eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słubice › Budowa terenu rekreacyjno-sportowego przy Szkole Podstawowej w Kunowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa terenu rekreacyjno-sportowego przy Szkole Podstawowej w Kunowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁUBICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966792

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Akademicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Słubice

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@slubice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slubice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/slubice/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa terenu rekreacyjno-sportowego przy Szkole Podstawowej w Kunowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb25b9d6-db4b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00205829

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061860/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa terenu rekreacjno - sportowego przy szkole Podstawowej w Kunowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00174291/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2022.PG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1724607,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa terenu rekreacyjno-sportowego przy Szkole Podstawowej w Kunowicach, w ramach którego zostanie wykonane:
• budowa chodników i ciągu pieszo-jezdnego
• budowa wielofunkcyjnego boiska
• budowa placu zabaw
• budowa skoczni do skoków w dal
• budowa bieżni sportowej
• wykonanie monitoringu terenu połączonego z monitoringiem szkoły podstawowej
• zagospodarowanie terenu: budowa ogrodzenia, wykonanie nawierzchni, elementów małej architektury, oświetlenie terenu.

2. W ramach zamówienia należy doliczyć koszt wykonania dodatkowo wycinki 38 sztuk (o śr. około 36-45 cm oraz 9 drzew o około 50-65 cm) drzew oraz wycinki zakrzewień i zadrzewień nieujętych w kosztorysie. Teren objęty karczowaniem i uporządkowaniem wynosi ok. 1 tys. m2.
3. Szczegółowy zakres inwestycji został określony w dokumentacji technicznej i obejmuje m.in.: wykonanie placu zabaw z nawierzchnią bezpieczną; wykonanie bieżni o szerokości 2,0m do skoku w dal wraz z zeskocznią piaskową o wymiarach 3,0 x 7,0m; wykonanie bieżni czteropasowej dla biegających o szerokości pasów 1,22 m (wymiary bieżni 5,13m x 80,0m); wykonanie wielofunkcyjnego boiska sportowego z piłkochwytami jako ogrodzenie do wysokości 6m o wymiarach 24,0m x 46,0m; wykonanie chodnika o szerokości 1,5m oraz 2,5m oraz wykonanie ciągu pieszo – jezdnego o szerokości 4m i 5m, wykonanie oświetlenia terenu, wykonanie monitoringu oraz wycinka istniejących drzew.
4. Zamawiający odstępuje od realizacji elementów zagospodarowania przewidzianych w dokumentacji technicznej dotyczącej formowania nasypów na działce nr ewid. 147/14.
5. Materiały/produkty, które zostaną wykorzystane do realizacji przedmiotu zamówienia, powinny spełniać wymogi zgodnie z warunkami określonymi w dokumentacji technicznej, powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, w tym stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym dla przedmiotu zamówienia, wynikającym z przyjętych norm branżowych dla danych urządzeń zabawowych, sportowych lub małej architektury oraz powinny mieć przeznaczenie do użytku publicznego.
6. Wszystkie urządzenia sportowe i zabawowe zainstalowane na terenie objętym niniejszym opracowaniem muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania w zakresie bezpieczeństwa użytkowania zgodnie z obowiązującymi normami (PN-EN 1176:2019, PN-EN 16630:2015, PN-EN 1177:2019). Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć karty techniczne, certyfikaty/deklaracje zgodności na urządzenia zabawowe.
7. Zamawiający informuje, że zaproponowane w dokumentacji materiały do realizacji zamówienia, ich typy i nazwy stanowią jedynie przykład i standard rozwiązania. Dopuszcza się ich zastąpienie przez inne, o parametrach co najmniej równych, określonych w dokumentacji technicznej, co oznacza iż Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób), urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
8. Szczegółowy opis zamówienia zawiera wzór umowy oraz projekt, które są załącznikami do SWZ.
9. Zamówienie nie zostało podzielone na części ze względów technicznych oraz organizacyjnych, jak również ekonomicznych i tworzy nierozerwalną całość. Złożoność prac do wykonywania jest ściśle ze sobą powiązana i nierozerwalna, prace należy wykonywać kompleksowo. Na tak małym terenie rekreacyjno-sportowym brak jest możliwości osobnego wykonania np. placu zabaw z chodnikami, gdyż część chodników rozmieszczona została również na terenie poza placem zabaw. Podczas realizacji wskazanego zamierzenia potrzeba skoordynowania działań przez różnych podwykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu i terminowemu wykonaniu zamówienia. Zamówienie dotyczy elementów, które wspólnie tworzą całość funkcjonalno-użytkową. Teren rekreacyjno-sportowy należy traktować jako całość stanowiącą jeden przedmiot inwestycji, który wymaga uzyskania jednej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Brak jest możliwości udzielenia odrębnych zamówień. Zamówienie również stanowi wydzieloną część inwestycji dotyczącej budowy szkoły. W pierwszej część Zamawiający udzielił zamówienia na budowę szkoły a następnie wydzielił część na wykonanie terenu rekreacyjnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z wyżej wymienioną przesłanką Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W postępowaniu złożono 1 ofertę z kwotą 2 375 780,61 zł. Zamawiający przeznaczył na realizację kwotę w wysokości 1 650 000 zł brutto. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w związku z tym postępowanie zostało unieważnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.