eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › "Zabezpieczenie serwisowe obejmujące przeglądy techniczne okresowe oraz interwencje w przypadku awarii Rezonansu Magnetycznego Sola s/n 182897"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Zabezpieczenie serwisowe obejmujące przeglądy techniczne okresowe oraz interwencje w przypadku awarii Rezonansu Magnetycznego Sola s/n 182897„

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ZESPÓŁ SZPITALI MIEJSKICH

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271503410

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Strzelców Bytomskich 11

1.4.2.) Miejscowość: Chorzów

1.4.3.) Kod pocztowy: 41-500

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zsm.com.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsm.com.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00204987

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-05-08

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00195022

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.8. Sposób oceny ofert

Przed zmianą:
13.1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:
Cena oferty- 60 %
Czas wykonania usługi serwisowej-30 %
Posiadanie certyfikatu producenta-10%
13.2 Kryterium oceny ofert:
Kryterium: Cena

Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
Cn / Cb x 60 = Pc

gdzie:
Pc - punkty otrzymane za cenę
Cn - cena najniższej oferty
Cb - cena badanej oferty

Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 60 punktów, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej.

Kryterium: Czas wykonania usługi serwisowej (Pt)

Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 30 punktów - 15 pkt zgodnie z ppkt 1 poniżej i 15 pkt zgodnie z ppkt 2) poniżej.

Liczba otrzymanych punktów w ramach kryterium czas wykonania usługi serwisowej (Pt), wyrażona będzie jako suma dwóch punktacji: czasu reakcji na zgłoszoną awarię (Pa) oraz czas wykonania naprawy z koniecznością sprowadzenia części zamiennych (Pn)

Pt= Pa+Pn

1. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszoną awarię (Pa) wyrażoną wizytą serwisu przy aparacie po uzyskaniu informacji od Zamawiającego w dni robocze tj.. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach od 8:00 do 18:00. Wykonawca w formularzu ofertowym deklaruje jaki czas reakcji na zgłoszoną awarię oferuje. Liczba przyznawanych punktów w zależności od zadeklarowanego czasu reakcji Wykonawcy na zgłoszoną awarię wynosi:
Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszoną awarię
(po uzyskaniu informacji od Zamawiającego w dni robocze tj. dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach od 8:00 do 18:00)
Liczba punktów Pa
do 24 godzin- 15 pkt
powyżej 24 godzin do 48 godzin-0 pkt
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 15 punktów, pozostałe oferty zgodnie z powyższą tabelą. Maksymalny czas reakcji Wykonawcy na zgłoszoną awarię wynosi 48 godzin.

2. Czas wykonania naprawy z koniecznością sprowadzenia części zamiennych (Pn) (w tym również z zagranicy) od momentu wykrycia i zdiagnozowania awarii do przystąpienia do naprawy. Wykonawca w formularzu ofertowym deklaruje czas wykonania naprawy z koniecznością sprowadzenia części zamiennych. Liczba przyznawanych punktów w zależności od zadeklarowanego czasu wykonania usługi wynosi:
Czas wykonania naprawy z koniecznością sprowadzenia części zamiennych Liczba punktów Pn
4 dni- 0 pkt
3 dni- 5 pkt
2 dni- 10 pkt
1 dzień- 15 pkt
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 15 punktów, pozostałe oferty zgodnie z powyższą tabelą. Maksymalny czas wykonania naprawy z koniecznością sprowadzenia części zamiennych wynosi 4 dni robocze od zgłoszenia.

Kryterium: posiadanie certyfikatu producenta upoważnienie wydane przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela producenta przedmiotowego urządzenia na wykonanie opisanych w niniejszym postępowaniu czynności
Oferta w tym kryterium może otrzymać 10 punktów a pozostałe oferty o pkt zgodnie z poniższą tabelą:

Posiadanie certyfikatu producenta : TAK/NIE
Liczba punktów Pc1-10 pkt dla odpowiedzi TAK i 0 pkt dla odpowiedzi NIE

13.3. Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie z poniższym wzorem:

Pc + Pt +Pc1= Ocena końcowa oferty

13.4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ocenę końcową oferty.
13.5. W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze wśród tych ofert, ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
13.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą

Po zmianie:
13.1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:
Cena oferty- 60 %
Czas wykonania usługi serwisowej-30 %
Posiadanie certyfikatu producenta-10%
13.2 Kryterium oceny ofert:
Kryterium: Cena

Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
Cn / Cb x 60 = Pc

gdzie:
Pc - punkty otrzymane za cenę
Cn - cena najniższej oferty
Cb - cena badanej oferty

Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 60 punktów, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej.

