Ogłoszenie z dnia 2023-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00123056/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Letnie utrzymanie dróg i chodników w 2023 roku na terenie Gminy Lędziny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lędziny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258256
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lędzińska 55
1.5.2.) Miejscowość: Lędziny
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-143
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@ledziny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ledziny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bc5bb471-bc2d-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Letnie utrzymanie dróg i chodników w 2023 roku na terenie Gminy Lędziny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc5bb471-bc2d-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00206591
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057154/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Letnie utrzymanie dróg i chodnków na terenie miasta Lędziny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123056
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 140426 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest : Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2023 r.
Poz. 1, 2, 3, 4 Przedmiaru: Remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej lub z płytek betonowych:
1. demontaż starej nawierzchni i jej wywóz,
2. wyrównanie i uzupełnienie podbudowy,
3. podsypka cementowo-piaskowa (lub żużel wielkopiecowy),
4. ułożenie nawierzchni z fabrycznie nowej kostki betonowej lub płytek betonowych zakupionych przez wykonawcę
5. sprawdzenie spadków poprzecznych i równości nawierzchni
6. wypełnienie spoin piaskiem
Poz. 5, 6, 7, 8 Przedmiaru: przełożenie nawierzchni z kostki betonowej lub z płytek betonowych:
1. demontaż starej nawierzchni,
2. wyrównanie i uzupełnienie podbudowy,
3. podsypka cementowo-piaskowa (lub żużel wielkopiecowy),
4. ułożenie nawierzchni z kostki betonowej lub płytek betonowych (z odzysku),
5. sprawdzenie spadków poprzecznych i równości nawierzchni
6. wypełnienie spoin piaskiem
Poz. 9 Przedmiaru: Mechaniczne lub ręczne wykonanie koryta pod podbudowę z kruszywa na głębokość 20 cm (zagospodarowanie urobku we własnym zakresie)
Poz. 10 Przedmiaru: Uzupełnienie i uwałowanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-36 o grubość 10 cm;
Poz. 11 Przedmiaru: Uzupełnienie i uwałowanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 mm o grubość 20 cm;
Poz. 12 Przedmiaru: Uzupełnienie i uwałowanie nawierzchni z destruktu asfaltowego grubość 5 cm;
Poz. 13 Przedmiaru: Uzupełnienie 1 mb krawężnika betonowego na ławie betonowej:
4. demontaż starego krawężnika i ławy betonowej oraz wywóz,
5. wyrównanie podłoża i wykonanie ławy betonowej,
6. ułożenie fabrycznie nowego krawężnika zakupionego przez wykonawcę,
7. docięcie i uzupełnienie nawierzchni,
Poz. 14. Przedmiaru: Przełożenie 1 mb krawężnika betonowego na ławie betonowej:
1. demontaż starego krawężnika i ławy betonowej,
2. wyrównanie podłoża i wykonanie ławy betonowej,
3. ułożenie krawężnika z odzysku,
4. docięcie i uzupełnienie nawierzchni,
Poz. 15 Przedmiaru: Uzupełnienie 1mb obrzeża betonowego – analogicznie jak w przypadku uzupełnienia krawężnika (patrz poz. 13),
Poz. 16. Przedmiaru: Przełożenie 1mb obrzeża betonowego – analogicznie jak w przypadku przełożenia krawężnika (patrz pkt. 14),
Poz. 17. Przedmiaru: Uzupełnienie 1mb obrzeża betonowego
8. demontaż starego obrzeża,
9. wyrównanie podłoża,
10. ułożenie fabrycznie nowego krawężnika zakupionego przez wykonawcę,
11. docięcie i uzupełnienie nawierzchni,
Poz. 18. Przedmiaru: Przełożenie 1mb obrzeża betonowego
5. demontaż starego obrzeża,
6. wyrównanie podłoża,
7. ułożenie krawężnika z odzysku,
8. docięcie i uzupełnienie nawierzchni,
Poz. 19. Przedmiaru: Regulacja wysokości studzienki infrastruktury drogowej.
Poz. 20. Przedmiaru: Wyjazd interwencyjny dla zabezpieczenia miejsc stanowiących bezpośrednie zagrożenie dla zdrowia lub życia np. zabezpieczenie zapadliska, odkrytej studni itp. czas realizacji do 24 godzin od zgłoszenia przez inspektora Wydziału.
Wszystkie koszty związanie z zakupem materiałów niezbędnych do realizacji prac jak i transportem ponosi Wykonawca.
Zagospodarowanie materiału powstałego po przeprowadzonych pracach leży w gestii Wykonawcy robót, co należy uwzględnić we wszystkich cenach.
Elementy zdemontowane przechowuje Wykonawca.
Zakres robót będzie ustalany każdorazowo na podstawie polecenia wykonania złożonego przez pracownika Wydziału Gospodarki Miejskiej UM Lędziny i wykonany w terminie nie dłuższym niż 14 dni od jego złożenia. W przypadkach nagłych (awaryjnych) w terminie 24 godzin od zgłoszenia. Zabezpieczenie awaryjne obszaru robót od zaraz po zgłoszeniu. W razie wykrycia przez Wykonawcę miejsca niebezpiecznego, zagrażającego życiu lub zdrowiu osób (np. odkrytej studni) Wykonawca podejmuje się niezwłocznie zabezpieczenia terenu bez konieczności oczekiwania na polecenie Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu prac w trakcie realizacji umowy, poprzez zaniechanie niektórych czynności określonych ofertą lub wykonanie czynności zamiennych w ramach przewidzianych ofertą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67834,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174269,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67834,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIFOR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524602147
7.3.3) Ulica: Lipowa 7a
7.3.4) Miejscowość: Imielin
7.3.5) Kod pocztowy: 41-407
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67834,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego pomiędzy ul. Karola Darwina a Parkiem Międzyosiedlowym
- Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków.
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Kontrewers
- Przebudowa drogi ul. Zamkowej w Żorach od skrzyżowania z DK-81 do skrzyżowania przy pałacu.
- "Remont DP nr 1813B w obrębie Świdry Awissa w km 1+049 ÷ 1+275"
- Rozbudowa DP 4339E na odcinku od ul. Farbiarskiej do ul. J. Piłsudskiego.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.