin pracy Wykonawcy robót;
22) rozliczenia Umowy w przypadku jej wypowiedzenia;
23) Inspektor Nadzoru jest zobowiązany do sprawdzenia wszystkich niezbędnych dokumentów do odbioru ostatecznego i dopuszczenia do użytkowania obiektu;
24) nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie rękojmi/gwarancji i poświadczenie ich wykonania
3. Zamawiający, stosownie do treści art. 95 Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) wymaga realizacji zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
4. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Rozdziale II. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego przedmiotowego zamówienia. Powyższe wymagania określają w szczególności:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;
3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
5. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w Rozdziałach II. – III. SWZ (Specyfikacji Warunków Zamówienia).
6. Szacunkowa wartość robót budowlanych dla zadania: pn.: „Rozbudowa i przebudowa dróg 1249B, 1405B i 1420B oraz obiektów inżynierskich w Powiecie Sokólskim na terenie Gmin Korycin, Nowy Dwór i Sidra. Część 2 Rozbudowa ciągu komunikacyjnego dróg powiatowych nr 1405B i 1420B o przebiegu od granicy Powiatu Monieckiego z Powiatem Sokólskim do granicy z Powiatem Białostockim na terenie Gminy Korycin. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1405B”, wynosi 262 506,92 zł netto.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 4725,12 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Rozbudowa ciągu komunikacyjnego dróg powiatowych nr 1405B i 1420B o przebiegu od granicy Powiatu Monieckiego z Powiatem Sokólskim do granicy z Powiatem Białostockim na terenie Gminy Korycin. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1420B
1. Zamówienie obejmuje zrealizowanie zamówienia pn.: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: „Rozbudowa i przebudowa dróg 1249B, 1405B i 1420B oraz obiektów inżynierskich w Powiecie Sokólskim na terenie Gmin Korycin, Nowy Dwór i Sidra. Część 3 Rozbudowa ciągu komunikacyjnego dróg powiatowych nr 1405B i 1420B o przebiegu od granicy Powiatu Monieckiego z Powiatem Sokólskim do granicy z Powiatem Białostockim na terenie Gminy Korycin. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1420B”.
2. Obowiązki Inspektora Nadzoru Inwestorskiego:

1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji budowy z projektem i zgłoszeniem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
2) zapoznanie się z dokumentacją techniczno-prawną, terenem budowy, jego uzbrojeniem i zagospodarowaniem;
3) sprawdzenie wytyczenia przez Wykonawcę robót, sprawdzenie innych pomiarów sytuacyjno -wysokościowych;
4) organizacja prac związanych z nadzorem tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę;
5) zatwierdzenie programu BIOZ, kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę zasad BHP;
6) sprawdzenie i zaopiniowanie harmonogramu robót, zaopiniowanie programu zapewnienia jakości (PZJ).
