eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › "Zakup, dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego w tym sportu wyczynowego oraz sprzętu do szkolenia SERE, artykułów oraz odzieży sportowej''



Ogłoszenie z dnia 2022-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup, dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego w tym sportu wyczynowego oraz sprzętu do szkolenia SERE, artykułów oraz odzieży sportowej’’

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302067654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bukowska 34

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-811

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 261574802

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 14wog.szp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup, dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego w tym sportu wyczynowego oraz sprzętu do szkolenia SERE, artykułów oraz odzieży sportowej’’

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14c349ad-ba52-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00205406

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042263/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup artykułów sportowych - odzieży i wyposażenia sportowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119648/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 13/z/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 244818,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 – zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego oraz sprzętu do realizacji procesu szkolenia – Cykl rozpoznania (CSWL);
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu sportowego oraz specjalistycznego ujętego w normach należności według załącznika do Decyzji Nr 65/DGRSZ Ministra Obrony Narodowej z dnia 15 marca 2019. Normy należności stanowią podstawę do zakupu sprzętu i wyposażenia sportowego oraz sprzętu do szkolenia SERE, niezbędnego do zabezpieczenia ustawowego szkolenia z wychowania fizycznego i przedsięwzięć sportu powszechnego w tym sportu wyczynowego oraz szkolenia SERE. Sprzęt wymieniony został w załącznikach nr 2A, 2B, 2C do SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularze cenowe - załącznik nr 2A, 2B, 2C do SWZ;
- projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 5 do SWZ
- rozdział III SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18410000-6 - Odzież specjalna

18412000-0 - Odzież sportowa

18412100-1 - Odzież treningowa

18412200-2 - Koszulki sportowe

18412300-3 - Odzież narciarska

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny

37441400-5 - Maszyny do wiosłowania

37442100-8 - Hantle

37442500-8 - Ciężarki do ćwiczeń fizycznych

37450000-7 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach lub na kortach

4.5.5.) Wartość części: 81914,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 – zakup i dostawa sprzętu sportowego – Cykl WFiS (CSWL)
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu sportowego oraz specjalistycznego ujętego w normach należności według załącznika do Decyzji Nr 65/DGRSZ Ministra Obrony Narodowej z dnia 15 marca 2019. Normy należności stanowią podstawę do zakupu sprzętu i wyposażenia sportowego oraz sprzętu do szkolenia SERE, niezbędnego do zabezpieczenia ustawowego szkolenia z wychowania fizycznego i przedsięwzięć sportu powszechnego w tym sportu wyczynowego oraz szkolenia SERE. Sprzęt wymieniony został w załącznikach nr 2A, 2B, 2C do SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularze cenowe - załącznik nr 2A, 2B, 2C do SWZ;
- projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 5 do SWZ;
- rozdział III SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18410000-6 - Odzież specjalna

18412000-0 - Odzież sportowa

18412100-1 - Odzież treningowa

18412200-2 - Koszulki sportowe

18412300-3 - Odzież narciarska

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny

37441000-1 - Sprzęt do ćwiczenia aerobiku

37441400-5 - Maszyny do wiosłowania

37442100-8 - Hantle

37442500-8 - Ciężarki do ćwiczeń fizycznych

37450000-7 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach lub na kortach

4.5.5.) Wartość części: 83198,51 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3 – zakup i dostawa wyposażenia sportowego dla pozostałych jednostek będących na zaopatrzeniu oraz dla 14 WOG-u.
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu sportowego oraz specjalistycznego ujętego w normach należności według załącznika do Decyzji Nr 65/DGRSZ Ministra Obrony Narodowej z dnia 15 marca 2019. Normy należności stanowią podstawę do zakupu sprzętu i wyposażenia sportowego oraz sprzętu do szkolenia SERE, niezbędnego do zabezpieczenia ustawowego szkolenia z wychowania fizycznego i przedsięwzięć sportu powszechnego w tym sportu wyczynowego oraz szkolenia SERE. Sprzęt wymieniony został w załącznikach nr 2A, 2B, 2C do SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularze cenowe - załącznik nr 2A, 2B, 2C do SWZ;
- projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 5 do SWZ;
- rozdział III SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18410000-6 - Odzież specjalna

18412000-0 - Odzież sportowa

18412100-1 - Odzież treningowa

18412200-2 - Koszulki sportowe

18412300-3 - Odzież narciarska

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny

37441000-1 - Sprzęt do ćwiczenia aerobiku

37441400-5 - Maszyny do wiosłowania

37442100-8 - Hantle

37442500-8 - Ciężarki do ćwiczeń fizycznych

37450000-7 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach lub na kortach

4.5.5.) Wartość części: 79705,04 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58094,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58094,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58094,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GM TRADE s.c. Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk, pełnomocnik: Firma Usługowo Handlowa PALKAR Grzegorz Surman

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EURO TRANS SERWIS Monika Fornalczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9731063416

7.3.3) Ulica: ul. Klonowa 2, Klępina

7.3.4) Miejscowość: Nowogród Bobrzański

7.3.5) Kod pocztowy: 66-010

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80292,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62174,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79223,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62174,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biegosfera Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571027149

7.3.3) Ulica: Okrężna 8

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86932,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie:
Wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ponieważ ich treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

realizacja zamówienia podstawowego- 90 dni od dnia podpisania umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.