eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jemielnica › Dostawa i montaż wyposażenia do Publicznego Żłobka w Jemielnicy w ramach programu MALUCH+ 2021



Ogłoszenie z dnia 2021-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa i montaż wyposażenia do Publicznego Żłobka w Jemielnicy w ramach programu MALUCH+ 2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jemielnica

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413231

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Strzelecka 67

1.4.2.) Miejscowość: Jemielnica

1.4.3.) Kod pocztowy: 47-133

1.4.4.) Województwo: opolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.4.7.) Numer telefonu: +48774623500

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jemielnica.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jemielnica.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00206500

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-10-05

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00195156/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
6. Część 1: Dostawa i montaż wyposażenia sal.

1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w załączniku nr 2a do SWZ.

2) Ze względu na specyfikę zamówienia uzasadnione jest zachowanie integralności i zamysłu koncepcyjnego wyrażonego w opisie przedmiotu zamówienia poprzez zamówienie mebli i artykułów wyposażenia wnętrz spójnych wizualnie, estetycznie, kolorystycznie, zachowując określoną strukturę tkanin i innych materiałów, z których mają być wykonane.

3) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) dostawę wyposażenia sal do Publicznego Żłobka w Jemielnicy,
b) wniesienie i rozmieszczenie całego wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego miejscach,
c) montaż gdy dany produkt tego wymaga,
d) wszelkie czynności umożliwiające funkcjonowanie montowanego lub instalowanego towaru zgodnie z przeznaczeniem.

4) Poprzez dostawę Zamawiający rozumie dostarczenie mebli wraz ze wszystkimi niezbędnymi do ich należytego funkcjonowania elementami wynikającymi z zastosowanego przez Wykonawcę sposobu montażu.

5) Meble dostarczone w ramach wykonania zamówienia mogą być dostarczone w stanie zmontowanym.


6) Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia:
a) podczas dostawy przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia na własny koszt podłóg i ścian w pomieszczeniach Zamawiającego przed ich zniszczeniem i uszkodzeniem. W przypadku powstania uszkodzeń powłok wykończeniowych pomieszczeń podczas dostawy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt. Do czynności związanych z wykonaniem przedmiotu umowy należy również usunięcie opakowań oraz posprzątanie pomieszczeń po dokonanym montażu
b) przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowany na rynku (rok produkcji nie wcześniejszy niż 2020r.) i pochodzić z legalnej dystrybucji. Musi spełniać wymogi obowiązujących norm i przepisów. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną również za szkody wyrządzone innym osobom, jeżeli szkoda powstała z przyczyn tkwiących w dostarczonym przedmiocie zamówienia;
c) przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, uzgodnieniami, dokumentami przetargowymi, z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa oraz spełniać obowiązujące normy i wymogi dotyczące parametrów funkcjonalno-jakościowych dopuszczających przedmiot zamówienia do użytkowania w szczególności takich jak: bezpieczeństwo, odporność na ścieranie, wytrzymałość na tarcie, odkształcenia przez ściskanie, ergonomia oraz zgodne z celem jakiemu ma służyć.
d) wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej;
e) przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednio: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, mieć oznakowanie znakiem CE, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu dostawach, oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy do uruchomienia i pracy u Zamawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany;
f) przedmiot zamówienia musi być oznakowane przez producentów w sposób trwały tak, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. Wszystkie urządzenia składające się na przedmiot zamówienia powinny spełniać wymogi określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa dot. prawa dopuszczenia do używania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać sprzęt przed dopuszczeniem go do używania. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany okazać w/w dokumenty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
g) dostarczony towar musi być posegregowany zgodnie z załącznikiem nr 2a do SWZ i zapakowany w opakowaniach umożliwiających jego jednoznaczną identyfikację.
h) wykonawca zapewni takie opakowanie dostarczanych pomocy jakie jest wymagane, by nie dopuścić do ich uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
i) odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca.
j) zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu nie spełniającego wymogów jakościowych, opisanych w formularzu ofertowym.
k) w przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
- są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego;
- nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach;
- nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 5 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego
l) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu, najpóźniej przy odbiorze przedmiotu zamówienia, zaleceń w zakresie użytkowania i konserwacji, tj. instrukcje obsługi, montażu i konserwacji, karty gwarancyjne w języku polskim. Wymienione zalecenia zostaną przekazane w formie papierowej oraz elektronicznej. Szkody wynikłe z błędnego tłumaczenia dokumentów na język polski obciążają Wykonawcę.
1) Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na czas realizacji zamówienia. Suma gwarancyjna w wysokości co najmniej równej wartości realizowanego zamówienia (posiadane przez Wykonawcę OC musi obejmować ochroną ubezpieczeniową również podwykonawców, którzy realizują przedmiot zamówienia – jeżeli dotyczy). W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część suma gwarancyjna dotyczy wysokości co najmniej sumy gwarancji dla wszystkich części na które wykonawca składa ofertę. Wykonawca, wybrany do realizacji zamówienia przed podpisaniem umowy przedłoży kopię polisy odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i będzie ona stanowiła załącznik do umowy.