Kryterium: Czas wykonania usługi serwisowej (Pt)

Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 30 punktów - 15 pkt zgodnie z ppkt 1 poniżej i 15 pkt zgodnie z ppkt 2) poniżej.

Liczba otrzymanych punktów w ramach kryterium czas wykonania usługi serwisowej (Pt), wyrażona będzie jako suma dwóch punktacji: czasu reakcji na zgłoszoną awarię (Pa) oraz czas wykonania naprawy z koniecznością sprowadzenia części zamiennych (Pn)

Pt= Pa+Pn

1. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszoną awarię (Pa) wyrażoną wizytą serwisu przy aparacie po uzyskaniu informacji od Zamawiającego w dni robocze tj.. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach od 8:00 do 18:00. Wykonawca w formularzu ofertowym deklaruje jaki czas reakcji na zgłoszoną awarię oferuje. Liczba przyznawanych punktów w zależności od zadeklarowanego czasu reakcji Wykonawcy na zgłoszoną awarię wynosi:
Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszoną awarię
(po uzyskaniu informacji od Zamawiającego w dni robocze tj. dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach od 8:00 do 18:00)
Liczba punktów Pa
do 24 godzin- 15 pkt
powyżej 24 godzin do 48 godzin-0 pkt
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 15 punktów, pozostałe oferty zgodnie z powyższą tabelą. Maksymalny czas reakcji Wykonawcy na zgłoszoną awarię wynosi 48 godzin.

2. Czas wykonania naprawy z koniecznością sprowadzenia części zamiennych (Pn) (w tym również z zagranicy) od momentu wykrycia i zdiagnozowania awarii do przystąpienia do naprawy. Wykonawca w formularzu ofertowym deklaruje czas wykonania naprawy z koniecznością sprowadzenia części zamiennych. Liczba przyznawanych punktów w zależności od zadeklarowanego czasu wykonania usługi wynosi:
Czas wykonania naprawy z koniecznością sprowadzenia części zamiennych Liczba punktów Pn
4 dni- 0 pkt
3 dni- 5 pkt
2 dni- 10 pkt
1 dzień- 15 pkt
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 15 punktów, pozostałe oferty zgodnie z powyższą tabelą. Maksymalny czas wykonania naprawy z koniecznością sprowadzenia części zamiennych wynosi 4 dni robocze od momentu wykrycia i zdiagnozowania awarii.

Kryterium: posiadanie certyfikatu producenta upoważnienie wydane przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela producenta przedmiotowego urządzenia na wykonanie opisanych w niniejszym postępowaniu czynności
Oferta w tym kryterium może otrzymać 10 punktów a pozostałe oferty o pkt zgodnie z poniższą tabelą:

Posiadanie certyfikatu producenta : TAK/NIE
Liczba punktów Pc1-10 pkt dla odpowiedzi TAK i 0 pkt dla odpowiedzi NIE

13.3. Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie z poniższym wzorem:

Pc + Pt +Pc1= Ocena końcowa oferty

13.4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ocenę końcową oferty.
13.5. W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze wśród tych ofert, ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
13.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
§ 6
ZMIANY POSTANOWIEŃ UMOWY
1. Strony ustalają, że wartości brutto umowy może ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Zmiana ceny nastąpi na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy zaakceptowanego przez drugą stronę. Zmiana będzie miała miejsce od momentu rozpoczęcia obowiązywania nowej stawki podatku VAT.
2. Wykonawca zobowiązuje się do niedokonywania zmian cen usługi (poza przypadkiem określonym w ust. 1 i 7) przez okres obowiązywania umowy. Zamawiający dopuszcza jednak zmianę postanowień umowy w zakresie ceny w innych przypadkach niż te określone w ust. 1 i 7 pod warunkiem, iż zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tj. obniżenie ceny jednostkowej netto przy zachowaniu pozostałych parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia bez zmian.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie danych identyfikujących Strony Umowy, takich jak np. firma, adres siedziby lub inne zapisy dotyczące wskazania stron.
4. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie dotyczącym zmiany przepisów obowiązujących, mających wpływ na realizację niniejszej umowy.
5. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu płatności w przypadku zmiany ustawy z dnia 22 maja 2020 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (tj. Dz. U. 2023 poz. 711).
6. Wykonawca zobowiązuje się do podpisania aneksu wydłużającego termin, o którym mowa w § 6 ust. 5 umowy.
7. Zamawiający dopuszcza również wprowadzenie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1342 z późn. zm.),
e) zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia; poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia uprawniający Strony Umowy do żądania zmiany wynagrodzenia ustala się na 10 % w stosunku do poziomu cen tych samych materiałów lub kosztów z dnia składania ofert. Początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia ustala się na dzień zaistnienia przesłanki w postaci wzrostu wynagrodzenia ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia o 10 %
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Zmiana taka nie może nastąpić przed upływem 6 miesiąca trwania umowy.
8. W celu ewentualnej zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy zgodnie z ust. 7 lit. a) – d), Wykonawca jest zobowiązany w terminie 7 dni roboczych od wystąpienia okoliczności wskazującej na wzrost wynagrodzenia, podać Zamawiającemu pisemne informacje dotyczących szczegółowych kosztów pracy z rozbiciem na pracowników wskazanych w oświadczeniu o zatrudnieniu osób na umowę o pracę, wskazać składki na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, kwoty wynagrodzeń aktualne na dzień zawarcia umowy oraz wskazać procentowo jak powyższe koszty kształtują wartość umowy brutto. W przypadku nie złożenia wymaganych dokumentów Wykonawcy w trakcie realizacji zadania nie będzie przysługiwała możliwość zmiany wynagrodzenia na podstawie § 6 ust. 7 lit. a) – d) niniejszej umowy. W przypadku wskazanym w punkcie a) stosuje się postanowienia §6 ust. 1 umowy.
Pozostały zakres zmian w projektowanych postanowieniach umowy załącznik nr 4 do SWZ

