eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych na remont lokalu użyteczności publicznej z przystosowaniem dla osób z niepełnosprawnościami w budynku przy ul. Bolesława Chrobrego 7 w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych na remont lokalu użyteczności publicznej z przystosowaniem dla osób z niepełnosprawnościami w budynku przy ul. Bolesława Chrobrego 7 w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 7

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-479

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 863 55 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.zgn@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnwlochy.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zgnwlochy.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarowanie Nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych na remont lokalu użyteczności publicznej z przystosowaniem dla osób z niepełnosprawnościami w budynku przy ul. Bolesława Chrobrego 7 w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-274f447b-da5e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202352

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019755/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych na remont lokalu użyteczności publicznej z przystosowaniem dla osób z niepełnosprawnościami w budynku przy ul. Bolesława Chrobrego 7 w Warszawie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00172337/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZP.2610.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 81196,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych na remont lokalu użyteczności publicznej z przystosowaniem dla osób z niepełnosprawnościami w budynku przy ul. Bolesława Chrobrego 7 w Warszawie, administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy.”

2. Zamówienie obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie:
 Inwentaryzacja lokalu w zakresie budowlanym i instalacyjnym;
 Wymiana instalacji elektrycznej i oświetlenia ogólnego i ewakuacyjnego oraz gniazd ogólnych 230V z przystosowaniem do nowych warunków przyłączeniowych (zwiększenie mocy do 30 kW) lokalu oraz instalacji fotowoltaicznej z przebudową tablicy głównej i przystosowaniem do zwiększonej mocy przyłączeniowej;
 Wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej, gniazd komputerowych z centralnym ups (sieć komputerowa, strukturalna) wraz z przystosowaniem serwerowni oraz urządzeń wspólnych;
 Wymiana instalacji kontroli dostępu do budynku i pomieszczeń biurowych z kontrolą z poziomu centralnego (serwer) oraz lokalnego – karty dostępu, oraz systemu wideofonu przy furtce;
 Wymiana systemu monitoringu z przystosowaniem do aktualnej funkcji pomieszczeń i terenu, czujników ruchu i kamer CCTV, sygnalizacji alarmu włamania i napadu, z centralna obsługą z poziomu serwera, montaż elektrycznych rolet zewnętrznych;
 Wymiana instalacji ppoż. z przystosowaniem do bieżących przepisów i funkcji budynku z oceną konieczności utrzymania instalacji hydrantowej;
 Przystosowanie instalacji wentylacji pomieszczeń;
 Wymiana instalacji centralnego ogrzewania z doposażeniem w instalacje centralnej ciepłej wody z dwufunkcyjnego pieca gazowego przystosowanego do zdalnej kontroli i obsługi z przystosowaniem kotłowni w budynku oraz opomiarowaniem;
 Montaż indywidualnych jednostek klimatyzacyjnych i dostosowanie obecnie istniejących;
 Remont terenu przed budynkiem z budową pochylni dla osób z niepełnosprawnościami i przystosowaniem wejścia do lokalu i schodów, wymiana ogrodzenia, oznaczenie miejsc dla osób z niepełnosprawnościami, wymiana nawierzchni, zagospodarowanie zieleni, usytuowanie miejsc na odpady, usytuowanie altany na rowery i stojaki, przystosowanie odwodnienia terenu;
 Przebudowa i przystosowanie wejścia do budynku do obsługi mieszkańców;
 Adaptacja i przystosowanie pomieszczeń na cele biurowe;
 Remont pomieszczeń biurowych i technicznych w zakresie budowlanym (wymiana drzwi, podłóg, naprawa tynków, wykonanie nowych powłok malarskich itp.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154180,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Studio Budowlane "UNITY" S.C. Małgorzata Tischner, Damian Cyrta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522-268-57-39

7.3.3) Ulica: ul. Kędzierskiego 2/66

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-493

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-06-09 do 2022-08-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.