Ogłoszenie z dnia 2023-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00131116/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych w miejscowościach: Działy, Lasek, Osmólsk, Sielce i Staropol
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Sanniki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015916
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 169
1.5.2.) Miejscowość: Sanniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-540
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 277 78 10
1.5.8.) Numer faksu: 24 277 78 15
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sanniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e32455a-bf38-11ed-b311-9aae6ad31be81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg gminnych w miejscowościach: Działy, Lasek, Osmólsk, Sielce i Staropol2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e32455a-bf38-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00205422
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023891/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja dróg gminnych w miejscowości: Działy, Lasek, Osmólsk, Sielce i Staropol
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00131116
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DG.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Modernizacja drogi gminnej w miejscowości DziałyPrzedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest modernizacja drogi gminnej w miejscowości Działy gmina Sanniki.
W zakres robót wchodzą:
▬ Wykonanie usunięcia istniejącej nawierzchni bitumicznej – warstwy ścieralnej gr. 4 cm
▬ Wykonanie uzupełnienia miejscowych ubytków w podbudowie w ilości 10%
powierzchni,
▬ Wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej jezdni – warstwy ścieralnej gr. 4 cm.
▬ Wykonanie remontu poboczy – wymiana nawierzchni poboczy
Zaprojektowano następujące typy nawierzchni:
a) Konstrukcja nawierzchni jezdni:
· Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 gr. 4 cm,
· emulsja kationowa szybkorozpadowa
· uzupełnienie miejscowych ubytków w podbudowie z kruszywa łamanego
stabilizowanego mechanicznie 0÷31, 5mm gr. 15 cm,
Pobocza żwirowe przewidziano do remontu – wymiany na nową warstwę żwirową.
Powierzchnie projektowanych nawierzchni w m2
- podbudowa z kruszywa – uzupełnienie ubytków (10%) - 417,90 m2
- nawierzchnia bitumiczna jezdni– warstwa ścieralna do usunięcia - 4179 m2
- nawierzchnia bitumiczna jezdni– nowa warstwa ścieralna - 4179 m2
- powierzchnia poboczy do remontu - 1749 m2
Długość odcinka drogi do remontu wynosi 1190,55 mb.
Klasa drogi – L
Kategoria ruchu KR2
Szerokość jezdni zmienna od 3,5 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 876550,09 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II-Modernizacja drogi gminnej w miejscowości LasekPrzedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest modernizacja drogi gminnej w miejscowości Lasek gmina Sanniki.
W zakres remontu drogi wchodzić będzie:
▬ Wykonanie usunięcia istniejącej nawierzchni bitumicznej – warstwy ścieralnej gr. 4 cm
▬ Wykonanie wyrównania i uzupełnienia miejscowych ubytków w podbudowie
w ilości do 35% powierzchni,▬ Wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej jezdni – warstwy ścieralnej gr. 4 cm.
▬ wykonanie remontu zjazdów i poboczy – usuniecie istniejącej nawierzchni i
wykonanie nowej – tłuczeń gr. 10 cm
Zaprojektowano następujące typy nawierzchni:
a) Konstrukcja nawierzchni jezdni:
· Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 gr. 4 cm,
· emulsja kationowa szybkorozpadowa
· uzupełnienie miejscowych ubytków w podbudowie z kruszywa
łamanego stabilizowanego mechanicznie 0÷31, 5mm gr. 15 cm,
b) Konstrukcja nawierzchni zjazdów i poboczy:
· Warstwa tłucznia – kliniec 0-32 mm gr. 10 cm stabilizowana
mechanicznie.
