eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczów › Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej na terenie Gminy Tczów wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków



Ogłoszenie z dnia 2023-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej na terenie Gminy Tczów wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TCZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224031

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 124

1.5.2.) Miejscowość: Tczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-706

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 676 80 23

1.5.8.) Numer faksu: 48 676 80 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tczow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.tczow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej na terenie Gminy Tczów wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fcf16e6-c3f7-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00206040

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055354/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej na terenie Gminy Tczów wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139742

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SG.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4209061,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej na terenie Gminy Tczów
1. W ramach zadania Wykonawca ma wybudować 15 przyłączy w następujących miejscowościach zlokalizowanych na terenie Gminy Tczów: Bartodzieje, Brzezinki Nowe, Brzezinki Stare, Rawica, Rawica Nowa, Rawica Stara, Tczów – szczegółowy wykaz lokalizacji określony został w przedmiarze robót.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji określono w załącznikach:
1) nr 9.1 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy – część I.
2) nr 10.1 do SWZ – Dokumentacja techniczna obejmująca:
a) Projekty dodatkowych przyłączy kanalizacyjnych,
b) Przedmiary.
3. Dokumentacja techniczna – projekty dodatkowych przyłączy kanalizacyjnych zostały wykonane na zlecenie mieszkańców gminy i przekazane Zamawiającemu do realizacji. Wskazane w dokumentacji rozwiązania systemowe są przykładowe.
Wykonawca może zaproponować rozwiązania innych producentów o parametrach nie gorszych od rozwiązań wskazanych w dokumentacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232452-5 - Roboty odwadniające

45232460-4 - Roboty sanitarne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 483061,55 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Modernizacja oczyszczalni ścieków zlokalizowanej w miejscowości Tczów
1. Celem Inwestycji jest wykonanie robót mających na celu poprawę funkcjonowania systemu gospodarki ściekowej oraz osadowej poprzez modernizację technologii oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą, co wpłynie na możliwość podłączenia większej ilości mieszkańców do oczyszczalni oraz wpłynie na polepszenie świadczonych usług w zakresie odbioru ścieków, jak również ochronę zdrowia okolicznych mieszkańców oraz środowiska naturalnego.
2. Inwestycja będzie realizowana w formuje „zaprojektuj i wybuduj” a jej zakres obejmuje:
1) Ulepszenie efektywności podczyszczania mechanicznego ścieków surowych dopływających do oczyszczalni poprzez:
a) remont sito piaskownika i wszystkich jego części mechanicznych oraz montaż nowej prasy skratek przy istniejącym sitopiaskowniku,
b) montaż nowej komory rozdziału z regulacją przepływu ścieków;
2) Ulepszenie efektywności procesu Biologicznego oczyszczania ścieków oraz zwiększenie buforu technologicznego oczyszczalni poprzez:
a) remont starej i nowej części istniejącego reaktora biologicznego wraz z towarzyszącymi instalacjami i robotami budowlanymi,
b) wymianę membran dyfuzorów napowietrzających, wymiana mieszadeł i pomp,
c) wymianę 6 szt. dmuchaw: 3 szt. zasilające część „starą” oczyszczalni i 3 szt. zasilające cześć dobudowaną,
d) wymianę AKPiA, wymianę części rurociągów technologicznych i instalacji pomocniczych;
3) Poprawę gospodarki osadami poprzez:
a) wymianę istniejącej prasy taśmowej do osadów na nową prasę o szerokości taśmy min. 900mm lub wydajności min. 5m3/h oraz montaż układu do higienizacji wapnem i/lub pyłami dymnicowymi,
b) budowę nowej wiaty magazynowej na osad (po higienizacji),
c) zakup mini ładowarki do transportu i załadunku osadu po higienizacji;
4) Poprawę efektywności energetycznej oczyszczalni poprzez montaż systemu fotowoltaiki na dachu budynku oczyszczalni o mocy nie mniejszej niż 50Kw;
5) Poprawę stanu technicznego oczyszczalni poprzez remont konstrukcji dachu „starej” części budynku oczyszczalni.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie w tym wykonanie wszelkich prac projektowych, uzyskanie skutecznego zgłoszenia robót w Starostwie Powiatowym (lub pozwolenia na budowę) i innych wymaganych prawem decyzji, pozwoleń, zgłoszeń a następnie wykonanie robót budowlanych oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego wymaganych prawem zgłoszeń i pozwoleń a następnie wykonanie robót budowlanych.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji określono w załącznikach:
1) nr 9.2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy – część II,
2) nr 10.2 do SWZ – Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 3726000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 414709,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 540000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 414709,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sebastian Bator

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7961974333

7.3.3) Ulica: Żeromskiego

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 518387,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4350510,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4630000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4350510,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Montażowe MONTECH Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131005763

7.3.3) Ulica: -

7.3.4) Miejscowość: Łuszczów Drugi

7.3.5) Kod pocztowy: 20-258

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4350510,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość umowy zawartej w części I postępowania obejmuje zamówienie podstawowe oraz opcję.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.