eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Remont części konstrukcji dachu z pokryciem na budynku Sądu Rejonowego w Gliwicach



Ogłoszenie z dnia 2022-06-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont części konstrukcji dachu z pokryciem na budynku Sądu Rejonowego w Gliwicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W GLIWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322086

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców Warszawy 23

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-101

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 323387788

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oddzial.gospodarczy@gliwice.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ezamowienia.ms.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont części konstrukcji dachu z pokryciem na budynku Sądu Rejonowego w Gliwicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e0ad7b7-dc19-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202113

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00071617/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont części konstrukcji dachu z pokryciem na budynku Sądu Rejonowego w Gliwicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176827/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OG 236-1/2022/ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 226211,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie części konstrukcji dachu z pokryciem na budynku Sądu Rejonowego w Gliwicach zgodnie z projektem budowlanym sporządzonym przez Bauren Spółka z o.o. SK zatwierdzonym pozwoleniem na budowę Nr 307/2021 wydanym przez Prezydenta Miasta Gliwice z dnia 22.03.2021 r. tj.:
− rozebranie pokrycia dachowego z dachówek karpiówki podwójnej, rozebranie pokrycia dachowego z dachówki innej niż karpiówka, oczyszczenie i ułożenie dachówek, roboty zabezpieczające: rusztowanie zewnętrzne rurowe o wysokości do 20m (uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego oraz opłaty są obowiązkiem Wykonawcy),
− montaż daszków ochronnych ciągłych wzdłuż rusztowania o wysokości do 20m o konstrukcji drewnianej, osłony okien płytami pilśniowymi, oczyszczenie elementów drewnianych przy użyciu szczotek stalowych, dwukrotna impregnacja grzybobójcza bali i krawędziaków metodą smarowania preparatami solowymi, dwukrotna impregnacja grzybobójcza desek i płyt metodą smarowania preparatami solowymi, impregnacja ogniochronna desek, płyt i krawędziaków,
− wymiana elementów konstrukcyjnych dachów – krokiew lub jętka (tymczasowy demontaż elementów konstrukcyjnych i ponowny montaż z odzysku)
− wymiana elementów konstrukcji dachów – belki (tymczasowy demontaż elementów konstrukcyjnych i ponowny montaż z odzysku),
− wymiana elementów konstrukcyjnych ścian drewnianych – słupy (tymczasowy demontaż elementów konstrukcyjnych i ponowny montaż z odzysku),
− wymiana elementów konstrukcyjnych ścian drewnianych – wieszak (tymczasowy demontaż elementów konstrukcyjnych i ponowny montaż z odzysku),
− wymiana elementów konstrukcyjnych dachów – krokiew narożna, krokiew lub jętka, belki (uwaga – ze względu na gabaryty elementów zmieniono normatyw krawędziaków),
− wymiana elementów konstrukcyjnych dachów – wymiany i zastrzały, wymiana odeskowania dachu z desek gr 25mm na styk, wymiana ołacenia dachu – kontrłaty,
− pokrycie dachu dachówką ceramiczną karpiówką w koronkę, pokrycie dachówką ceramiczną – przykręcenie wkrętami, montaż kratki wentylacyjnej okapowej, wymiana pokrycia murów ogniowych, pasów pod i nad rynnowych, wyskoków i pasów elewacji, gzymsów i krawędzi balkonowych z blachy cynkowo-tytanowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna:
− przedmiar robót,
− projekt budowlany, o którym mowa wyżej,
− ekspertyza techniczna wraz z inwentaryzacją,
− specyfikacja techniczna,
− przekroje i rzuty,
− widok 3D elementów do wymiany.
Wymienione opracowania zostały udostępnione przez Zamawiającego w wersji elektronicznej jako „Dokumentacja techniczna”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnych ofert.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.