Zestawienie powierzchni:
1 podbudowa z kruszywa – uzupełnienie ubytków (~35%)gr. 15 cm 3485 m2
2 nawierzchnia bitumiczna jezdni– warstwa ścieralna do usunięcia 9957m2
3 nawierzchnia bitumiczna jezdni– nowa warstwa ścieralna 9957m2
4 powierzchnia poboczy do remontu 5151m2
5 Powierzchnia zjazdów indywidualnych do remontu w granicach pasa drogowego 153 m2
Klasa drogi – D
Kategoria ruchu KR2
Szerokość jezdni zmienna – na większości odcinka przewidzianego do remontu wynosząca
od 3,0 m do 4,0 m.
Długość odcinka drogi do remontu wynosi 2989 mb.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 2200666,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III- Modernizacja drogi gminnej w miejscowości OsmólskPrzedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest modernizacja drogi gminnej w miejscowości Osmólsk gmina Sanniki:
Długość odcinka drogi do remontu wynosi 5110 mb.
W zakres robót wchodzą :
▬ Wykonanie usunięcia istniejącej nawierzchni bitumicznej – warstwy ścieralnej gr. 4 cm
▬ Wykonanie wyrównania i uzupełnienia miejscowych ubytków w podbudowie
w ilości do 35% powierzchni,
▬ Wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej jezdni – warstwy ścieralnej gr. 4
cm.
▬ Wykonanie remontu zjazdów – usunięcie istniejącej nawierzchni i wykonanie nowej tłuczeń gr. 10 cm
Zaprojektowano następujące typy nawierzchni:
a) Konstrukcja nawierzchni jezdni:
· Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 gr. 4 cm,
· emulsja kationowa szybkorozpadowa
· uzupełnienie miejscowych ubytków w podbudowie z kruszywa łamanego
stabilizowanego mechanicznie 0÷31, 5mm gr. 15 cm,
- podbudowa z kruszywa – uzupełnienie ubytków (35%)gr. 15 cm 6349,1 m2
- nawierzchnia bitumiczna jezdni– warstwa ścieralna do usunięcia 18139 m2
- nawierzchnia bitumiczna jezdni– nowa warstwa ścieralna 18139 m2
- powierzchnia poboczy do remontu 7 249,5m2
-powierzchnia zjazdów indywidualnych do remontu w granicach pasa drogowego 566 m2
Klasa drogi – D
Kategoria ruchu KR2
Szerokość jezdni zmienna – na większości odcinka przewidzianego do remontu wynosząca
od 3,0 m do 4,0 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 3762223,04 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – Modernizacja drogi gminnej w miejscowości SielcePrzedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest modernizacja drogi gminnej w miejscowości Sielce gmina Sanniki
W zakres remontu drogi wchodzić będzie:
▬ Wykonanie usunięcia istniejącej nawierzchni bitumicznej – warstwy ścieralnej
gr. 4 cm
▬ Wykonanie wyrównania i uzupełnienia miejscowych ubytków w podbudowie
w ilości do 35% powierzchni,
▬ Wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej jezdni – warstwy ścieralnej gr. 4 cm.
▬ Wykonanie remontu zjazdów i poboczy – usuniecie istniejącej nawierzchni i wykonanie nowej – tłuczeń gr. 10 cm
Zaprojektowano następujące typy nawierzchni:
a) Konstrukcja nawierzchni jezdni:
· Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 gr. 4 cm,
· emulsja kationowa szybkorozpadowa
· uzupełnienie miejscowych ubytków w podbudowie z kruszywa
łamanego stabilizowanego mechanicznie 0÷31, 5mm gr. 15 cm,
b) Konstrukcja nawierzchni zjazdów i poboczy:
Warstwa tłucznia – kliniec 0-32 mm gr. 10 cm stabilizowana
mechanicznie.
Zestawienie powierzchni w m2
1 podbudowa z kruszywa – uzupełnienie ubytków (~35%)gr. 15 cm 878 m2
2 nawierzchnia bitumiczna jezdni– warstwa ścieralna do usunięcia 2508 m2
3 nawierzchnia bitumiczna jezdni– nowa warstwa ścieralna 2508 m2
4 powierzchnia poboczy do remontu 910 m2
5 Powierzchnia zjazdów indywidualnych do remontu w granicach pasa drogowego 104 m2
Klasa drogi – D
Kategoria ruchu KR2
Szerokość jezdni zmienna – na większości odcinka przewidzianego do remontu wynosząca
od 3,5 m do 4,0 m.