Po zmianie:
§ 6
ZMIANY POSTANOWIEŃ UMOWY
1. Strony ustalają, że wartości brutto umowy może ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Zmiana ceny nastąpi na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy zaakceptowanego przez drugą stronę. Zmiana będzie miała miejsce od momentu rozpoczęcia obowiązywania nowej stawki podatku VAT.
2. Wykonawca zobowiązuje się do niedokonywania zmian cen usługi (poza przypadkiem określonym w ust. 1 i 7) przez okres obowiązywania umowy. Zamawiający dopuszcza jednak zmianę postanowień umowy w zakresie ceny w innych przypadkach niż te określone w ust. 1 i 7 pod warunkiem, iż zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tj. obniżenie ceny jednostkowej netto przy zachowaniu pozostałych parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia bez zmian.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie danych identyfikujących Strony Umowy, takich jak np. firma, adres siedziby lub inne zapisy dotyczące wskazania stron. Zmiana nastąpi na podstawie pisemnego oświadczenia Strony umowy.
4. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie dotyczącym zmiany przepisów obowiązujących, mających wpływ na realizację niniejszej umowy.
5. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu płatności w przypadku zmiany ustawy z dnia 22 maja 2020 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (tj. Dz. U. 2023 poz. 711).
6. Wykonawca zobowiązuje się do podpisania aneksu wydłużającego termin, o którym mowa w § 6 ust. 5 umowy.
7. Zamawiający dopuszcza również wprowadzenie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1342 z późn. zm.),
e) zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia; poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia uprawniający Strony Umowy do żądania zmiany wynagrodzenia ustala się na 10 % w stosunku do poziomu cen tych samych materiałów lub kosztów z dnia składania ofert. Początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia ustala się na dzień zaistnienia przesłanki w postaci wzrostu wynagrodzenia ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia o 10 %
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Zmiana taka nie może nastąpić przed upływem 6 miesiąca trwania umowy.
8. W celu ewentualnej zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy zgodnie z ust. 7 lit. a) – d), Wykonawca jest zobowiązany w terminie 7 dni roboczych od wystąpienia okoliczności wskazującej na wzrost wynagrodzenia, podać Zamawiającemu pisemne informacje dotyczących szczegółowych kosztów pracy z rozbiciem na pracowników wskazanych w oświadczeniu o zatrudnieniu osób na umowę o pracę, wskazać składki na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, kwoty wynagrodzeń aktualne na dzień zawarcia umowy oraz wskazać procentowo jak powyższe koszty kształtują wartość umowy brutto. W przypadku nie złożenia wymaganych dokumentów Wykonawcy w trakcie realizacji zadania nie będzie przysługiwała możliwość zmiany wynagrodzenia na podstawie § 6 ust. 7 lit. a) – d) niniejszej umowy. W przypadku wskazanym w punkcie a) stosuje się postanowienia §6 ust. 1 umowy.
Pozostały zakres zmian w projektowanych postanowieniach umowy załącznik nr 4 do SWZ

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-05-09 09:00

Po zmianie:
2023-05-11 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-05-09 09:10

Po zmianie:
2023-05-11 09:10

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-06-07

Po zmianie:
2023-06-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.