eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Kielcach - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 8 przy ul. Hauke Bosaka 1



Ogłoszenie z dnia 2023-05-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Kielcach
– Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 8 przy ul. Hauke Bosaka 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-303

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bzp@um.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kielce.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d652dae-b2b9-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Kielcach
– Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 8 przy ul. Hauke Bosaka 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d652dae-b2b9-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00204714

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029815/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kielce - Szkoła Podstawowa nr 8, ul. Hauke Bosaka 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 – Umowa nr RPSW.03.03.00-26- 0059/20-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00108098

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A-II.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zamówienia obejmuje kompleksową modernizację energetyczną budynku Szkoły Podstawowej nr 8 ul. Hauke – Bosaka 1 w Kielcach polegającą w szczególności na wykonaniu:
1) docieplenia ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem struktury elewacyjnej,
2) docieplenia stropodachu z wymianą istniejącego pokrycia i naprawą podłoża z przebudową kominów oraz doborem optymalnego odwodnienia,
3) izolacji termicznej na ścianach zewnętrznych fundamentowych łącznika, hali i zaplecza hali sportowej,
4) izolacji fundamentów i odwodnienia łącznika i hali sportowej
5) wymiany i modernizacji instalacji elektrycznej na energooszczędną w tym wymiana opraw oświetleniowych,
6) częściowej wymiany instalacji wewnętrznych:
- centralnego ogrzewana c.o wraz z demontażem instalacji oraz wymianą grzejników, armatury odcinającej i regulacyjnej, montażem liczników ciepła,
- ciepłej wody użytkowej c.w.u wraz z wymianą i montażem podgrzewaczy i liczników ciepła,
7) instalacji fotowoltaiki na dachu budynku wraz z konstrukcją i opomiarowaniem,
8) modernizacji węzła ciepłowniczego - systemu ciepłej wody użytkowej, systemu grzewczego,
9) wymiany instalacji odgromowej,
10) instalacji wentylacji mechanicznej na hali sportowej, montaż centrali nawiewno -wywiewnej z odzyskiem ciepła,
11) wymiany stolarki okiennej na energooszczędną,
12) wymiany stolarki drzwiowej zewnętrznej,
13) wymiany opaski wokół budynku łącznika i sali sportowej,
14) wymiany obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,
15) modernizacja schodów zewnętrznych i balustrad, daszków nad wejściami,
16) wykonanie malowania ścian i sufitów w postaci przywrócenia do stanu pierwotnego po wykonanych robotach elektrycznych i wymianie oprawy oświetleniowej,
17) demontażu i ponownym montażu klimatyzatorów znajdujących się na elewacji,
18) parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
19) obudów na grzejnikach,
20) instalacji zasilającej wentylację mechaniczną,
21) opinii ornitologicznej w celu uzyskania decyzji zezwalającej na likwidację siedlisk gatunków mogących występować w obrębie przedmiotowego budynku,
22) tablicy pamiątkowej oraz plakatów /tablic informacyjnych w czasie realizacji inwestycji zgodnie z wytycznymi RPOWŚ na lata 2014-2020 oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym.
1.1. Dopuszcza się realizację prac budowlano-montażowych wewnątrz budynku szkoły w trakcie roku szkolnego, w terminie związania z umową, z zastrzeżeniem każdorazowego uzgodnienia terminu prowadzenia prac tzw. głośnych, mogących powodować zakłócenia w pracy szkoły itp. z Dyrektorem placówki z co najmniej kilkudniowym wyprzedzeniem.
1.2. Z uwagi na fakt, że placówka szkolna jest obiektem funkcjonującym w roku szkolnym, prace należy prowadzić w taki sposób aby nie powodowały zakłóceń w funkcjonowaniu placówki. Każdorazowe wyłączenia, przepięcia itp. należy uzgadniać z Dyrektorem placówki.

2. Szczegółowy zakres i sposób realizacji zamówienia określają:
2.1. dokumentacja projektowa, stanowiąca Załącznik nr 5 do SWZ, sporządzona przez jednostkę projektową: ABRISS Pracownia Architektoniczna ul. Warszawska 118b, 26-130 Suchedniów:
2.1.1. projekt budowlano – wykonawczy pn.: „Docieplenie budynku i przebudowa elewacji oraz przebudowa węzła cieplnego wraz z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi”,
2.1.2. projekt budowlano – wykonawczy pn.: ,,Instalacja wentylacji mechanicznej
z niezbędnymi pracami towarzyszącymi’’,
2.1.3. projekt budowlano – wykonawczy pn.: ,,Instalacja słaboprądowa z niezbędnymi pracami towarzyszącymi’’,
2.1.4. projekt budowlano – wykonawczy pn.: ,,Instalacja hydrantowa wewnętrzna i wodno-kanalizacyjna z niezbędnymi pracami towarzyszącymi‘’,
2.1.5. aneks do wyżej wymienionych projektów budowlano – wykonawczych.
Uwaga:
Wyżej wskazana dokumentacja projektowa zawiera szerszy zakres robót niż wymagany w niniejszym postępowaniu.
2.2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ,
2.3. wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4050000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4079800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4079800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo-Budowlana SELBUD Selena Grabka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387590728

7.3.3) Ulica: Stefana Okrzei 64/3

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-526

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Modernizacja przegrody stropodach szkoła
Modernizacja przegrody stropodach szkoła (dawny internat)
Modernizacja przegrody stropodach hala sportowa
Modernizacja przegrody ściana zewnętrzna
Modernizacja przegrody ściana zewnętrzna piwnic
- Firma Remontowo-Budowlana SGBUD Seweryn Grabka, 25-645 Kielce


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4079800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-18

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.