Ogłoszenie z dnia 2023-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00071860/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-31
- 2023/BZP 00094473/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja energetyczna budynków na terenie Gminy Tymbark
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TYMBARK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892742
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 49
1.5.2.) Miejscowość: Tymbark
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-650
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.tymbark@tymbark.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tymbark.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ug-tymbark.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja energetyczna budynków na terenie Gminy Tymbark2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51962b57-a143-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00205509
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00071354/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja energetyczna budynków na terenie Gminy Tymbark
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00071860
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGKOŚ2.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I przebudowa i rozbudowa budynku Świetlicy wiejskiej na Zamieściu dz. ew. 6964.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45410000-4 - Tynkowanie
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45421132-8 - Instalowanie okien
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
42924200-1 - Maszyny do czyszczenia parą i piaskowania
45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu
45431200-9 - Kładzenie glazury
44112220-6 - Podłogi z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 1799247,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II termomodernizacja budynku Hali Sportowej, Tymbark 626, dz. ew. 1155/79, termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Tymbarku, pod adresem Tymbark Rynek 29 i 18, dz. ew. 674, 675 oraz pod adresem Tymbark 354, dz. ew. 1272/44.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45410000-4 - Tynkowanie
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45421132-8 - Instalowanie okien
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45321000-3 - Izolacja cieplna
45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu
45431200-9 - Kładzenie glazury
44112220-6 - Podłogi z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 3062753,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Podłopieniu, Podłopień 73, dz. ew. 1051/1 oraz termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Zawadce, Zawadka 18, dz. ew. 583/1, 583/34.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45410000-4 - Tynkowanie
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45421132-8 - Instalowanie okien
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
42924200-1 - Maszyny do czyszczenia parą i piaskowania
45321000-3 - Izolacja cieplna
45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu
45431200-9 - Kładzenie glazury
44112220-6 - Podłogi z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 1930021,62 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV termomodernizacja budynku niepublicznej Szkoły Podstawowej w Piekiełku, Piekiełko 40, dz. ew. 239/2, 238/1, 2374.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45410000-4 - Tynkowanie
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45421132-8 - Instalowanie okien
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
42924200-1 - Maszyny do czyszczenia parą i piaskowania
45321000-3 - Izolacja cieplna
45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu
45431200-9 - Kładzenie glazury
44112220-6 - Podłogi z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 2176888,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1634987,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1831470,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1634987,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana „GURGUL” Piotr Gurgul
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370001797
7.3.3) Ulica: Boczna
7.3.4) Miejscowość: Limanowa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIOTR GURGUL FIRMA BUDOWLANA "GURGUL"
jakie przetargi wygrała firma
PIOTR GURGUL FIRMA BUDOWLANA "GURGUL"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1634987,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2947853,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3429240,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2947853,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany „BUDOLEX” Stanisław Oleksy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371349551
7.3.3) Ulica: Ujanowice
7.3.4) Miejscowość: Ujanowice
7.3.5) Kod pocztowy: 34-603
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Stanisław Oleksy Zakład Remontowo - Budowlany "BUDOLEX"
jakie przetargi wygrała firma
Stanisław Oleksy Zakład Remontowo - Budowlany "BUDOLEX"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2947853,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1918800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2150000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1918800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krystian Uryga URBUD Usługi Remontowo Budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342885270
7.3.3) Ulica: Łęka
7.3.4) Miejscowość: Łęka
7.3.5) Kod pocztowy: 33-322
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Krystian Uryga - "URBUD" Usługi Remontowo - Budowlane
jakie przetargi wygrała firma
Krystian Uryga - "URBUD" Usługi Remontowo - Budowlane
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1918800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2073096,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2383687,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2073096,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marian Sułkowski STAM-BUD Zakład Ogólnobudowlany
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7271001026
7.3.3) Ulica: Reja
7.3.4) Miejscowość: Limanowa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2073096,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Modernizacja budynku Urzędu Gminy w Kobylej Górze oraz pokrycia dachowego na budynkach komunalnych w gminie Kobyla Góra
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niziny - Etap II - w ramach zadania Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Tuczępy Etap II. "
więcej: Urządzenia wentylacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.