eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanniki › Modernizacja dróg gminnych w miejscowościach: Działy, Lasek, Osmólsk, Sielce i Staropol



Ogłoszenie z dnia 2023-05-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych w miejscowościach: Działy, Lasek, Osmólsk, Sielce i Staropol

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Sanniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015916

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 169

1.5.2.) Miejscowość: Sanniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-540

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 277 78 10

1.5.8.) Numer faksu: 24 277 78 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sanniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e32455a-bf38-11ed-b311-9aae6ad31be8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg gminnych w miejscowościach: Działy, Lasek, Osmólsk, Sielce i Staropol

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e32455a-bf38-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00205422

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023891/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja dróg gminnych w miejscowości: Działy, Lasek, Osmólsk, Sielce i Staropol

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00131116

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DG.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Działy
Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest modernizacja drogi gminnej w miejscowości Działy gmina Sanniki.
W zakres robót wchodzą:
▬ Wykonanie usunięcia istniejącej nawierzchni bitumicznej – warstwy ścieralnej gr. 4 cm
▬ Wykonanie uzupełnienia miejscowych ubytków w podbudowie w ilości 10%
powierzchni,
▬ Wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej jezdni – warstwy ścieralnej gr. 4 cm.
▬ Wykonanie remontu poboczy – wymiana nawierzchni poboczy
Zaprojektowano następujące typy nawierzchni:
a) Konstrukcja nawierzchni jezdni:
· Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 gr. 4 cm,
· emulsja kationowa szybkorozpadowa
· uzupełnienie miejscowych ubytków w podbudowie z kruszywa łamanego
stabilizowanego mechanicznie 0÷31, 5mm gr. 15 cm,
Pobocza żwirowe przewidziano do remontu – wymiany na nową warstwę żwirową.
Powierzchnie projektowanych nawierzchni w m2
- podbudowa z kruszywa – uzupełnienie ubytków (10%) - 417,90 m2
- nawierzchnia bitumiczna jezdni– warstwa ścieralna do usunięcia - 4179 m2
- nawierzchnia bitumiczna jezdni– nowa warstwa ścieralna - 4179 m2
- powierzchnia poboczy do remontu - 1749 m2
Długość odcinka drogi do remontu wynosi 1190,55 mb.
Klasa drogi – L
Kategoria ruchu KR2
Szerokość jezdni zmienna od 3,5 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 876550,09 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II-Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Lasek
Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest modernizacja drogi gminnej w miejscowości Lasek gmina Sanniki.
W zakres remontu drogi wchodzić będzie:
▬ Wykonanie usunięcia istniejącej nawierzchni bitumicznej – warstwy ścieralnej gr. 4 cm
▬ Wykonanie wyrównania i uzupełnienia miejscowych ubytków w podbudowie
w ilości do 35% powierzchni,▬ Wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej jezdni – warstwy ścieralnej gr. 4 cm.
▬ wykonanie remontu zjazdów i poboczy – usuniecie istniejącej nawierzchni i
wykonanie nowej – tłuczeń gr. 10 cm
Zaprojektowano następujące typy nawierzchni:
a) Konstrukcja nawierzchni jezdni:
· Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 gr. 4 cm,
· emulsja kationowa szybkorozpadowa
· uzupełnienie miejscowych ubytków w podbudowie z kruszywa
łamanego stabilizowanego mechanicznie 0÷31, 5mm gr. 15 cm,
b) Konstrukcja nawierzchni zjazdów i poboczy:
· Warstwa tłucznia – kliniec 0-32 mm gr. 10 cm stabilizowana
mechanicznie.
Zestawienie powierzchni:
1 podbudowa z kruszywa – uzupełnienie ubytków (~35%)gr. 15 cm 3485 m2
2 nawierzchnia bitumiczna jezdni– warstwa ścieralna do usunięcia 9957m2
3 nawierzchnia bitumiczna jezdni– nowa warstwa ścieralna 9957m2
4 powierzchnia poboczy do remontu 5151m2
5 Powierzchnia zjazdów indywidualnych do remontu w granicach pasa drogowego 153 m2
Klasa drogi – D
Kategoria ruchu KR2
Szerokość jezdni zmienna – na większości odcinka przewidzianego do remontu wynosząca
od 3,0 m do 4,0 m.
Długość odcinka drogi do remontu wynosi 2989 mb.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 2200666,20 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III- Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Osmólsk
Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest modernizacja drogi gminnej w miejscowości Osmólsk gmina Sanniki:
Długość odcinka drogi do remontu wynosi 5110 mb.
W zakres robót wchodzą :
▬ Wykonanie usunięcia istniejącej nawierzchni bitumicznej – warstwy ścieralnej gr. 4 cm
▬ Wykonanie wyrównania i uzupełnienia miejscowych ubytków w podbudowie
w ilości do 35% powierzchni,
▬ Wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej jezdni – warstwy ścieralnej gr. 4
cm.
▬ Wykonanie remontu zjazdów – usunięcie istniejącej nawierzchni i wykonanie nowej tłuczeń gr. 10 cm
Zaprojektowano następujące typy nawierzchni:
a) Konstrukcja nawierzchni jezdni:
· Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 gr. 4 cm,
· emulsja kationowa szybkorozpadowa
· uzupełnienie miejscowych ubytków w podbudowie z kruszywa łamanego
stabilizowanego mechanicznie 0÷31, 5mm gr. 15 cm,
- podbudowa z kruszywa – uzupełnienie ubytków (35%)gr. 15 cm 6349,1 m2
- nawierzchnia bitumiczna jezdni– warstwa ścieralna do usunięcia 18139 m2
- nawierzchnia bitumiczna jezdni– nowa warstwa ścieralna 18139 m2
- powierzchnia poboczy do remontu 7 249,5m2
-powierzchnia zjazdów indywidualnych do remontu w granicach pasa drogowego 566 m2
Klasa drogi – D
Kategoria ruchu KR2
Szerokość jezdni zmienna – na większości odcinka przewidzianego do remontu wynosząca
od 3,0 m do 4,0 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 3762223,04 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV – Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Sielce
Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest modernizacja drogi gminnej w miejscowości Sielce gmina Sanniki
W zakres remontu drogi wchodzić będzie:
▬ Wykonanie usunięcia istniejącej nawierzchni bitumicznej – warstwy ścieralnej
gr. 4 cm
▬ Wykonanie wyrównania i uzupełnienia miejscowych ubytków w podbudowie
w ilości do 35% powierzchni,
▬ Wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej jezdni – warstwy ścieralnej gr. 4 cm.
▬ Wykonanie remontu zjazdów i poboczy – usuniecie istniejącej nawierzchni i wykonanie nowej – tłuczeń gr. 10 cm
Zaprojektowano następujące typy nawierzchni:
a) Konstrukcja nawierzchni jezdni:
· Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 gr. 4 cm,
· emulsja kationowa szybkorozpadowa
· uzupełnienie miejscowych ubytków w podbudowie z kruszywa
łamanego stabilizowanego mechanicznie 0÷31, 5mm gr. 15 cm,
b) Konstrukcja nawierzchni zjazdów i poboczy:
Warstwa tłucznia – kliniec 0-32 mm gr. 10 cm stabilizowana
mechanicznie.
Zestawienie powierzchni w m2
1 podbudowa z kruszywa – uzupełnienie ubytków (~35%)gr. 15 cm 878 m2
2 nawierzchnia bitumiczna jezdni– warstwa ścieralna do usunięcia 2508 m2
3 nawierzchnia bitumiczna jezdni– nowa warstwa ścieralna 2508 m2
4 powierzchnia poboczy do remontu 910 m2
5 Powierzchnia zjazdów indywidualnych do remontu w granicach pasa drogowego 104 m2
Klasa drogi – D
Kategoria ruchu KR2
Szerokość jezdni zmienna – na większości odcinka przewidzianego do remontu wynosząca
od 3,5 m do 4,0 m.
Długość odcinka drogi do remontu wynosi 627 mb.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 4223854,93 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V- Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Staropol
Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest modernizacja drogi gminnej w miejscowości Staropol .
W zakres remontu drogi wchodzić będzie:
▬ Wykonanie usunięcia istniejącej nawierzchni bitumicznej – warstwy ścieralnej
gr. 4 cm
▬ Wykonanie wyrównania i uzupełnienia miejscowych ubytków w podbudowie
w ilości do 35% powierzchni,
▬ Wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej jezdni – warstwy ścieralnej gr. 4 cm.
Zaprojektowano następujące typy nawierzchni:
a) Konstrukcja nawierzchni jezdni:
· Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 gr. 4 cm,
· emulsja kationowa szybkorozpadowa
· uzupełnienie miejscowych ubytków w podbudowie z kruszywa
łamanego stabilizowanego mechanicznie 0÷31, 5mm gr. 15 cm,
Zestawienie powierzchni w m2
1 podbudowa z kruszywa – uzupełnienie ubytków (~35%)gr. 15 cm 576,10 m2
2 nawierzchnia bitumiczna jezdni– warstwa ścieralna do usunięcia 1646 m2
3 nawierzchnia bitumiczna jezdni– nowa warstwa ścieralna 1646 m2
Klasa drogi – D
Kategoria ruchu KR2
Szerokość jezdni zmienna – na większości odcinka przewidzianego do remontu wynosząca
3 m, a na początku, końcu oraz na łuku zwiększająca się do 3,5 m.
Długość odcinka drogi do remontu wynosi 531 mb

