Ogłoszenie z dnia 2022-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00299885/01 - Wynik z dnia 2022-08-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawy artykułów mlecznych do Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Nowym Wiśniczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319983
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leksandrowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Wiśnicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-720
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_nowy_wisnicz@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawy artykułów mlecznych do Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-408c9bbb-e87f-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00203045
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r., o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r., poz. 344).
a) MiniPortalu dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
b) ePUAP-u dostępnego pd adresem; http:/epuap.gov.pl/wps/portal oznaczenie Zamawiającego w formularzach ePUAP ZAKŁAD KARNY (zknw)
c) W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się nr. referencyjnym D/Kw.2232.8.2022. Zamawiający dopuszcza pocztę elektroniczną, jako środek komunikacji miedzy zamawiającym a wykonawcami, z wyjątkiem składania ofert oraz dokumentów i oświadczeń.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
a) oświadczenia, o których mowa w dziale VIII SWZ;
b) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w dziale VIII SWZ (jeżeli dotyczy);
c) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
4. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
5. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy zamieszczonych w załącznikach do SWZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.
6. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny.
8. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w dziale VIII ust. 1 SWZ składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.8.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy artykułów mlecznych
1. Śmietana 18% litr 800 -, CPV 15512100-1, w opakowaniu jednostkowym do 5 litr o zawartości tłuszczu 18%, termin przydatności do spożycia nie krócej niż 5 dni od dnia dostawy
2.Twaróg półtłusty
kostka 200 g kg 4 000 -, CPV 15542100-0, w opakowaniu jednostkowym o wadze 200g kostka, produkowany zgodnie z obowiązującymi normami, pakowany we właściwe do tego opakowanie, o minimalnym terminie przydatności do spożycia 10 dni od dnia dostawy,
3. Serek homogenizowany
półtłusty kg 800 - , CPV 15881000-7, w opakowaniu jednostkowym o wadze 100 - 150g kubek, produkowany zgodnie z obowiązującymi normami, pakowany we właściwe do tego celu opakowania, serek homogenizowany półtłusty bez substancji pochodzenia zwierzęcego typu żelatyna wieprzowa, serek o smaku (wanilia, truskawka, naturalny) o minimalnym terminie przydatności do spożycia 10 dni od dnia dostawy,
4. Serek wiejski lekki kg 800 - CPV 15542100-0, w opakowaniu jednostkowym 100- 150g kubek, produkowany zgodnie z obowiązującymi normami, pakowany we właściwe do tego celu opakowania, serek wiejski lekki bez substancji pochodzenia zwierzęcego typu żelatyna wieprzowa, o minimalnym terminie przydatności do spożycia 10 dni od dnia dostawy,
5. Ser topiony kg 1 200 - CPV 15543000-6, w opakowaniu jednostkowym 80- 100g kostka, produkowany zgodnie z obowiązującymi normami, pakowany we właściwe do tego celu opakowania, serek topiony bez substancji pochodzenia zwierzęcego typu żelatyna wieprzowa, o minimalnym terminie przydatności do spożycia 30 dni od dnia dostawy,
6. Ser fromage kg 1 200 - CPV 15545000-0, w opakowaniu jednostkowym 80- 100g kostka, produkowany zgodnie z obowiązującymi normami, pakowany we właściwe do tego celu opakowania, serek fromage bez substancji pochodzenia zwierzęcego typu żelatyna wieprzowa, o minimalnym terminie przydatności do spożycia 10 dni od dnia dostawy,
7. Ser żółty kg 450 - CPV 15544000-3, w opakowaniu jednostkowym do 3 kg blok, produkowany zgodnie z obowiązującymi normami, pakowany we właściwe do tego celu opakowania, serek żółty bez substancji pochodzenia zwierzęcego typu żelatyna wieprzowa, o minimalnym terminie przydatności do spożycia 30 dni od dnia dostawy,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać Polskim normom przenoszącym normy europejskie lub normom innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, lub parametrom odnoszącym się do tych norm.
2. Ilości szacunkowe mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy w zależności od stanu zaludnienia w jednostce.
Dostawy do magazynu Zamawiającego – Zakład Karny w Nowym Wiśniczu, Leksandrowa 1 – na koszt Wykonawcy, w ilościach uzgodnionych z przedstawicielami Zamawiającego dwa razy w tygodniu w wybrane dni od poniedziałku do piątku w godz. 830-1200. Każde zamówienie złożone telefonicznie będzie następnie potwierdzane faksem lube-mail najpóźniej dwa dni przed dostawą.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15542100-0 - Ser twarogowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres utrzymania stałości ceny
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:a) Nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Dziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki zamówienia udziału w postępowaniu;
b) Spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej i zawodowej;
c) Złożył ofertę niepodlegającą odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy Pzp
d) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (obligatoryjne przesłanki wykluczenia) oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7 ustawy Pzp (fakultatywne przesłanki wykluczenia)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w zakresie przewidzianym w załączonym projekcie umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-22 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI NOWY WIŚNICZ
- Zagospodarowanie terenu działki nr 405/3 w miejscowości Łomna na obiekt sportowo - rekreacyjny.
- Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej im. Stanisława Lubomirskiego w Nowym Wiśniczu
- Wykonanie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej w ramach zadania pn.: Zabezpieczenie i stabilizacja osuwiska w ciągu drogi powiatowej nr 2072K w m. Kamionna w km 7+500-7+620
- Wykonanie dokumentacji geologiczno - inżynierskiej w ramach zadania pn.: Zabezpieczenie i stabilizacja osuwiska nr 3807 w ciągu drogi powiatowej nr 2084K w miejscowości Sobolów w km 0+237-0+267
więcej: przetargi NOWY WIŚNICZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 7/TP/24 - DOSTAWY NABIAŁU DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.
- "Sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich oraz tłuszczy do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Dostawa artykułów mleczarskich dla Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Janowie Lubelskim
- Dostawa przetworów nabiałowych i tłuszczowych oraz produktów mleczarskich dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- PRZETWORY MLECZARSKIE.
więcej: Ser twarogowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.