Długość odcinka drogi do remontu wynosi 627 mb.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 4223854,93 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V- Modernizacja drogi gminnej w miejscowości StaropolPrzedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest modernizacja drogi gminnej w miejscowości Staropol .
W zakres remontu drogi wchodzić będzie:
▬ Wykonanie usunięcia istniejącej nawierzchni bitumicznej – warstwy ścieralnej
gr. 4 cm
▬ Wykonanie wyrównania i uzupełnienia miejscowych ubytków w podbudowie
w ilości do 35% powierzchni,
▬ Wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej jezdni – warstwy ścieralnej gr. 4 cm.
Zaprojektowano następujące typy nawierzchni:
a) Konstrukcja nawierzchni jezdni:
· Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 gr. 4 cm,
· emulsja kationowa szybkorozpadowa
· uzupełnienie miejscowych ubytków w podbudowie z kruszywa
łamanego stabilizowanego mechanicznie 0÷31, 5mm gr. 15 cm,
Zestawienie powierzchni w m2
1 podbudowa z kruszywa – uzupełnienie ubytków (~35%)gr. 15 cm 576,10 m2
2 nawierzchnia bitumiczna jezdni– warstwa ścieralna do usunięcia 1646 m2
3 nawierzchnia bitumiczna jezdni– nowa warstwa ścieralna 1646 m2
Klasa drogi – D
Kategoria ruchu KR2
Szerokość jezdni zmienna – na większości odcinka przewidzianego do remontu wynosząca
3 m, a na początku, końcu oraz na łuku zwiększająca się do 3,5 m.
Długość odcinka drogi do remontu wynosi 531 mb
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 390951,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 625090,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 744349,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 625090,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROG-BET MARCIN GŁUCHOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 837-170-56-09
7.3.3) Ulica: GAWŁOWSKA 179A
7.3.4) Miejscowość: SOCHACZEW
7.3.5) Kod pocztowy: 96-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 625090,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1531070,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1830000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1531070,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROG-BET MARCIN GŁUCHOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 837-170-56-09
7.3.3) Ulica: GAWŁOWSKA 179A
7.3.4) Miejscowość: SOCHACZEW
7.3.5) Kod pocztowy: 96-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1531070,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2721154,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3091550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2721154,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROG-BET MARCIN GŁUCHOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 837-170-56-09
7.3.3) Ulica: GAWŁOWSKA 179A
7.3.4) Miejscowość: SOCHACZEW
7.3.5) Kod pocztowy: 96-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2721154,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 373580,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 407070,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 373580,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROG-BET MARCIN GŁUCHOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 837-170-56-09
7.3.3) Ulica: GAWŁOWSKA 179A
7.3.4) Miejscowość: SOCHACZEW
7.3.5) Kod pocztowy: 96-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 373580,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249267,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 366669,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249267,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROG-BET MARCIN GŁUCHOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 837-170-56-09
7.3.3) Ulica: GAWŁOWSKA 179A
7.3.4) Miejscowość: SOCHACZEW
7.3.5) Kod pocztowy: 96-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249267,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodników przy drogach wojewódzkich nr 897 na terenie Gminy Jaśliska
- Modernizacja budynków Gminnego Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Czarnym Borze
- Budowa hali sportowej w Młodzieszynie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 370243W relacji Malanowo Stare - Malanowo Nowe, gm. Mochowo
- Remont parkietu w XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33
- Budowa dróg na terenie gm. Chodzież w miejscowości Studzieniec ul. Wspólna i ul. Przylesie oraz w miejscowości Strzelce
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.