eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Remont oświetlenia w budynkach IAS województwa lubuskiego w Nowej Soli, Żarach, Rzepinie, Krośnie Odrzańskim



Ogłoszenie z dnia 2023-05-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Remont oświetlenia w budynkach IAS województwa lubuskiego w Nowej Soli, Żarach, Rzepinie, Krośnie Odrzańskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020884

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Generała Władysława Sikorskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-454

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.IAS.zielonagora@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont oświetlenia w budynkach IAS województwa lubuskiego w Nowej Soli, Żarach, Rzepinie, Krośnie Odrzańskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-482ec684-ea7d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00202283

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00126939/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Wymiana oświetlenia w budynkach zarządzanych przez Izbę Administracji Skarbowej w Zielonej Górze (Rzepin, Nowa Sól, Krosno Odrz., Rzepin)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w regulaminie Platformy zakupowej (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin).
Sposób komunikowania określa rozdział XI SWZ.
Oferta, na którą składają się Formularz ofertowy oraz oświadczenia składane elektronicznie, musi zostać podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została opisana w Rozdz. XXVI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 0801-ILZ-1.260.7.2023.1

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje remont oświetlenia w budynku Urzędu Skarbowego w Nowej Soli przy ul. Stanisława Staszica 1. Zakres prac obejmuje m.in.:
1) Demontaż istniejących opraw oświetleniowych wraz z ich utylizacją w ilości 204 szt. (rodzaj dotychczasowych opraw wskazano w tabeli poniżej - pkt. 7 OPZ),
2) dostawę i montaż, w tych samych punktach co zdemontowane oprawy, nowych, wolnych od jakichkolwiek wad lamp z możliwością montażu w zależności od rodzaju poprzedniego demontowanego oświetlenia nastropowo/natynkowo lub wpuszczanego, ze zintegrowanym oświetleniem typu LED
3) Wykonanie pomiarów i badań wymaganych przepisami prawa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena - 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje remont oświetlenia wewnętrznego w budynku Urzędu Skarbowego w Żarach przy ul. Osadników Wojskowych 3-4.
Zakres prac obejmuje m.in.:
1) demontaż istniejących opraw oświetleniowych wraz z ich utylizacją -w ilości 212 szt.( rodzaj dotychczasowych opraw wskazano w tabeli poniżej pkt. 7 OPZ),
2) dostawę i montaż w tych samych punktach co zdemontowane oprawy, nowych, wolnych od jakichkolwiek wad lamp z możliwością montażu w zależności od rodzaju poprzedniego demontowanego oświetlenia nastropowo/natynkowo lub wpuszczanego, ze zintegrowanym oświetleniem typu LED, które spełniają wymagania ogólne dotyczące opraw oświetleniowych wg. normy EN IEC 60598-1:2021,
3) Wykonanie pomiarów i badań wymaganych przepisami prawa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena - 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje remont oświetlenia wewnętrznego w budynku Delegatury Lubuskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Rzepinie przy ul. Dworcowej 5.
Zakres prac obejmuje m.in.:
1) demontaż istniejących opraw wraz z utylizacją:
2) dostawę i montaż, w tych samych punktach co zdemontowane oprawy, fabrycznie nowych, wolnych od jakichkolwiek wad lamp z możliwością montażu w zależności od rodzaju poprzedniego demontowanego oświetlenia nastropowo/natynkowo lub wpuszczanego, ze zintegrowanym oświetleniem typu LED, które spełniają wymagania ogólne dotyczące opraw oświetleniowych wg. normy EN IEC 60598-1:2021 oraz parametry określone pkt 3 - 138 opraw oświetleniowych w ramach zamówienia podstawowego
- rodzaj dotychczasowych opraw wskazano w tabeli poniżej pkt. 8 OPZ
3) Wykonanie pomiarów i badań wymaganych przepisami prawa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zakres prac obejmuje m.in.:
1) demontaż istniejących opraw wraz z utylizacją:
2) dostawę i montaż, w tych samych punktach co zdemontowane oprawy, fabrycznie nowych, wolnych od jakichkolwiek wad lamp z możliwością montażu w zależności od rodzaju poprzedniego demontowanego oświetlenia nastropowo/natynkowo lub wpuszczanego, ze zintegrowanym oświetleniem typu LED, które spełniają wymagania ogólne dotyczące opraw oświetleniowych wg. normy EN IEC 60598-1:2021 oraz parametry określone pkt 3 - 131 opraw oświetleniowych w ramach zamówienia objętego prawem opcji.
- rodzaj dotychczasowych opraw wskazano w tabeli poniżej pkt. 8 OPZ
3) Wykonanie pomiarów i badań wymaganych przepisami prawa.

Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w okresie obowiązywania umowy, jednak nie później niż w terminie do 30 dni licząc od daty zawarcia umowy. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do jego realizacji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena - 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje remont oświetlenia wewnętrznego w budynku Urzędu Skarbowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Słubickiej 3.

Zakres prac obejmuje m.in.:
1) demontaż istniejących opraw:
- 399 opraw oświetleniowych w ramach zamówienia podstawowego
( rodzaj dotychczasowych opraw wskazano w tabeli poniżej pkt. 8 OPZ)
2) dostawę i montaż, w tych samych punktach co zdemontowane oprawy, nowych, wolnych od jakichkolwiek wad lamp z możliwością montażu w zależności od rodzaju poprzedniego demontowanego oświetlenia nastropowo/natynkowo lub wpuszczanego, ze zintegrowanym oświetleniem typu LED, które spełniają wymagania ogólne dotyczące opraw oświetleniowych wg. normy EN IEC 60598-1:2021
3) Wykonanie pomiarów i badań wymaganych przepisami prawa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zakres prac obejmuje m.in.:
1) demontaż istniejących opraw:
- 225 opraw oświetleniowych w ramach zamówienia objętego prawem opcji.
( rodzaj dotychczasowych opraw wskazano w tabeli poniżej pkt. 8 OPZ)
2) dostawę i montaż, w tych samych punktach co zdemontowane oprawy, nowych, wolnych od jakichkolwiek wad lamp z możliwością montażu w zależności od rodzaju poprzedniego demontowanego oświetlenia nastropowo/natynkowo lub wpuszczanego, ze zintegrowanym oświetleniem typu LED, które spełniają wymagania ogólne dotyczące opraw oświetleniowych wg. normy EN IEC 60598-1:2021
3) Wykonanie pomiarów i badań wymaganych przepisami prawa.

Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w okresie obowiązywania umowy, jednak nie później niż w terminie do 30 dni licząc od daty zawarcia umowy. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do jego realizacji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena - 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania opisano w rozdziale 3 ust. 13 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy. Warunki zmiany umowy zostały określone w § 16 Projektu umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-12 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-09

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

cena - 100%

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.