eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Remont systemu telewizji przemysłowej terenu zewnętrznego jednostki oraz systemu kontroli dostępu placów spacerowych na terenie Zakładu Karnego w Chełmie



Ogłoszenie z dnia 2022-06-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont systemu telewizji przemysłowej terenu zewnętrznego jednostki oraz systemu kontroli dostępu placów spacerowych na terenie Zakładu Karnego w Chełmie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny Chełm

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 112

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 825627853

1.5.8.) Numer faksu: 825653557

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_chelm@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.swnet.sw.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9bf77c56-dce2-11ec-9a86-f6f4c648a056

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont systemu telewizji przemysłowej terenu zewnętrznego jednostki oraz systemu kontroli dostępu placów spacerowych na terenie Zakładu Karnego w Chełmie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bf77c56-dce2-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202487

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00060941/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont systemu telewizji przemysłowej terenu zewnętrznego jednostki oraz systemu kontroli dostępu placów spacerowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 211382,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: realizacja zadania remontowego o nazwie „Remont systemu telewizji przemysłowej terenu zewnętrznego jednostki oraz systemu kontroli dostępu placów spacerowych na terenie Zakładu Karnego w Chełmie” polegający na remoncie w/w instalacji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia ma zostać zrealizowany w jednym etapie w bieżącego roku jednak nie później niż do 30 listopada 2022 roku.

Zamówienie dotyczy całości zadania pn. „Remont systemu telewizji przemysłowej terenu zewnętrznego jednostki oraz systemu kontroli dostępu placów spacerowych na terenie Zakładu Karnego w Chełmie”

Zestawienie prac związanych z realizacją całości zadania remontowego pn. „Remont systemu telewizji przemysłowej terenu zewnętrznego jednostki oraz systemu kontroli dostępu placów spacerowych na terenie Zakładu Karnego w Chełmie” oraz obowiązki Wykonawcy zostały wyszczególnione w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 10 oraz opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5.
2. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia uwzględni wymagania zawarte w powyższych dokumentach.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze specyfiką terenu przeprowadzanego remontu znajdującego się w jednostce penitencjarnej ze szczególną dbałością o obiekty budowlane znajdujące się w bezpośrednim sąsiedztwie terenu na którym przeprowadzane zostaną prace remontowe.
4. Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w specyfikacji warunków zamówienia, opisie przedmiotu zamówienia(stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji) – dodaje się słowa „lub równoważne” zamawiający rozumie rozwiązania techniczne, materiały lub urządzenia o nie gorszych parametrach niż wskazane w opisach. Wszelkie towary określone w dokumentacji, a pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać, aby spełnić wymagania zamawiającego. Wykonawca może zaproponować zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisanym w specyfikacji warunków zamówienia. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary (materiały i urządzenia) spełniają określone przez zamawiającego wymagania (kryteria równoważności). Wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Wykonawca ma obowiązek posiadać dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie wszystkich zastosowanych materiałów (atesty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości i inne niezbędne dokumenty).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45216113-9 - Roboty budowlane w zakresie budynków więziennych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1) Zgodnie za art. 254 pkt 2 Postępowanie kończy się unieważnieniem postępowania;
2) Zgodnie z art. 260 pkt 1 ww. ustawy o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub zostali zaproszeni do negocjacji – podając uzasadnienie faktyczne i prawne;
3) Zgodnie z art. 260 pkt 2 ww. ustawy Zamawiający udostępnia niezwłocznie informację, o których mowa w ust. 1, na stronie internetowej prowadzonego postępowania;
4) Zgodnie z art. 255 pkt 3 ww. ustawy cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;

W związku z otwarciem ofert na Remont systemu telewizji przemysłowej terenu zewnętrznego jednostki oraz systemu kontroli dostępu placów spacerowych na terenie Zakładu Karnego w Chełmie,” (D/Kw.2232.15.2022), na wyżej wymienione zadanie wpłynęła jedna oferta z ELPIE sp. z o.o ul. Inżynierska 3, 20-248- Lublin w kwocie
367 770,00 zł(brutto). Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 260 000,00 zł(brutto). W związku z powyższym kwota najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ponadto Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty w związku
z powyższym unieważnia przedmiotowe postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 367770,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367770,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.