7) prowadzenie systematycznej kontroli zgodności cech jakościowych elementów robot i materiałów z wymaganiami specyfikacji technicznych oraz dokumentacji projektowych - w oparciu o wyniki badań tych cech, dostarczonych przez Wykonawcę;
8) akceptowanie receptur i technologii zgodnie z wymaganiami SST;
9) akceptacja wszystkich materiałów stosowanych do budowy, pod kątem ich rodzaju, jakości, cech i źródeł pochodzenia;
10) kontrola i ocena przedkładanych świadectw jakościowych oraz atestów na materiały i elementy sprowadzane z zewnątrz;
11) egzekwowanie od Wykonawcy dodatkowych badań i pomiarów, w przypadku wątpliwości co do wiarygodności badań Wykonawcy;
12) sprawdzenie świadectw dokumentujących przeprowadzenie legalizacji i wykalibrowania sprzętu do pomiarów i badań, używanego przez Wykonawcę i na tej podstawie - dopuszczenie do użytku;
13) sprawdzanie zakresu rzeczowego robót przez udział w obmiarach na gruncie;
14) przyjęcie zgłoszenia Wykonawcy o zakończeniu robót i po ich sprawdzeniu oraz skontrolowaniu i zaaprobowaniu operatu kolaudacyjnego, powiadomienie Zamawiającego o gotowości robót do odbioru ostatecznego;
15) sprawdzenie częściowego i ostatecznego rozliczenia robót i potwierdzenie go do wypłaty;
16) udział w pracach komisji odbioru ostatecznego i pogwarancyjnego, po uprzednim sprawdzeniu usunięcia wad i powiadomieniu o tym Zamawiającego;
17) ilość pobytów na budowie oraz ilość pobytów w siedzibie Zamawiającego według potrzeb dla prawidłowej realizacji zadania;
18) uczestniczenie w koordynacyjnych spotkaniach roboczych zwoływanych przez Zamawiającego w zależności od potrzeb, nie częściej niż raz w tygodniu przez okres realizacji Inwestycji;
19) strony ustalają, że Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do zgłoszenia się na budowie w celu odbioru lub kontroli robót nie później niż w ciągu 24 godzin od telefonicznego powiadomienia przez Wykonawcę robót lub Zamawiającego;
20) wszelkie odstępstwa od dokumentacji na realizację robót wymagają akceptacji Zamawiającego;
21) godziny pracy Inspektora Nadzoru winny być dostosowane do godzin pracy Wykonawcy robót;
22) rozliczenia Umowy w przypadku jej wypowiedzenia;
23) Inspektor Nadzoru jest zobowiązany do sprawdzenia wszystkich niezbędnych dokumentów do odbioru ostatecznego i dopuszczenia do użytkowania obiektu;
nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie rękojmi/gwarancji i poświadczenie ich wykonania
3. Zamawiający, stosownie do treści art. 95 Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) wymaga realizacji zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
4. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Rozdziale II. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego przedmiotowego zamówienia. Powyższe wymagania określają w szczególności:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;
3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
5. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w Rozdziałach II. – III. SWZ (Specyfikacji Warunków Zamówienia).
6. Szacunkowa wartość robót budowlanych dla zadania: pn.: „Rozbudowa i przebudowa dróg 1249B, 1405B i 1420B oraz obiektów inżynierskich w Powiecie Sokólskim na terenie Gmin Korycin, Nowy Dwór i Sidra. Część 3. Rozbudowa ciągu komunikacyjnego dróg powiatowych nr 1405B i 1420B o przebiegu od granicy Powiatu Monieckiego z Powiatem Sokólskim do granicy z Powiatem Białostockim na terenie Gminy Korycin. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1420B”, wynosi 3 230 854,40 zł netto.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 58155,38 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający – Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka, działający w imieniu i na
rzecz Powiatu Sokólskiego, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8, 16-100 Sokółka, w dniu 27.01.2022r., zamieszczając
ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego w trybie podstawowym o jakim stanowi art. 275 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo
zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) pn.: „Rozbudowa i przebudowa dróg 1249B,
1405B i 1420B oraz obiektów inżynierskich w Powiecie Sokólskim na terenie Gmin Korycin, Nowy Dwór i Sidra”.
Część 1. Przebudowa drogi powiatowej nr 1249B Nowy Dwór – Kudrawka – Siderka – Sidra wraz z wykonaniem
obiektu inżynierskiego k/m Siderka na terenie Gmin Nowy Dwór i Sidra w Powiecie Sokólskim.
Po opublikowaniu wymaganego ogłoszenia zamieszczono Specyfikację Warunków Zamówienia na stronie
internetowej prowadzonego postępowania.
W przedmiotowym postępowaniu – z uwzględnieniem dokonanych zmian w trakcie postępowania o udzielenie
zamówienia – wyznaczono odpowiednio:
1) termin składania ofert na: 19.05.2022r. godz. 10:00;
2) termin otwarcia ofert na: 19.05.2022r. godz. 10:30.