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 390951,41 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 625090,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 744349,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 625090,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROG-BET MARCIN GŁUCHOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 837-170-56-09

7.3.3) Ulica: GAWŁOWSKA 179A

7.3.4) Miejscowość: SOCHACZEW

7.3.5) Kod pocztowy: 96-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 625090,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1531070,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1830000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1531070,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROG-BET MARCIN GŁUCHOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 837-170-56-09

7.3.3) Ulica: GAWŁOWSKA 179A

7.3.4) Miejscowość: SOCHACZEW

7.3.5) Kod pocztowy: 96-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1531070,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2721154,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3091550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2721154,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROG-BET MARCIN GŁUCHOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 837-170-56-09

7.3.3) Ulica: GAWŁOWSKA 179A

7.3.4) Miejscowość: SOCHACZEW

7.3.5) Kod pocztowy: 96-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2721154,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 373580,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 407070,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 373580,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROG-BET MARCIN GŁUCHOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 837-170-56-09

7.3.3) Ulica: GAWŁOWSKA 179A

7.3.4) Miejscowość: SOCHACZEW

7.3.5) Kod pocztowy: 96-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 373580,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249267,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 366669,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249267,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROG-BET MARCIN GŁUCHOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 837-170-56-09

7.3.3) Ulica: GAWŁOWSKA 179A

7.3.4) Miejscowość: SOCHACZEW

7.3.5) Kod pocztowy: 96-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249267,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Realizacja przedmiotu zamówienia jest dofinansowana z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Inwestycja, której dotyczy niniejsze postępowanie jest tożsama z opisem inwestycji zawartym we wniosku o dofinansowanie, złożonym przez Miasto i Gminę Sanniki.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.