Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00172337/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych na remont lokalu użyteczności publicznej z przystosowaniem dla osób z niepełnosprawnościami w budynku przy ul. Bolesława Chrobrego 7 w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 7
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-479
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 863 55 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.zgn@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnwlochy.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zgnwlochy.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie Nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych na remont lokalu użyteczności publicznej z przystosowaniem dla osób z niepełnosprawnościami w budynku przy ul. Bolesława Chrobrego 7 w Warszawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-274f447b-da5e-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202352
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019755/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych na remont lokalu użyteczności publicznej z przystosowaniem dla osób z niepełnosprawnościami w budynku przy ul. Bolesława Chrobrego 7 w Warszawie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00172337/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP.2610.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 81196,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych na remont lokalu użyteczności publicznej z przystosowaniem dla osób z niepełnosprawnościami w budynku przy ul. Bolesława Chrobrego 7 w Warszawie, administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy.”
2. Zamówienie obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie:
Inwentaryzacja lokalu w zakresie budowlanym i instalacyjnym;
Wymiana instalacji elektrycznej i oświetlenia ogólnego i ewakuacyjnego oraz gniazd ogólnych 230V z przystosowaniem do nowych warunków przyłączeniowych (zwiększenie mocy do 30 kW) lokalu oraz instalacji fotowoltaicznej z przebudową tablicy głównej i przystosowaniem do zwiększonej mocy przyłączeniowej;
Wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej, gniazd komputerowych z centralnym ups (sieć komputerowa, strukturalna) wraz z przystosowaniem serwerowni oraz urządzeń wspólnych;
Wymiana instalacji kontroli dostępu do budynku i pomieszczeń biurowych z kontrolą z poziomu centralnego (serwer) oraz lokalnego – karty dostępu, oraz systemu wideofonu przy furtce;
Wymiana systemu monitoringu z przystosowaniem do aktualnej funkcji pomieszczeń i terenu, czujników ruchu i kamer CCTV, sygnalizacji alarmu włamania i napadu, z centralna obsługą z poziomu serwera, montaż elektrycznych rolet zewnętrznych;
Wymiana instalacji ppoż. z przystosowaniem do bieżących przepisów i funkcji budynku z oceną konieczności utrzymania instalacji hydrantowej;
Przystosowanie instalacji wentylacji pomieszczeń;
Wymiana instalacji centralnego ogrzewania z doposażeniem w instalacje centralnej ciepłej wody z dwufunkcyjnego pieca gazowego przystosowanego do zdalnej kontroli i obsługi z przystosowaniem kotłowni w budynku oraz opomiarowaniem;
Montaż indywidualnych jednostek klimatyzacyjnych i dostosowanie obecnie istniejących;
Remont terenu przed budynkiem z budową pochylni dla osób z niepełnosprawnościami i przystosowaniem wejścia do lokalu i schodów, wymiana ogrodzenia, oznaczenie miejsc dla osób z niepełnosprawnościami, wymiana nawierzchni, zagospodarowanie zieleni, usytuowanie miejsc na odpady, usytuowanie altany na rowery i stojaki, przystosowanie odwodnienia terenu;
Przebudowa i przystosowanie wejścia do budynku do obsługi mieszkańców;
Adaptacja i przystosowanie pomieszczeń na cele biurowe;
Remont pomieszczeń biurowych i technicznych w zakresie budowlanym (wymiana drzwi, podłóg, naprawa tynków, wykonanie nowych powłok malarskich itp.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154180,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Studio Budowlane "UNITY" S.C. Małgorzata Tischner, Damian Cyrta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522-268-57-39
7.3.3) Ulica: ul. Kędzierskiego 2/66
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-493
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-06-09 do 2022-08-27INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa narzędzi chirurgicznych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- "Modernizacja systemu monitoringu m.st. Warszawy tj. wymiana 17 analogowych punktów kamerowych na cyfrowe Full HD wraz z modernizacją szafek"
- Zakup usługi dostępu do platformy e-learningowej wraz z elektronizacją treści
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Usługa serwisu serwerowni kontenerowej (kontenery i całe wyposażenie techniczne) oraz wydłużenia gwarancji producenta urządzeń znajdujących się w serwerowni IFPS
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- U/12/2024 Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej rozbiórki budynku hali B1 OZNS
- Budowa toalety kontenerowej na terenie Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
- Uregulowanie gospodarki wodno- ściekowej i zabezpieczenie wód powierzchniowych przed skażeniem w gminie Pokój
- Budowa automatycznej myjni samochodowej zlokalizowanej w budynku nr 5 w m. Nowy Sącz
- Kompleksowa modernizacja Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu + inspektorzy nadzoru
- DZP.26.93.2024 Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 4 części
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.