eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łasin › Remont cząstkowy nawierzchni dróg i ulic na terenie Miasta i Gminy Łasin



Ogłoszenie z dnia 2023-05-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont cząstkowy nawierzchni dróg i ulic na terenie Miasta i Gminy Łasin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA ŁASIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118649

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Radzyńska 2

1.5.2.) Miejscowość: Łasin

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-320

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 56 466 50 43

1.5.8.) Numer faksu: 56 466 50 46

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lasin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lasin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont cząstkowy nawierzchni dróg i ulic na terenie Miasta i Gminy Łasin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77e82a98-ddbb-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00204100

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004841/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont cząstkowy nawierzchni dróg i ulic na terenie Miasta i Gminy Łasin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00180686

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IBG.271.1.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych
Zakres robót:
Wycięcie uszkodzonej nawierzchni, oczyszczenie, przesmarowanie naprawianego miejsca emulsją asfaltową i wypełnienie przygotowanego wyłomu jednowarstwowo masą asfaltu lanego do grubości 5 cm, jeżeli wystąpi konieczność wykonania uzupełnienia większą ilością masy należy ułożyć drugą warstwę.
W przypadku konieczności należy wykonać tymczasową organizację ruchu.
Zakres robót pomocniczo określa przedmiar robót dla Części I, stanowiący element załącznika nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 187573,76 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II: Powierzchniowa regeneracja nawierzchni bitumicznej drogi gminnej nr 041338C Jakubkowo- Szonowo
Zakres robót:
Do wykonania odcinek 700 m drogi gminnej nr 041338C Jakubkowo-Szonowo od skrzyżowania z drogą gminną nr 041314C. Oczyszczenie nawierzchni szczotkami, skropienie nawierzchni lepiszczem bitumicznym, równomierne rozsypanie kruszywa. Wykonanie tymczasowej organizacji ruchu. Zakres robót określa pomocniczo przedmiar robót dla Części II, stanowiący element załącznika nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 15365,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III: Nakładka na istniejącą nawierzchnię bitumiczną na ul. Starej
Zakres robót:
Sfrezowanie asfaltu na długości 150 m na ul. Starej w Łasinie na średnią głębokość 5 cm. Oczyszczenie nawierzchni i wykonanie warstwy profilującej z masy bitumicznej dla wykonania korekty spadków. Wyregulowanie wysokości wpustów ulicznych i pokryw studni rewizyjnych, wykonanie dywanika asfaltowego z masy AC 11S gr. 5 cm po zagęszczeniu i średniej szerokości 4,5 m. Zakres robót określa przedmiar robót (pomocniczo) dla Części III, Projekt Zagospodarowania Terenu oraz STWiORB, stanowiące elementy załącznika nr 1 do SWZ. Należy wykonać tymczasową organizację ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 75058,10 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.