Zamawiający, stosownie do treści art. 222 ust. 4 Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień
publicznych (tj. Dz.U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.), przed otwarciem ofert (tj.: w dn. 18.05.2022r.), udostępnił
na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
Zgodnie z treścią tej informacji, Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia pn.:
„Rozbudowa i przebudowa dróg 1249B, 1405B i 1420B oraz obiektów inżynierskich w Powiecie Sokólskim na
terenie Gmin Korycin, Nowy Dwór i Sidra”, kwotę brutto: 21 490 500,00zł, w tym kwotę brutto: 16 010 500,00zł
odpowiednio na Część 1. Przebudowa drogi powiatowej nr 1249B Nowy Dwór – Kudrawka – Siderka – Sidra
wraz z wykonaniem obiektu inżynierskiego k/m Siderka na terenie Gmin Nowy Dwór i Sidra w Powiecie
Sokólskim.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Część 1. Przebudowa drogi
powiatowej nr 1249B Nowy Dwór – Kudrawka – Siderka – Sidra wraz z wykonaniem obiektu inżynierskiego k/m
Siderka na terenie Gmin Nowy Dwór i Sidra w Powiecie Sokólskim, złożono 1 ofertę, przez Wykonawcę:
1) STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, z ceną 24 585 872,08zł.
W związku z powyższym w przedmiotowym postępowaniu zaistniała sytuacja, w której oferta z najniższą ceną
przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia publicznego pn.:
„Rozbudowa i przebudowa dróg 1249B, 1405B i 1420B oraz obiektów inżynierskich w Powiecie Sokólskim na
terenie Gmin Korycin, Nowy Dwór i Sidra”, odpowiednio na Część 1. Przebudowa drogi powiatowej nr 1249B
Nowy Dwór – Kudrawka – Siderka – Sidra wraz z wykonaniem obiektu inżynierskiego k/m Siderka na terenie
Gmin Nowy Dwór i Sidra w Powiecie Sokólskim, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny
najkorzystniejszej oferty.
Stosownie do treści przesłanki zawartej w treści art. 255 pkt 3) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo
zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o
udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną
przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że
zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 3) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z
późn. zm.).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24585872,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24585872,08 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający – Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka, działający w imieniu i na rzecz Powiatu Sokólskiego, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8, 16-100 Sokółka, w dniu 27.01.2022r., zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego w trybie podstawowym o jakim stanowi art. 275 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo
zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) pn.: „Rozbudowa i przebudowa dróg 1249B,
1405B i 1420B oraz obiektów inżynierskich w Powiecie Sokólskim na terenie Gmin Korycin, Nowy Dwór i Sidra”.
Część 2. Rozbudowa ciągu komunikacyjnego dróg powiatowych nr 1405B i 1420B o przebiegu od granicy
Powiatu Monieckiego z Powiatem Sokólskim do granicy z Powiatem Białostockim na terenie Gminy Korycin.
Rozbudowa drogi powiatowej nr 1405B.
Po opublikowaniu wymaganego ogłoszenia zamieszczono Specyfikację Warunków Zamówienia na stronie
internetowej prowadzonego postępowania.
W przedmiotowym postępowaniu – z uwzględnieniem dokonanych zmian w trakcie postępowania o udzielenie
zamówienia – wyznaczono odpowiednio:
1) termin składania ofert na: 19.05.2022r. godz. 10:00;
2) termin otwarcia ofert na: 19.05.2022r. godz. 10:30.
