eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Topólka › "Przebudowa z rozbudową budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej Orle o garaż na sprzęt ratownictwa wodnego wraz z dociepleniem ściany frontowej zewnętrznej"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa z rozbudową budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej Orle o garaż na sprzęt ratownictwa wodnego wraz z dociepleniem ściany frontowej zewnętrznej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Topólka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866689

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Topólka 22

1.5.2.) Miejscowość: Topólka

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-875

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: (54)2869035

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: promocja@topolka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.topolka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.topolka.pl/index.php?id=122

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa z rozbudową budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej Orle o garaż na sprzęt ratownictwa wodnego wraz z dociepleniem ściany frontowej zewnętrznej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35378e52-c558-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00203096

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030164/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 "Przebudowa z rozbudową budynku remizy OSP Orle o garaż na sprzęt ratownictwa wodnego wraz z dociepleniem ściany frontowej zewnętrznej"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00138624/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGiP.271.03.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 427574,11

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie z rozbudową budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej Orle o garaż na sprzęt ratownictwa wodnego wraz z dociepleniem ściany frontowej zewnętrznej.

Budynek remizy strażackiej zlokalizowany pod adresem: Orle 54, 87-875 Topólka na działce o nr. ewid. 163/6 w obrębie geodezyjnym Orle, w miejscowości Orle, gm. Topólka. Budynek jest własnością Gminy Topólka.

Budynek pełni funkcję remizy OSP Orle, w którym planuje się przebudowę i rozbudowę o garaż na sprzęt ratownictwa wodnego wraz z dociepleniem ściany frontowej zewnętrznej istniejącej części budynku. W części istniejącej podlegającej przebudowie planuje się wykonać drobne roboty budowlane na parterze polegające między innymi na zastąpieniu okien drzwiami w miejscach wskazanych na rysunkach w załączonej dokumentacji, zamurowaniu otworów okiennych oraz usunięciu komina wentylacyjnego i pomieszczenia szatni w istniejącym garażu, zaś na piętrze zlikwidowanie otworu okiennego bezpośrednio nad bramą garażową zamontowaną w części rozbudowanej, wstawienie i wykucie otworu drzwiowego w miejscu otworu okiennego oraz wykonanie nowych kominków wentylacyjnych z pomieszczeń mieszkalnych poziomu piętra wypuścić bezpośrednio ponad dach. Ponadto należy docieplić ścianę frontową zewnętrzną istniejącego budynku remizy strażackiej oraz na schodach zewnętrznych prowadzących na piętro budynku należy zamontować balustradę ochronną.

Rozbudowa budynku o garaż na sprzęt ratownictwa wodnego o wymiarach 5,57 m x 14,30 m od strony pólnocno-zachodniej. Część rozbudowana będzie przykryta stropodachem z delikatnym spadkiem w kierunku jeziora, na którym urządzony zostanie taras widokowy pokryty deską kompozytową wraz z balustradą tarasową z pochwytem stalowym. Rozbudowa budynku obejmuje:
a) roboty z branży budowlanej - roboty ziemne i przygotowawcze, fundamenty i ściany fundamentowe, ściany z betonu komórkowego, stolarkę zewnętrzną, roboty podposadzkowe, roboty wykończeniowe wewnętrzne, elewację i zagospodarowanie terenu, utwardzenie przed budynkiem, opaskę żwirową,;
b) roboty z branży sanitarnej – przebudowę przyłącza kanalizacji sanitarnej, przebudowę przyłącza instalacji wodociągowej;
c) roboty z branży elektrycznej – instalacje elektryczne, instalacje wentylacyjne.

Dodatkowo należy wykonać wyprawę elewacyjną całego budynku (istniejącego i rozbudowanego) we wskazanej kolorystyce po uzgodnieniu z Inwestorem.
2. Inwestycja realizowana jest w oparciu o decyzję pozwolenia na budowę nr 86/2022 z dnia 26.04.2022 r.
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zawiera Załącznik nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót budowlanych.
Podstawą do określenia ceny, ryczałtowej za przedmiot zamówienia jest dokumentacja projektowa oraz ilości robót wynikające z tej dokumentacji. UWAGA: Przedmiar robót ma charakter pomocniczy.
Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się żadna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny.
4. Inwestycja dofinansowana jest z projektu Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych. Źródłem finansowania projektu jest Fundusz Przeciwdziałania COVID-19 skierowany do gmin z przeznaczeniem na inwestycje realizowane w miejscowościach, w których funkcjonowały zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwa gospodarki rolnej.
5. Szczegółowe obowiązki wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych – uzasadnienie braku podziału zamówienia na części: Podział przedmiotowego zamówienia na części jest niezasadny z punktu widzenia technicznego i organizacyjnego. Podział zakresu usługi na części, które składałyby się na całość zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
7. Okres gwarancji i rękojmi:
Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 5 lat, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 7 lat. Okres udzielonej gwarancji i rękojmi jest w przedmiotowym postępowaniu kryterium oceny ofert.
8. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 pzp:
Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ust. 1 pzp zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2021 r. poz. 1162) dotyczącego pracowników fizycznych, którzy będą uczestniczyć przy realizacji Zadania wykonujących prace związane z wykonaniem robót budowlanych opisanych w dokumentacji projektowej celem realizacji zadania (roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, remontowe, instalacyjne, wykończeniowe, montażowe, porządkowe, roboty brukarskie).
W celu weryfikacji zatrudniania, przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w szczególności: oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, zawierającego informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
Powyższe zostanie przekazane Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od wykonawcy w każdym czasie realizacji przedmiotu zamówienia poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika.
W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w składzie zespołu wykonującego prace Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego.
W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy lub podwykonawcy, odnośnie spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane powyżej.
W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
8. Oferty wariantowe: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9. Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
10. Zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232460-4 - Roboty sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.”

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 434940,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 434940,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.