Ogłoszenie z dnia 2021-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00202522/01 - Wynik z dnia 2021-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wynajem urządzeń multimedialnych na potrzeby Mazowieckiego Teatru Muzycznego im. Jana Kiepury
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Teatr Muzyczny im. Jana Kiepury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140151727
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Goplańska 42
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-954
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22/ 896 00 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mteatr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mteatr.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wynajem urządzeń multimedialnych na potrzeby Mazowieckiego Teatru Muzycznego im. Jana Kiepury2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50b56da8-1225-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00202432
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008714/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 WYNAJEM URZĄDZEŃ MULTIMEDIALNYCH NA POTRZEBY MAZOWIECKIEGO TEATRU MUZYCZNEGO IM. JANA KIEPURY
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00177287/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Przedmiotowe postępowanie spełnia wszystkie przesłanki określone w art. 305 pkt. 2 ustawy do jego udzielenia:
1) w dniu 20 sierpnia 2021 r. zostało ogłoszone postępowanie o udzielenie zamówienie publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji o wartości mniejszej niż progi unijne na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp (Ogłoszenie nr 2021/BZP 00156202),
2) w dniu 30 sierpnia 2021 r. postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp, gdyż w opisanym w pkt 1) postępowaniu nie zostały złożone żadne oferty,
3) niniejsze postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki jest prowadzonej na tych samych niezmienionych warunkach, jak postępowanie opisane w pkt 1).
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-1e79f129-01bc-11ec-b885-f28f91688073
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR/01/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 360000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wynajem urządzeń multimedialnych (ekranów LED, mediaserwera, konstrukcji nośnych, okablowania systemowego) wraz z ich dostawą, transportem, montażem, pierwszym uruchomieniem po montażu i demontażem na potrzeby prowadzenia działalności statutowej Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 332100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 332100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Artystyczna EMA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282265444
7.3.3) Ulica: Mikołaja Kopernika 8
7.3.4) Miejscowość: Libiąż
7.3.5) Kod pocztowy: 32-590
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 332100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-10 do 2021-12-20INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przebudowa ulicy Stelmachów w zakresie zmiany sposobu odwodnienia w rejonie skrzyżowania z ul. Szeroką w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa produktów leczniczych: 1. Niwolumab+Relatlimab; 2. Tepotynib, nr TP-106/24/TM
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez ZGN Wola na terenie TZOM Ogrodowa w 2024 r. (7 lokali).
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA LOGISTYCZNEGO DLA ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ KONFERENCJI NAUKOWEJ "CLC 24" NA MAZURACH
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podst. im.T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Wsparcie Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Wysokiem"
- Dostawa sprzętu multimedialnego i urządzenia sieciowego
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej III
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.