2) Zamawiający wymaga przedłożenia przed podpisaniem umowy zestawienia proponowanych przedmiotów zamówienia wraz z kartami katalogowymi określającymi parametry techniczne lub zdjęciami/ilustracjami produktu.

3) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

4) Ofertowane przez Wykonawcę przedmioty zamówienia muszą posiadać wszystkie elementy wymienione w przedmiocie zamówienia. Oferowane przez Wykonawcę pomoce muszą odpowiadać minimalnym parametrom technicznym i jakościowym i nie mogą być one gorsze technicznie i jakościowo niż oddano w opisie przedmiotu zamówienia.

5) Rozwiązania równoważne: Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Wszędzie tam, gdzie przy opisie produktu/przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenia należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych niż te podane w opisie produktu/przedmiotu zamówienia.
W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności leży po stronie Wykonawcy. W tym celu, Wykonawca zobowiązany jest szczegółowo opisać produkt równoważny w formularzu opisowym.
10. Minimalne warunki gwarancji, serwisowania dla każdej części:

1) wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji z bezpłatnym serwisem przez min. 24 miesiące od daty uruchomienia, przetestowania i podpisanego obustronnie bezusterkowo protokołu odbioru końcowego potwierdzającego wykonanie przedmiotu zamówienia. Oferowany okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
2) wykonawca zobowiązuje się ponosić wszystkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi we wskazanym wyżej okresie.
3) udzielona gwarancja obejmuje wszystkie elementy dostarczonego sprzętu wraz z niezbędnym wyposażeniem z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych podlegających zużyciu podczas normalnej eksploatacji;
4) udzielona gwarancja nie może ograniczać zamawiającego do instalowania w sprzęcie standardowych kart rozszerzeń, pamięci, napędów, procesorów, sterowników oraz bieżących konserwacji sprzętu.
5) w ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej części na nową, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy sprzętu;
6) w przypadku maksymalnie 3 napraw gwarancyjnych tego samego sprzętu/podzespołu Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany na nowy wolny od wad;
7) Wykonawca zapewni wykonanie napraw gwarancyjnych w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii, po tym terminie zobowiązuje się wymienić sprzęt na nowy o równorzędnych lub lepszych parametrach
8) czas reakcji serwisu (fizyczne stawienie się serwisanta w miejscu zainstalowania sprzętu i podjęcie czynności zmierzających do naprawy sprzętu) max w ciągu 72 godziny (pełne godziny) licząc od momentu zgłoszenia awarii;
9) Wykonawca zapewnia pełny, bezpłatny przegląd okresowy całego sprzętu na 1 miesiąc przed upływem terminu gwarancji;
10) koszty dojazdu serwisu do i z miejsca użytkowania sprzętu lub przewóz uszkodzonego przedmiotu zamówienia do i po naprawie nie obciążają Zamawiającego w okresie gwarancyjnym. Transport uszkodzonego sprzętu, zapewnia Wykonawca.

