eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulęcin › Modernizacja dróg gminnych w ścisłym centrum Sulęcina wraz z infrastrukturą towarzyszącą

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych w ścisłym centrum Sulęcina wraz z infrastrukturą towarzyszącą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulęcin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966697

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa 18

1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@sulecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sulecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sulecin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg gminnych w ścisłym centrum Sulęcina wraz z infrastrukturą towarzyszącą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f72d0dca-b82c-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00205667

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027952/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja dróg gminnych w ścisłym centrum Sulęcina wraz z infrastrukturą towarzyszącą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00121687

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZiG.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4557843,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg gminnych w ścisłym centrum Sulęcina wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach o numerach ewid.:
• ulica Batorego, Kościuszki, Żeromskiego, dz. nr 236, 448/4, 304;
• ulica Skłodowskiej-Curie, dz. nr 271/2, 272/2, 286;
• ulica Park Bankowy, dz. nr 285;
• ulica Kilińskiego, dz. nr 293, 297/3, 304;
• ulica Szkolna, dz. nr 300;
• teren pomiędzy ul. Szkolną i ul. Żeromskiego, dz. nr 303/13, 300
obręb nr 0048 SULĘCIN III, Sulęcin – miasto.
Przedmiot zamówienia obejmuje branżę drogową, sanitarną i elektroenergetyczną.
Zakres branży drogowej obejmuje wykonanie nowej konstrukcji jezdni dróg gminnych (całkowitej lub częściowej) wraz ze zjazdami do posesji, remont istniejących chodników, wykonanie ciągu pieszo-rowerowego przy jezdni w ulicy Kilińskiego oraz wyznaczenie drogi dla rowerów na jezdniach modernizowanych ulic. Na skrzyżowaniu ulicy Batorego z ulicą Żeromskiego należy zmodyfikować geometrię wyspy dzielącej oraz dokonać korekty pochylenia poprzecznego na jezdni. Ciąg pieszo-rowerowy, chodnik oraz zjazdy do posesji będą wykonane z betonowej kostki brukowej o gr. 8 cm. Chodnik oraz ciąg pieszo-rowerowy będzie ograniczony od strony jezdni krawężnikami betonowymi wystającymi o wym. 15x30 cm ustawionymi na ławie betonowej z betonu C12/15 z oporem oraz obrzeżami betonowymi o wym. 8x30cm na ławie betonowej z oporem. Nawierzchnia jezdni będzie ograniczona krawężnikami betonowymi ściętymi o wym. 15x30 cm, ustawionymi na ławie betonowej z betonu C12/15 z oporem. Wjazdy do posesji będą zapewnione przez proj. krawężniki najazdowe zatopione o wym. 15x22cm ustawione na ławie betonowej z oporem od strony jezdni oraz od granicy działki drogowej.
W zakres branży drogowej wchodzi również utwardzenie terenu działki nr 303/13 oraz remont odcinka drogi w działce nr 300 pomiędzy ul. Szkolną i ul. Żeromskiego w Sulęcinie.
Zakres branży sanitarnej obejmuje regulację istniejących wpustów deszczowych, zaprojektowanie nowych wpustów deszczowych w nowej lokalizacji, która zapewnią właściwe odwodnienie drogi do istniejącej kanalizacji deszczowej, wykonanie nowego odwodnienia liniowego w ulicy Szkolnej oraz wymianę starej sieci wodociągowej na nową z PE2 w ulicy Kilińskiego.
Zakres branży elektroenergetycznej obejmuje wymianę oświetlenia na drogach gminnych: Batorego, Kościuszki, Żeromskiego, Skłodowskiej-Curie, Kilińskiego i Szkolnej oraz budowę nowego oświetlenia na ul. Park Bankowy. Wszystkie słupy oświetleniowe należy zdemontować, wymienić na nowe wraz z oprawami LED oraz wymienić kable doziemne.
Uwagi do dokumentacji projektowej!
1) Kostkę brukową odzyskaną po rozbiórce istniejących chodników/dróg należy ułożyć na paletach i przetransportować we wskazane miejsce przez Zamawiającego (wyznaczone miejsce będzie w promieniu ok. 3 km od miejsca rozbiórki)
2) Czasowa i stała organizacja ruchu uzgodniona z wymaganymi organami i zatwierdzona przez Starostę Sulęcińskiego (wykonanie i wprowadzenie przedmiotowych organizacji ruchu leży po stronie Wykonawcy).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa stanowiąca - załącznik nr 9 do SWZ tj. Projekty budowlany, projekty wykonawcze (branża drogowa, branża sanitarna, branża elektroenergetyczna) oraz dokumentacja do zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę (dot. nr dz. 303/13 i 300), Szczegółowe Specyfikacje Techniczne oraz przedmiary robót (załączone do SWZ przedmiary robót, mają jedynie charakter pomocniczy, informacyjny. Wobec powyższego mogą występować rozbieżności pomiędzy ilością i zakresem prac wykazanych w załączonych przedmiarach robót, a ilością i zakresem prac do wykonania wynikających z projektów budowlanych i ze specyfikacji technicznych. Ilości i zakres prac wskazany w przedmiarze robót nie jest wiążący dla wykonawcy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

34992200-9 - Znaki drogowe

45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5182852,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6687592,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5182852,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERKA GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 080279110

7.3.3) Ulica: OSIEDLE PRZEMYSŁOWE 26

7.3.4) Miejscowość: Słubice

7.3.5) Kod pocztowy: 69-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5182852,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.