eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miasteczko Śląskie › "Budowa końcowego odcinka ulicy Górniczej w Miasteczku Śląskim"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa końcowego odcinka ulicy Górniczej w Miasteczku Śląskim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTECZKO ŚLĄSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258799

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 8

1.5.2.) Miejscowość: Miasteczko Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-610

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@miasteczko-slaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miasteczko-slaskie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miasteczkoslaskie.bip.net.pl/kategorie/76-postepowania-o-udzielenie-zamowienia-publicznego-o-wartosci-powyzej-130000-zl/artykuly/1242-budowa-koncowego-odcinka-ulicy-gorniczej-w-miasteczku-slaskim?lang=PL

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa końcowego odcinka ulicy Górniczej w Miasteczku Śląskim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc98ec89-bc14-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00204931

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036560/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa końcowego odcinka ulicy Górniczej w Miasteczku Śląskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00131387/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 195229,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie końcowego odcinka ulicy Górniczej w Miasteczku Śląskim.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w poniższej dokumentacji, włączając załączone do niej decyzje, pisma uzgadniające, pisemne zgody oraz opinie komisji koordynacyjnej (zwanej dalej także: „dokumentacją projektową” lub „dokumentacją techniczną”, stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ):
1) projekt budowlany budowy końcowego odcinka ulicy Górniczej w Miasteczku Śląskim - branża drogowa,
2) projekt techniczny budowy końcowego odcinka ulicy Górniczej w Miasteczku Śląskim – branża drogowa,
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
4) przedmiar robót,
5) projekt czasowej organizacji ruchu drogowego związanej z budową końcowego odcinka ulicy Górniczej w Miasteczku Śląskim.
sporządzone przez WMC Inżynieria Wanda Czopek,
6) opinia geotechniczna wykonana przez Martę Dulską MDM Projekt.

Opis zakresu inwestycji:
1. Zakres robót obejmuje:
a) budowę końcowego odcinka drogi - ulicy Górniczej o szerokości 5,0 m z kostki brukowej betonowej grubości 10 cm,
b) wykonanie placu manewrowego o długości 12,5 m i szerokości 7,8 m - 7,90 m wynikającej z szerokości pasa drogowego,
c) wykonanie zjazdów i dojść do nieruchomości z kostki brukowej betonowej,
d) wykonanie zabezpieczenia istniejących kabli energetycznych rurami ochronnymi dwudzielnymi,
e) wykonanie zabezpieczenia słupa teletechnicznego.
2. Dla zapewnienia prawidłowego odwodnienia powierzchniowego zaprojektowano normatywne spadki poprzeczne i podłużne na jezdni oraz cieki przykrawężnikowe, poprzez które wody opadowe spływają do przebudowywanych wpustów ulicznych, a następnie do istniejącej kanalizacji deszczowej.
3. Przebudowa wpustów ulicznych – korekta usytuowania względem zabudowywanego krawężnika:
- rury PVC fi 160,
- wpusty uliczne żeliwne typ ciężki,
- kręgi betonowe fi 500.
4. W ciągu ulicy Górniczej przebiegają następujące sieci:
a) sieć energetyczna,
b) sieć wodociągowa,
c) sieć kanalizacji sanitarnej,
d) sieć kanalizacji deszczowej,
e) sieć teletechniczna - napowietrzna,
f) sieć gazowa,
g) sieć ciepłownicza.
Przed przystąpieniem do robót należy wykonać przekopy kontrolne celem uściślenia lokalizacji uzbrojenia podziemnego. Zlokalizowane uzbrojenia należy odpowiednio zabezpieczyć.
5. Na odcinku budowanej drogi nie występuje drzewostan. Przyległy do jezdni teren zostanie urządzony jako zielony, obsiany nasionami traw – mieszanka traw niskich.
6. Zakres robót obejmuje montaż studzienek ściekowych ulicznych betonowych Ø 500 z osadnikiem i syfonu typ ciężki D400, wyposażonych w żeliwny wpust i kosz osadniczy ze stali nierdzewnej, a także montaż przyłączy z rur kanalizacyjnych PVC-U, SN8.
7. Realizując inwestycję należy w czasie trwania robót zastosować zatwierdzony projekt organizacji ruchu drogowego na czas trwania robót.

Roboty towarzyszące i uzupełniające:
1. Wykonanie planu BIOZ,
2. Ogrodzenie i oznakowanie terenu budowy i terenu zaplecza,
3. Wykonanie projektu zagospodarowania placu budowy i projektu organizacji robót budowlanych - ww. projekty winny uzyskać akceptację Zamawiającego,
4. Zapewnienie obsługi geodezyjnej,
5. Wykonanie dokumentacji geodezyjnej zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (łącznie z naniesieniem zmian do zasobu geodezyjnego i kartograficznego), sporządzonej przez osobę wykonującą samodzielnie funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe, w 2. egzemplarzach,
6. Wznowienie znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót,
7. Prowadzenie robót pod nadzorami branżowymi (opłaty za prowadzone nadzory branżowe należy uwzględnić w cenie ofertowej),
8. Postępowanie z wytworzonymi odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami (wywóz i utylizacja odpadów),
9. Po zakończeniu inwestycji uporządkowanie placu budowy i terenów przyległych wykorzystywanych dla potrzeb budowy,
10. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2. egzemplarzach.

Całość robot należy wykonać:
- zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, w tym również zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. nr 47, poz. 401),
- w oparciu o decyzję nr 2280/21 Starosty Tarnogórskiego z dnia 15.10.2021 r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę.

Wykonawca ma obowiązek zapoznania się z warunkami uzgodnień podanymi w pismach uzgadniających oraz załączonych do dokumentacji projektowej oraz przestrzegania tychże warunków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190299,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269258,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190299,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pol-Bruk Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7831692518

7.3.3) Ulica: Bociania Górka 13

7.3.4) Miejscowość: Poczesna

7.3.5) Kod pocztowy: 42-262

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190299,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.