Zamawiający, stosownie do treści art. 222 ust. 4 Ustawy PZP, przed otwarciem ofert (tj.: w dn. 18.05.2022r.), udostępnił
na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
Zgodnie z treścią tej informacji, Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia pn.:
„Rozbudowa i przebudowa dróg 1249B, 1405B i 1420B oraz obiektów inżynierskich w Powiecie Sokólskim na
terenie Gmin Korycin, Nowy Dwór i Sidra”, kwotę brutto: 21 490 500,00zł, w tym kwotę brutto: 630 000,00zł
odpowiednio na Część 2. Rozbudowa ciągu komunikacyjnego dróg powiatowych nr 1405B i 1420B o przebiegu
od granicy Powiatu Monieckiego z Powiatem Sokólskim do granicy z Powiatem Białostockim na terenie Gminy
Korycin. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1405B.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Część 2. Rozbudowa ciągu
komunikacyjnego dróg powiatowych nr 1405B i 1420B o przebiegu od granicy Powiatu Monieckiego z Powiatem
Sokólskim do granicy z Powiatem Białostockim na terenie Gminy Korycin. Rozbudowa drogi powiatowej nr
1405B, złożono 3 oferty, przez Wykonawców:
1) Przedsiębiorstwo Eksploatacji Ulic i Mostów Sp. z o.o., ul. Produkcyjna 102, 15-680 Białystok, z ceną
750 123,24zł;
2) STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, z ceną 1 218 430,69zł;
3) Joanna Choćko prowadząca działalność pod firmą PROBET Firma Drogowa - Joanna Agnieszka Choćko,
Fasty, ul. Szosa Knyszyńska 2, 15-694 Białystok, z ceną 741 332,61zł.
W związku z powyższym w przedmiotowym postępowaniu zaistniała sytuacja, w której oferta z najniższą ceną
przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia publicznego pn.:
„Rozbudowa i przebudowa dróg 1249B, 1405B i 1420B oraz obiektów inżynierskich w Powiecie Sokólskim na
terenie Gmin Korycin, Nowy Dwór i Sidra”, w tym odpowiednio na Część 2. Rozbudowa ciągu komunikacyjnego dróg powiatowych nr 1405B i 1420B o przebiegu od granicy Powiatu Monieckiego z Powiatem Sokólskim do
granicy z Powiatem Białostockim na terenie Gminy Korycin. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1405B, a
Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Stosownie do treści przesłanki zawartej w treści art. 255 pkt 3) Ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o
udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną
przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że
zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 3) Ustawy PZP.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 741332,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1218430,69 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający – Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka, działający w imieniu i na
rzecz Powiatu Sokólskiego, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8, 16-100 Sokółka, w dniu 27.01.2022r., zamieszczając
ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego w trybie podstawowym o jakim stanowi art. 275 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo
zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) pn.: „Rozbudowa i przebudowa dróg 1249B,
1405B i 1420B oraz obiektów inżynierskich w Powiecie Sokólskim na terenie Gmin Korycin, Nowy Dwór i Sidra”.
Część 3. Rozbudowa ciągu komunikacyjnego dróg powiatowych nr 1405B i 1420B o przebiegu od granicy
Powiatu Monieckiego z Powiatem Sokólskim do granicy z Powiatem Białostockim na terenie Gminy Korycin.
Rozbudowa drogi powiatowej nr 1420B.
Po opublikowaniu wymaganego ogłoszenia zamieszczono Specyfikację Warunków Zamówienia na stronie
internetowej prowadzonego postępowania.
W przedmiotowym postępowaniu – z uwzględnieniem dokonanych zmian w trakcie postępowania o udzielenie
zamówienia – wyznaczono odpowiednio:
1) termin składania ofert na: 19.05.2022r. godz. 10:00;
2) termin otwarcia ofert na: 19.05.2022r. godz. 10:30.
