eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnożyły › Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Czarnożyły



Ogłoszenie z dnia 2022-06-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Czarnożyły

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZARNOŻYŁY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934619

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 48

1.5.2.) Miejscowość: Czarnożyły

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-310

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438416805

1.5.8.) Numer faksu: 438416281

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@czarnozyly.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnozyly.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.czarnozyly.4bip.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Czarnożyły

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b585633-b02d-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00201294

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011722/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa studni głębinowej na stacji uzdatniania wody w Czarnożyłach wraz z ogrodzeniem obiektu i rezerwowym zasilaniem w ramach Programu Polski Ład operacja "Rozwój [...]"

1.1.9 Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Czarnożyły Parcela II w ramach Programu Polski Ład operacja "Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Czarnożyły"

1.1.10 5) Budowę w technologii zero emisyjnej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii budynku zaplecza magazynowo-socjalnego stacji uzdatniania wody w m. Czarnożyły w ramach Programu Polski Ład [...]

1.1.11 Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Platoń w ramach Program Polski Ład operacja "Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Czarnożyły"

1.1.12 Przebudowa przepompowni ścieków w m. Czarnożyły w ramach Programu Polski Ład operacja "Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej [...]"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00104273/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZFK.271.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.3.1. Część 1 zamówienia – ,,Zaprojektowanie i budowa kanalizacji sanitarnej w m. Platoń" w tym:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym - dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:
a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii
z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania
i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
b) projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia
20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania
i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej
(5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD
(2 egzemplarze);
c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych
w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej
(2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD
(2 egzemplarze);
d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii
z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania
i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze).
2) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;
3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi
z Prawa budowlanego),
4) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ obejmujących w szczególności: wybudowanie kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej z rurociągów tłocznych o średnicy 50÷90 mm o długości 4 479,50 mb przydomowych przepompowni ścieków na każdej przyłączanej posesji z zasilaniem w energie elektryczną, budowa przepompowni ścieków z przyłączem energetycznym w miejscowości Platoń, gm. Czarnożyły wraz z zabudową stacji sprężarkowej, włączeniem grawitacyjnym do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w m. Łagiewniki, gm. Czarnożyły
5) wykonanie obsługi geodezyjnej;
6) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w imieniu zamawiającego.
Warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa Program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również: „PFU”)
- Załącznik Nr 1a do SWZ, oraz wzór umowy - Załącznik Nr 2a do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 1872031,42 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.3.2. Część 2 zamówienia – ,,Budowa w technologii zero emisyjnej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii budynku zaplecza magazynowo-socjalnego stacji uzdatniania wody w m. Czarnożyły " w tym:
- Powierzchnia zabudowy budynku - 224,4 m2;
- Powierzchnia użytkowa parteru - 182,5 m2;
- Kubatura budynku - 981,4 m3
- Kubatura pomieszczeń parteru - 538,4 m3;
- Wysokość budynku - 5,47 m;
- Liczba kondygnacji nadziemnych – 1;
- Liczba kondygnacji podziemnych – 0.
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1b do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty
 dokumentacja projektowa, w tym: projekty budowlano-wykonawcze
oraz
 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
 Przedmiary robót,
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4.2) oraz STWiORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4.2) lub STWiORB.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 1299640,23 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.3.3. Część 3 zamówienia – ,,Budowa studni głębinowej na stacji uzdatniania wody
w Czarnożyłach oraz Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Czarnożyły Parcela II oraz Przebudowa przepompowni ścieków w m. Czarnożyły " w tym:
1) Zadanie 1 - Budowa studni głębinowej na stacji uzdatniania wody
w Czarnożyłach wraz z ogrodzeniem obiektu i rezerwowym zasilaniem - przewidywana głębokość otworu 50,00 m, głębokość do ustalonego zwierciadła wody - 15,0 m ppt, wydajność jednostkowa 12,0 m3/h, depresja 7,0 m. + ogrodzenie + agregat prądotwórczy 80kW na przyczepie
z homologacją - sterowanie automatyczne, obudowa odporna na wpływy atmosferyczne
2) Zadanie 2 - Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Czarnożyły Parcela II:
 sieć wodociągowa DN125 x 7,4HDPE100 SDR17 PN10 - 1511,88 m
 podłączenie DN40 x3,0 HDPE 80SDR13,6PN10 z istn. przyłączami - 33,87 m
 ilość hydrantów p.poż. DN 80 z zasuwą - 4 szt.
 ilość zasuw sieciowych - 1 szt
 średnie zagłębienie przewodu sieci - 1,5 m

3) Zadanie 3 - Przebudowa przepompowni ścieków w m. Czarnożyły:
 średnica wewnętrzna zbiornika - 2000 mm
 wysokość wewnętrzna zbiornika - 5,40 m
 grubość ścianki zbiornika - B = 150 mm
 pojemnośćretencyjna - 2,5 m3
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1b do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty
 dokumentacja projektowa, w tym: projekty budowlano-wykonawcze
oraz
 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
 Przedmiary robót,
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4.2) oraz STWiORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4.2) lub STWiORB.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 805013,26 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2644500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3013500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2644500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Instalacji Sanitarnej POLAN Krzysztof Polak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5761231170

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 89

7.3.4) Miejscowość: Praszka

7.3.5) Kod pocztowy: 46-320

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2644500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1513547,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1513547,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1513547,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KARCZBUD Karczewski Mariusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321259409

7.3.3) Ulica: Fabryczna 2E/5B

7.3.4) Miejscowość: Wieluń

7.3.5) Kod pocztowy: 98-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1513547,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 922844,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1660368,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 922844,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): INSTALKAN s.c. Daniel Solecki, Dariusz Solecki

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: INSTALKAN s.c. Daniel Solecki, Dariusz Solecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5080091325

7.3.3) Ulica: Długa 20

7.3.4) Miejscowość: Pajęczno

7.3.5) Kod pocztowy: 98-330

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 922844,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.