eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Remont wybranych pomieszczeń na II p. w budynku B Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2023-05-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont wybranych pomieszczeń na II p. w budynku B Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514331

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 16/18

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-713

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.fiedler@poznan.uw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.poznan.uw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://poznan-uw.logintrade.net/zapytania_email,122680,17e65e418679c66e68b4161435b9ac18.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont wybranych pomieszczeń na II p. w budynku B Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdc78f7d-d83a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00201665

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00082133/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remont wybranych pomieszczeń na II p. w budynku "B" Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. W postępowaniu o nazwie: Remont pomieszczeń na V piętrze w budynku B Wielkopolskiego
Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy ul. Kościuszki 93 oraz rozbudowa systemu okablowania strukturalnego sieci
teleinformatycznej LAN wraz z dedykowaną instalacją elektryczną - Zamawiający przewidział udzielenie zamówienia, o
którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnie z
przedmiotem postępowania.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-e641a8e9-17dc-11ed-b950-8227d40187e8

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OA-VII.272.5.9.2023.13

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 624685,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w wybranych pomieszczeniach znajdujących się na II piętrze w budynku B Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu.
2. Szczegółowy zakres robót budowlanych i sposób ich realizacji został określony w: opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3.1 do zaproszenia), przedmiarze (załącznik nr 3.2 do zaproszenia) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 3.3 do zaproszenia), które stanowią załącznik nr 3 do zaproszenia.
3. Wykonawca zobowiązany jest w ramach przedmiotu zamówienia wykonać dokumentację powykonawczą zrealizowanych prac.
4. Prace nie ujęte w przedmiarze, ale konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w zaoferowanej cenie zamówienia.
5. Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na wykonane prace oraz na użyte podczas realizacji prac materiały na okres 60 miesięcy, liczonej od dnia podpisania (bez uwag) protokołu odbioru robót.
6. Wykonawca przed przystąpieniem do robót przedstawi Zamawiającemu do akceptacji materiały wykorzystywane do realizacji zamówienia, tj.: wzory: wykładzin, płyt meblowych, farb, glazury, białego montażu, armatury itp.
7. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia materiały muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą.
8. We wszystkich zapisach zaproszenia oraz jego załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W przypadku, gdy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do zaproszenia) podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych producentów, należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia o co najmniej takich samych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są co najmniej takie same jak produktów opisanych w zaproszeniu. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań.
9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest udowodnić/wykazać, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3.1 do zaproszenia.
10. Wymagany zakres robót Wykonawca winien zrealizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż. oraz zasadami sztuki budowlanej.
11. Zamawiający wymaga, aby prace związane z robotami demontażowymi i montażowymi oraz prace uciążliwe wykonywane były po godzinach pracy Urzędu, tj. po godz. 15.30 oraz w soboty. Zamawiający umożliwi Wykonawcy realizację prac do godziny 20.00 w dni robocze oraz w soboty.
12. Prace będą wykonywane przy obiekcie czynnym, w związku z powyższym Wykonawca winien zapewnić ciągły dostęp (dojścia) do pomieszczeń, ciągów komunikacyjnych. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć teren robót w taki sposób, aby nie ograniczać ruchu osób oraz aby teren robót nie stanowił zagrożenia dla pracowników i klientów Zamawiającego zgodnie z art. 6 pkt 1 lit. a ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240 tj.).
13. W trakcie realizacji robót, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć teren robót przed nadmiernym pyleniem.
14. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania codziennej czystości i porządku po zakończeniu prac. Na bieżąco, w trakcie realizacji robót, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt wywieźć i zutylizować gruz, materiały z demontażu, śmieci i inne materiały pozostałe po przeprowadzonych robotach.
15. Zamawiający wymaga, aby teren robót na którym zakończono prace budowlane został oddany Zamawiającemu posprzątany oraz aby zostały umyte okna, posadzki, drzwi po przeprowadzonych robotach.
16. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe na terenie wykonywanych prac i/lub w związku z tymi pracami. W przypadku powstania jakichkolwiek uszkodzeń z winy Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego, spisania protokołu i naprawienia szkody na własny koszt i na własną odpowiedzialność.
17. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu listę pracowników wykonujących przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest aktualizować listę pracowników na bieżąco, w przypadku jakichkolwiek zmian w zatrudnieniu.
18. Prace będą wykonywane w obiekcie, w którym mogą równocześnie być prowadzone prace dot. montażu klimatyzacji oraz rozbudowy sieci LAN w związku z powyższym prace remontowe, muszą być prowadzone z uwzględnieniem innych Wykonawców i zakresu ich prac.
19. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 767790,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 767790,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 767790,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAN-BUD, Przemysław Panasewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972186521

7.3.3) Ulica: ul. Poniatowskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Rydzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 64-130

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 767790,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.