Zamawiający, stosownie do treści art. 222 ust. 4 Ustawy PZP przed otwarciem ofert (tj.: w dn. 18.05.2022r.), udostępnił
na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia pn.:
„Rozbudowa i przebudowa dróg 1249B, 1405B i 1420B oraz obiektów inżynierskich w Powiecie Sokólskim na
terenie Gmin Korycin, Nowy Dwór i Sidra”, kwotę brutto: 21 490 500,00zł, w tym kwotę brutto: 4 640 000,00zł
odpowiednio na Część 3. Rozbudowa ciągu komunikacyjnego dróg powiatowych nr 1405B i 1420B o przebiegu od granicy Powiatu Monieckiego z Powiatem Sokólskim do granicy z Powiatem Białostockim na terenie Gminy
Korycin. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1420B.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Część 3. Rozbudowa ciągu
komunikacyjnego dróg powiatowych nr 1405B i 1420B o przebiegu od granicy Powiatu Monieckiego z Powiatem
Sokólskim do granicy z Powiatem Białostockim na terenie Gminy Korycin. Rozbudowa drogi powiatowej nr
1420B, złożono 3 oferty, przez Wykonawców:
1) STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, z ceną 9 687 429,21zł;
2) Leon Stankiewicz prowadzący działalność pod firmą Przedsiębiorstwo Robót Elektrycznych i Budowlanych
„MIPA” Leon Stankiewicz, ul. Konstantego Ciołkowskiego 24, 15-545 Białystok, z ceną 8 511 600,00zł;
3) Joanna Choćko prowadząca działalność pod firmą PROBET Firma Drogowa - Joanna Agnieszka Choćko,
Fasty, ul. Szosa Knyszyńska 2, 15-694 Białystok, z ceną 7 379 132,85zł.
W związku z powyższym w przedmiotowym postępowaniu zaistniała sytuacja, w której oferta z najniższą ceną
przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia publicznego pn.:
„Rozbudowa i przebudowa dróg 1249B, 1405B i 1420B oraz obiektów inżynierskich w Powiecie Sokólskim na
terenie Gmin Korycin, Nowy Dwór i Sidra”, w tym odpowiednio na Część 3. Rozbudowa ciągu komunikacyjnego
dróg powiatowych nr 1405B i 1420B o przebiegu od granicy Powiatu Monieckiego z Powiatem Sokólskim do
granicy z Powiatem Białostockim na terenie Gminy Korycin. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1420B, a
Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Stosownie do treści przesłanki zawartej w treści art. 255 pkt 3) Ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o
udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną
przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że
zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 3) Ustawy PZP.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7379132,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9687429,21 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający – Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka, działający w imieniu i na rzecz Powiatu Sokólskiego, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8, 16-100 Sokółka, w dniu 27.01.2022r., zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym o jakim stanowi art. 275 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) pn.: „Rozbudowa i przebudowa dróg 1249B, 1405B i 1420B oraz obiektów inżynierskich w Powiecie Sokólskim na terenie Gmin Korycin, Nowy Dwór i Sidra”. Część 4. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Przebudowa drogi powiatowej nr 1249B Nowy Dwór - Kudrawka - Siderka - Sidra wraz z wykonaniem obiektu inżynierskiego k/m Siderka na terenie Gmin Nowy Dwór i Sidra w Powiecie Sokólskim.
Po opublikowaniu wymaganego ogłoszenia zamieszczono Specyfikację Warunków Zamówienia na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
W przedmiotowym postępowaniu – z uwzględnieniem dokonanych zmian w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia – wyznaczono odpowiednio:
1) termin składania ofert na: 19.05.2022r. godz. 10:00;
2) termin otwarcia ofert na: 19.05.2022r. godz. 10:30.

Zamawiający, stosownie do treści art. 222 ust. 4 Ustawy PZPprzed otwarciem ofert (tj.: w dn. 18.05.2022r.), udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
Zgodnie z treścią tej informacji, Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia pn.: „Rozbudowa i przebudowa dróg 1249B, 1405B i 1420B oraz obiektów inżynierskich w Powiecie Sokólskim na terenie Gmin Korycin, Nowy Dwór i Sidra”, kwotę brutto: 21 490 500,00zł, w tym kwotę brutto: 140 000,00zł odpowiednio na Część 4. Pełnienie nadzoru… .
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Część 4. Pełnienie nadzoru…, złożono 2 oferty, przez Wykonawców:
1) Piotr Horosz prowadzący działalność pod firmą Obsługa Inwestycji – Piotr Horosz, ul. Marii Konopnickiej 62B, 16-100 Sokółka, z ceną 65 559,00zł;
2) Witalis Gromotowicz prowadzący działalność pod firmą Witalis Gromotowicz "Budownictwo Drogowe" Osowicze 57, 16-010 Wasilków, z ceną 146 370,00zł.
Wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Rozbudowa i przebudowa dróg 1249B, 1405B i 1420B oraz obiektów inżynierskich w Powiecie Sokólskim na terenie Gmin Korycin, Nowy Dwór i Sidra”, obejmującego Część 4. pn.: Pełnienie nadzoru…, podyktowane było koniecznością zapewnienia prawidłowości przebiegu procesów budowlanych wynikających z obowiązującego prawa, a ściśle z zapewnieniem nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania polegającego na przebudowie drogi powiatowej nr 1249B Nowy Dwór - Kudrawka - Siderka - Sidra wraz z wykonaniem obiektu inżynierskiego k/m Siderka na terenie Gmin Nowy Dwór i Sidra w Powiecie Sokólskim.
Zamawiający na mocy art. 255 pkt 3) Ustawy PZP unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane obejmujące Część 1. Przebudowa drogi powiatowej nr 1249B Nowy Dwór – Kudrawka – Siderka – Sidra wraz z wykonaniem obiektu inżynierskiego k/m Siderka na terenie Gmin Nowy Dwór i Sidra w Powiecie Sokólskim co powoduje, że dla usług obejmujących Część 4. Pełnienie nadzoru…, wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
Stosownie do treści przesłanki zawartej w treści art. 255 pkt 5) Ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli „wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć”.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 5) Ustawy PZP

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65559,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146370,00 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający – Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka, działający w imieniu i na rzecz Powiatu Sokólskiego, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8, 16-100 Sokółka, w dniu 27.01.2022r., zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym o jakim stanowi art. 275 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) pn.: „Rozbudowa i przebudowa dróg 1249B, 1405B i 1420B oraz obiektów inżynierskich w Powiecie Sokólskim na terenie Gmin Korycin, Nowy Dwór i Sidra”. Część 5. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Rozbudowa ciągu komunikacyjnego dróg powiatowych nr 1405B i 1420B o przebiegu od granicy Powiatu Monieckiego z Powiatem Sokólskim do granicy z Powiatem Białostockim na terenie Gminy Korycin. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1405B.
Po opublikowaniu wymaganego ogłoszenia zamieszczono Specyfikację Warunków Zamówienia na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
W przedmiotowym postępowaniu – z uwzględnieniem dokonanych zmian w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia – wyznaczono odpowiednio:
1) termin składania ofert na: 19.05.2022r. godz. 10:00;
2) termin otwarcia ofert na: 19.05.2022r. godz. 10:30.

Zamawiający, stosownie do treści art. 222 ust. 4 Ustawy PZP, przed otwarciem ofert (tj.: w dn. 18.05.2022r.), udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
Zgodnie z treścią tej informacji, Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia pn.: „Rozbudowa i przebudowa dróg 1249B, 1405B i 1420B…” kwotę brutto: 21 490 500,00zł, w tym kwotę brutto: 10 000,00zł odpowiednio na Część 5. Pełnienie nadzoru… .
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Część 5. Pełnienie nadzoru…, złożono 2 oferty, przez Wykonawców:
1) Anna Werner prowadząca działalność pod firmą Anna Maria Werner Drogi, os. Os. Zielone 10/12, 16-100 Sokółka, z ceną 2 000,00zł;
2) Witalis Gromotowicz prowadzący działalność pod firmą Witalis Gromotowicz "Budownictwo Drogowe" Osowicze 57, 16-010 Wasilków, z ceną 17 220,00zł.
Wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Rozbudowa i przebudowa dróg 1249B, 1405B i 1420B…”, obejmującego Część 5. Pełnienie nadzoru…, podyktowane było koniecznością zapewnienia prawidłowości przebiegu procesów budowlanych wynikających z obowiązującego prawa, a ściśle z zapewnieniem nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania polegającego na Rozbudowie ciągu komunikacyjnego dróg powiatowych nr 1405B i 1420B o przebiegu od granicy Powiatu Monieckiego z Powiatem Sokólskim do granicy z Powiatem Białostockim na terenie Gminy Korycin. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1405B.
