eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Termomodernizacja budynku A PWSZ w Tarnowie - wymiana okien wraz z robotami towarzyszącymi.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku A PWSZ w Tarnowie – wymiana okien wraz z robotami towarzyszącymi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851634303

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 8

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 63 16 500

1.5.8.) Numer faksu: 14 63 16 600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rektorat@pwsztar.edu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pwsztar.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pwsztar.edu.pl/tryb-podstawowy-termomodernizacja-budynku-a-pwsz-w-tarnowie-wymiana-okien-wraz-z-robotami-towarzyszacymi-23-07-2021-r/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku A PWSZ w Tarnowie – wymiana okien wraz z robotami towarzyszącymi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4852371a-eba9-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00202511

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00117758/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja budynku A PWSZ w Tarnowie – wymiana okien wraz z robotami towarzyszącymi.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00125740/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: L.Dz./K-dzpz/382-1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1197834,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozdział 3 SWZ:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien drewnianych skrzynkowych na okna
z tworzywa PCV wraz z robotami towarzyszącymi w budynku „A” Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie, przy ul. Mickiewicza 8 w Tarnowie wraz z dostawą wszelkich niezbędnych materiałów budowlanych.
3.2. Zakres prac Wykonawcy:
a) przedmiot i zakres robót budowlanych:
- demontaż i utylizacja drewnianych okien skrzynkowych,
- przygotowanie otworów,
- dostawa i montaż okien PCV trójszybowych białych z nawietrzakami higroskopijnymi spełniającymi warunki WT 2021,
- usytuowanie i mocowanie okien w otworach,
- demontaż i utylizacja istniejących parapetów,
- dostawa i montaż parapetów z aglomarmuru barwy szarej, grubości 3 cm, zbrojonych prętami nierdzewnymi impregnowanych. Zamawiający dokona ostatecznego wyboru koloru parapetów spośród zaoferowanych przez Wykonawcę na etapie realizacji umowy,
- uszczelnienie i izolacja okien, parapetów,
- wykonanie obróbek wokół wykonywanych prac ze szpachlowaniem i malowaniem.
b) wyszczególnienie i opis prac tymczasowych i robót towarzyszących
- zabezpieczenie terenu prac przed dostępem osób postronnych, oraz przed użytkownikami budynku,
- zapewnienie bezpieczeństwa użytkownikom prac i osobom postronnym w obszarze wykonywanych prac,
-przestrzeganie przepisów BHP.
c) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ jak i w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ, mając na względzie następujące uwarunkowania realizacji zadania:
- godziny pracy na obiekcie 7.00-17.00 (po uzgodnieniu z Zamawiającym możliwość przedłużenia),
- realizacja prac będzie się odbywać w obiekcie czynnym gdyż budynek A na czas prowadzonych prac nie zostanie wyłączony z użytkowania.
3.3. Szczegółowy zakres prac Wykonawcy określa poniższa dokumentacja:
a) dokumentacja budynku stanowiąca załącznik nr 11, w tym:
- widok elewacji: południowej, północnej, wschodniej wewnętrznej, wschodniej, zachodniej wewnętrznej, zachodniej.
- rysunek projektowy: zestawienie stolarki.
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: wymagania ogólne.
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: montaż drzwi balkonowych i okien.
- Sytuacja – Budynek A PWSZ w Tarnowie.
b) przedmiar robót (Zamawiający zamieszcza jako materiał pomocniczy) – załącznik nr 12.
c) Pozwolenie konserwatorskie nr 185 z dnia 10.05.2021 r. – załącznik nr 13.
3.4. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów;
45000000-7 - Roboty budowlane;
3.7. Wykonawca zobowiązany jest udzielić: min. 60 miesięcy gwarancji od dnia protokolarnego odbioru robót. Gwarancja jest kryterium oceny ofert.
3.8. Zamawiający określa następujące wymagania odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2020r. poz.1320 ze zm.), osób wykonujących czynności polegające na:
- wymianie stolarki okiennej oraz parapetów wewnętrznych wraz z robotami towarzyszącymi, objętych przedmiotem zamówienia.
Wyżej określony wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane powyżej prace.
W odniesieniu do osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu 22 § 1 Kodeksu pracy, o których mowa powyżej Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem wykonywania pracy przez te osoby, przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnianie ich na umowę o pracę, tj.:
1) oświadczenie zatrudnionego pracownika o zatrudnieniu przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę;
2) oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę;
3) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy o pracę zatrudnionego pracownika;
4) zestawienie podpisane przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zawierające informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika.
Zamawiający jednocześnie informuje, że w projektowanych postanowieniach umowy w § 8 przewidział uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań o których mowa w art. 95 ust. 2 pkt 3 oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.

Zamawiający zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców do dokonania wizji lokalnej miejsca objętego zakresem zamówienia, która odbędzie się w dniu 29 lipca 2021 r. o godz. 9:00. Spotkanie, przy ul. Mickiewicza 8, wejście główne budynek A. Osoba do kontaktów: Pan Janusz Kozioł tel.: 14 63 10 710. Zamawiający informuje, iż do złożenia oferty nie jest wymagana obecność w trakcie trwania w wizji lokalnej, a udział jest w niej zalecany.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1190308,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2199240,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1190308,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.P.H.U. "PROGRESS" Marek Adamczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276854120

7.3.3) Ulica: Wrocławska 21

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1190308,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.