Po zmianie:
6. Część 1: Dostawa i montaż wyposażenia sal.

1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w załączniku nr 2a do SWZ - po zmianach z dnia 05.10.2021r.

2) Ze względu na specyfikę zamówienia uzasadnione jest zachowanie integralności i zamysłu koncepcyjnego wyrażonego w opisie przedmiotu zamówienia poprzez zamówienie mebli i artykułów wyposażenia wnętrz spójnych wizualnie, estetycznie, kolorystycznie, zachowując określoną strukturę tkanin i innych materiałów, z których mają być wykonane.

3) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) dostawę wyposażenia sal do Publicznego Żłobka w Jemielnicy,
b) wniesienie i rozmieszczenie całego wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego miejscach,
c) montaż gdy dany produkt tego wymaga,
d) wszelkie czynności umożliwiające funkcjonowanie montowanego lub instalowanego towaru zgodnie z przeznaczeniem.

4) Poprzez dostawę Zamawiający rozumie dostarczenie mebli wraz ze wszystkimi niezbędnymi do ich należytego funkcjonowania elementami wynikającymi z zastosowanego przez Wykonawcę sposobu montażu.

5) Meble dostarczone w ramach wykonania zamówienia mogą być dostarczone w stanie zmontowanym.


6) Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia:
a) podczas dostawy przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia na własny koszt podłóg i ścian w pomieszczeniach Zamawiającego przed ich zniszczeniem i uszkodzeniem. W przypadku powstania uszkodzeń powłok wykończeniowych pomieszczeń podczas dostawy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt. Do czynności związanych z wykonaniem przedmiotu umowy należy również usunięcie opakowań oraz posprzątanie pomieszczeń po dokonanym montażu
b) przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowany na rynku (rok produkcji nie wcześniejszy niż 2020r.) i pochodzić z legalnej dystrybucji. Musi spełniać wymogi obowiązujących norm i przepisów. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną również za szkody wyrządzone innym osobom, jeżeli szkoda powstała z przyczyn tkwiących w dostarczonym przedmiocie zamówienia;
c) przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, uzgodnieniami, dokumentami przetargowymi, z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa oraz spełniać obowiązujące normy i wymogi dotyczące parametrów funkcjonalno-jakościowych dopuszczających przedmiot zamówienia do użytkowania w szczególności takich jak: bezpieczeństwo, odporność na ścieranie, wytrzymałość na tarcie, odkształcenia przez ściskanie, ergonomia oraz zgodne z celem jakiemu ma służyć.
d) wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej;
e) przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednio: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, mieć oznakowanie znakiem CE, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu dostawach, oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy do uruchomienia i pracy u Zamawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany;
f) przedmiot zamówienia musi być oznakowane przez producentów w sposób trwały tak, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. Wszystkie urządzenia składające się na przedmiot zamówienia powinny spełniać wymogi określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa dot. prawa dopuszczenia do używania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać sprzęt przed dopuszczeniem go do używania. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany okazać w/w dokumenty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
g) dostarczony towar musi być posegregowany zgodnie z załącznikiem nr 2a do SWZ i zapakowany w opakowaniach umożliwiających jego jednoznaczną identyfikację.
h) wykonawca zapewni takie opakowanie dostarczanych pomocy jakie jest wymagane, by nie dopuścić do ich uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
i) odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca.
j) zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu nie spełniającego wymogów jakościowych, opisanych w formularzu ofertowym.
k) w przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
- są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego;
- nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach;
- nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 5 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego
l) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu, najpóźniej przy odbiorze przedmiotu zamówienia, zaleceń w zakresie użytkowania i konserwacji, tj. instrukcje obsługi, montażu i konserwacji, karty gwarancyjne w języku polskim. Wymienione zalecenia zostaną przekazane w formie papierowej oraz elektronicznej. Szkody wynikłe z błędnego tłumaczenia dokumentów na język polski obciążają Wykonawcę.
1) Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na czas realizacji zamówienia. Suma gwarancyjna w wysokości co najmniej równej wartości realizowanego zamówienia (posiadane przez Wykonawcę OC musi obejmować ochroną ubezpieczeniową również podwykonawców, którzy realizują przedmiot zamówienia – jeżeli dotyczy). W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część suma gwarancyjna dotyczy wysokości co najmniej sumy gwarancji dla wszystkich części na które wykonawca składa ofertę. Wykonawca, wybrany do realizacji zamówienia przed podpisaniem umowy przedłoży kopię polisy odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i będzie ona stanowiła załącznik do umowy.