Zamawiający na mocy art. 255 pkt 3) Ustawy PZPunieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane obejmujące Część 2. Rozbudowa ciągu komunikacyjnego dróg powiatowych nr 1405B i 1420B o przebiegu od granicy Powiatu Monieckiego z Powiatem Sokólskim do granicy z Powiatem Białostockim na terenie Gminy Korycin. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1405B co powoduje, że dla usług obejmujących Część 5. Pełnienie nadzoru…, wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
Stosownie do treści przesłanki zawartej w treści art. 255 pkt 5) Ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli „wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć”.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 5) Ustawy PZP.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17220,00 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający – Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka, działający w imieniu i na rzecz Powiatu Sokólskiego, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8, 16-100 Sokółka, w dniu 27.01.2022r., zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym o jakim stanowi art. 275 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) pn.: „Rozbudowa i przebudowa dróg 1249B, 1405B i 1420B oraz obiektów inżynierskich w Powiecie Sokólskim na terenie Gmin Korycin, Nowy Dwór i Sidra”. Część 6. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Rozbudowa ciągu komunikacyjnego dróg powiatowych nr 1405B i 1420B o przebiegu od granicy Powiatu Monieckiego z Powiatem Sokólskim do granicy z Powiatem Białostockim na terenie Gminy Korycin. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1420B.
Po opublikowaniu wymaganego ogłoszenia zamieszczono Specyfikację Warunków Zamówienia na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
W przedmiotowym postępowaniu – z uwzględnieniem dokonanych zmian w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia – wyznaczono odpowiednio:
1) termin składania ofert na: 19.05.2022r. godz. 10:00;
2) termin otwarcia ofert na: 19.05.2022r. godz. 10:30.

Zamawiający, stosownie do treści art. 222 ust. 4 Ustawy PZP, przed otwarciem ofert (tj.: w dn. 18.05.2022r.), udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
Zgodnie z treścią tej informacji, Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia pn.: „Rozbudowa i przebudowa dróg 1249B, 1405B i 1420B…”, kwotę brutto: 21 490 500,00zł, w tym kwotę brutto: 60 000,00zł odpowiednio na Część 6. Pełnienie nadzoru … .
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Część 6. Pełnienie nadzoru… , złożono 3 oferty, przez Wykonawców:
1) Anna Werner prowadząca działalność pod firmą Anna Maria Werner Drogi,os. Os. Zielone 10/12, 16-100 Sokółka, z ceną 30 000,00zł;
2) Piotr Horosz prowadzący działalność pod firmą Obsługa Inwestycji – Piotr Horosz, ul. Marii Konopnickiej 62B, 16-100 Sokółka, z ceną 36 039,00zł;
3) Witalis Gromotowicz prowadzący działalność pod firmą Witalis Gromotowicz "Budownictwo Drogowe", Osowicze 57, 16-010 Wasilków, z ceną 43 050,00zł.
Wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Rozbudowa i przebudowa dróg 1249B, 1405B i 1420B …”, obejmującego Część 6. Pełnienie nadzoru …, podyktowane było koniecznością zapewnienia prawidłowości przebiegu procesów budowlanych wynikających z obowiązującego prawa, a ściśle z zapewnieniem nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania polegającego na Część 3. Rozbudowie ciągu komunikacyjnego dróg powiatowych nr 1405B i 1420B o przebiegu od granicy Powiatu Monieckiego z Powiatem Sokólskim do granicy z Powiatem Białostockim na terenie Gminy Korycin. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1420B.
Zamawiający na mocy art. 255 pkt 3) Ustawy PZP unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane obejmujące Część 3. Rozbudowa ciągu… Rozbudowa drogi powiatowej nr 1420B co powoduje, że dla usług obejmujących Część 6. Pełnienie nadzoru…, wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
Stosownie do treści przesłanki zawartej w treści art. 255 pkt 5) Ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli „wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć”.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 5) Ustawy PZP.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43050,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.