Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00176827/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
- 2022/BZP 00176952/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont części konstrukcji dachu z pokryciem na budynku Sądu Rejonowego w Gliwicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W GLIWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322086
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców Warszawy 23
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-101
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 323387788
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oddzial.gospodarczy@gliwice.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.ezamowienia.ms.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont części konstrukcji dachu z pokryciem na budynku Sądu Rejonowego w Gliwicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e0ad7b7-dc19-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202113
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00071617/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont części konstrukcji dachu z pokryciem na budynku Sądu Rejonowego w Gliwicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176827/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OG 236-1/2022/ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 226211,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie części konstrukcji dachu z pokryciem na budynku Sądu Rejonowego w Gliwicach zgodnie z projektem budowlanym sporządzonym przez Bauren Spółka z o.o. SK zatwierdzonym pozwoleniem na budowę Nr 307/2021 wydanym przez Prezydenta Miasta Gliwice z dnia 22.03.2021 r. tj.:
− rozebranie pokrycia dachowego z dachówek karpiówki podwójnej, rozebranie pokrycia dachowego z dachówki innej niż karpiówka, oczyszczenie i ułożenie dachówek, roboty zabezpieczające: rusztowanie zewnętrzne rurowe o wysokości do 20m (uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego oraz opłaty są obowiązkiem Wykonawcy),
− montaż daszków ochronnych ciągłych wzdłuż rusztowania o wysokości do 20m o konstrukcji drewnianej, osłony okien płytami pilśniowymi, oczyszczenie elementów drewnianych przy użyciu szczotek stalowych, dwukrotna impregnacja grzybobójcza bali i krawędziaków metodą smarowania preparatami solowymi, dwukrotna impregnacja grzybobójcza desek i płyt metodą smarowania preparatami solowymi, impregnacja ogniochronna desek, płyt i krawędziaków,
− wymiana elementów konstrukcyjnych dachów – krokiew lub jętka (tymczasowy demontaż elementów konstrukcyjnych i ponowny montaż z odzysku)
− wymiana elementów konstrukcji dachów – belki (tymczasowy demontaż elementów konstrukcyjnych i ponowny montaż z odzysku),
− wymiana elementów konstrukcyjnych ścian drewnianych – słupy (tymczasowy demontaż elementów konstrukcyjnych i ponowny montaż z odzysku),
− wymiana elementów konstrukcyjnych ścian drewnianych – wieszak (tymczasowy demontaż elementów konstrukcyjnych i ponowny montaż z odzysku),
− wymiana elementów konstrukcyjnych dachów – krokiew narożna, krokiew lub jętka, belki (uwaga – ze względu na gabaryty elementów zmieniono normatyw krawędziaków),
− wymiana elementów konstrukcyjnych dachów – wymiany i zastrzały, wymiana odeskowania dachu z desek gr 25mm na styk, wymiana ołacenia dachu – kontrłaty,
− pokrycie dachu dachówką ceramiczną karpiówką w koronkę, pokrycie dachówką ceramiczną – przykręcenie wkrętami, montaż kratki wentylacyjnej okapowej, wymiana pokrycia murów ogniowych, pasów pod i nad rynnowych, wyskoków i pasów elewacji, gzymsów i krawędzi balkonowych z blachy cynkowo-tytanowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna:
− przedmiar robót,
− projekt budowlany, o którym mowa wyżej,
− ekspertyza techniczna wraz z inwentaryzacją,
− specyfikacja techniczna,
− przekroje i rzuty,
− widok 3D elementów do wymiany.
Wymienione opracowania zostały udostępnione przez Zamawiającego w wersji elektronicznej jako „Dokumentacja techniczna”
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnych ofert.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Rozbudowa mammografu cyfrowego Senographe Pristina prod. GE Medical Systems o system do wykonywania biopsji pod kontrolą mammografii spektralnej dla NIO - PIB Oddział w Gliwicach
- Modernizacja Głównej Stacji Sprężarek dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie-Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach.
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia w Ośrodku Konferencyjno-Szkoleniowym "INNOWACJA" Politechniki Śląskiej. Znak sprawy IA1.283.26.2024.AG
- Sukcesywne świadczenie usług pralniczych dla Ośrodka Konferencyjno-Szkoleniowego "INNOWACJA" Politechniki Śląskiej w Zabrzu. IA1.283.25.2024.DM
- Termomodernizacja budynku przy ul. Noakowskiego 4 w Gliwicach wraz z podłączeniem do miejskiej sieci ciepłowniczej
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Noakowskiego 3 w Gliwicach - pełna nazwa zamówienia - w dokumentach zamówienia
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Przebudowa ogrodzenia placu Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Modernizacja budynku Urzędu Gminy w Kobylej Górze oraz pokrycia dachowego na budynkach komunalnych w gminie Kobyla Góra
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.