2) Zamawiający wymaga przedłożenia przed podpisaniem umowy zestawienia proponowanych przedmiotów zamówienia wraz z kartami katalogowymi określającymi parametry techniczne lub zdjęciami/ilustracjami produktu.

3) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

4) Ofertowane przez Wykonawcę przedmioty zamówienia muszą posiadać wszystkie elementy wymienione w przedmiocie zamówienia. Oferowane przez Wykonawcę pomoce muszą odpowiadać minimalnym parametrom technicznym i jakościowym i nie mogą być one gorsze technicznie i jakościowo niż oddano w opisie przedmiotu zamówienia.

5) Rozwiązania równoważne: Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Wszędzie tam, gdzie przy opisie produktu/przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenia należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych niż te podane w opisie produktu/przedmiotu zamówienia.
W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności leży po stronie Wykonawcy. W tym celu, Wykonawca zobowiązany jest szczegółowo opisać produkt równoważny w formularzu opisowym.
10. Minimalne warunki gwarancji, serwisowania dla każdej części:

1) wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji z bezpłatnym serwisem przez min. 24 miesiące od daty uruchomienia, przetestowania i podpisanego obustronnie bezusterkowo protokołu odbioru końcowego potwierdzającego wykonanie przedmiotu zamówienia. Oferowany okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
2) wykonawca zobowiązuje się ponosić wszystkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi we wskazanym wyżej okresie.
3) udzielona gwarancja obejmuje wszystkie elementy dostarczonego sprzętu wraz z niezbędnym wyposażeniem z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych podlegających zużyciu podczas normalnej eksploatacji;
4) udzielona gwarancja nie może ograniczać zamawiającego do instalowania w sprzęcie standardowych kart rozszerzeń, pamięci, napędów, procesorów, sterowników oraz bieżących konserwacji sprzętu.
5) w ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej części na nową, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy sprzętu;
6) w przypadku maksymalnie 3 napraw gwarancyjnych tego samego sprzętu/podzespołu Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany na nowy wolny od wad;
7) Wykonawca zapewni wykonanie napraw gwarancyjnych w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii, po tym terminie zobowiązuje się wymienić sprzęt na nowy o równorzędnych lub lepszych parametrach
8) czas reakcji serwisu (fizyczne stawienie się serwisanta w miejscu zainstalowania sprzętu i podjęcie czynności zmierzających do naprawy sprzętu) max w ciągu 72 godziny (pełne godziny) licząc od momentu zgłoszenia awarii;
9) Wykonawca zapewnia pełny, bezpłatny przegląd okresowy całego sprzętu na 1 miesiąc przed upływem terminu gwarancji;
10) koszty dojazdu serwisu do i z miejsca użytkowania sprzętu lub przewóz uszkodzonego przedmiotu zamówienia do i po naprawie nie obciążają Zamawiającego w okresie gwarancyjnym. Transport uszkodzonego sprzętu, zapewnia Wykonawca.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-10-07 11:00

Po zmianie:
2021-10-11 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-10-07 12:00

Po zmianie:
2021-10-11 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-11-05

Po zmianie:
2021-11-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.