eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jakubowice Murowane › Przebudowa drogi gminnej nr 106065L w miejscowości Bystrzyca Gmina Wólka od km 0+000,00 do km 1+557,59



Ogłoszenie z dnia 2023-05-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 106065L w miejscowości Bystrzyca Gmina Wólka od km 0+000,00 do km 1+557,59

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wólka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jakubowice Murowane 8

1.5.2.) Miejscowość: Jakubowice Murowane

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-258

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 478 17 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wolka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolka.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cacfaef8-cc7d-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 106065L w miejscowości Bystrzyca Gmina Wólka od km 0+000,00 do km 1+557,59

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cacfaef8-cc7d-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00201258

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022738/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa drogi nr 106065L w miejscowsci Bystrzyca

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00153734

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3287420,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 106065L w miejscowości Bystrzyca Gmina Wólka o jezdni bitumicznej szerokości 5m i jednostronnym chodniku z kostki betonowej.
1. Główne cechy przedmiotu zamówienia i przybliżone ilości:
Branża drogowa - wymiary drogi i główny zakres robót:
- długość przebudowywanego odcinka około 1557m,
- projektowana szerokość jezdni bitumicznej 5,0 m,
- wzmocnienie nawierzchni jezdni pakietem nowych warstw konstrukcyjnych (warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W - 5 cm, warstwa wyrównawcza z kruszywa utrwalonego mechanicznie od 10cm do 14 cm)
- wykonanie poszerzenia jezdni do szerokości zasadniczej z wykonaniem pełnej podbudowy (kruszywo utrwalone mechanicznie 20cm, mieszanka kruszywa związanego cementem C3/4 – 22cm),
- lokalna rozbiórka istniejącej nawierzchni, wykonanie nowej, pełnej konstrukcji jezdni o nawierzchni bitumicznej na odcinku od km 0+003,03 do km 0+023,03 oraz od km 1+537,59 do km 1+557,59,
- przebudowa skrzyżowania z drogą powiatową,
- wykonanie jednostronnego chodnika szerokości 2,2 m z kostki betonowej gr. 6 cm na całej długości drogi przy krawędzi jezdni obramowanego krawężnikami i obrzeżami,
- wykonanie chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm będącego dojściem do przystanku po drugiej stronie drogi obramowanego krawężnikami i obrzeżami - na odcinku około 70m,
- wykonanie zjazdów indywidualnych przez chodnik z kostki betonowej gr. 8 cm (około 52szt.)
- utwardzenie jednostronnego pobocza o szerokości szer. 0,75m kruszywem łamanym,
- wykonanie zjazdów indywidualnych o nawierzchni asfaltowej (około 25szt.),
- regulacja wysokościowa istniejących zjazdów (3szt),
- wykonanie ścieku trójkątnego przy krawędzi jezdni 213m,
- wykonanie ścieku korytkowego przy krawędzi chodnika 48m,
- zamontowanie krawężników odpływowych wraz z rurą odpływową pod chodnikiem 63szt.,
- ustawienie palisady betonowej na długości 165m,
- wykonanie przepustu pod zjazdem z rur karbowanych PP śr. 40cm - 10m,
- zamontowanie wiat przystankowych 2 kpl.
- regulacja wysokościowa studzienek zaworów wodociągowych 15szt.,
- regulacja wysokościowa hydrantów 2szt.,
- wykonanie oznakowania pionowego (26 znaków na 14 słupkach),
- wykonanie oznakowania aktywnego przejścia dla pieszych zasilanego z baterii słonecznych 2 kpl.,
- ustawienie balustrad U-11a łącznie 152m,
- wycinka 2 drzew i krzewów kolidujących z planowaną inwestycją.

Branża elektryczna:
- przestawienie i regulacja wysokościowa latarni oświetlenia ulicznego 6 szt.,
- regulacja wysokościowa latarni oświetlenia ulicznego 1 szt.,
(Uwaga: Szczegółowy opis przestawienia i regulacji wysokościowej słupów podany jest w projekcie przebudowy oświetlenia i przedmiarze branży elektrycznej. Ogólny opis regulacji wysokościowej słupów podany jest w branży drogowej i powtórzony w przedmiarze branży drogowej.)

Branża teletechniczna:
- budowa kanału technologicznego ulicznego (KTu) i kanału technologicznego
przepustowego (KTp) o profilu minimalnym o łącznej długości 681m,
- wykonanie studni kablowych łącznie 7 szt.,
- ułożenie kabla światłowodowego w kanalizacji - 800 m.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
- sporządzenie na własny koszt przez wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i zatwierdzenie go zgodnie z obowiązującymi przepisami przed rozpoczęciem robót, w tym ponoszenie wszelkich opłat (Zamawiający nie będzie naliczał opłat za zajecie pasa drogowego na czas robót przy drogach gminnych);
- zapewnienie na koszt wykonawcy pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, sporządzenia wykazu zmian gruntowych jeśli takie wystąpią oraz odtworzenie ewentualnych naruszonych punktów osnowy geodezyjnej;
- wykonawca ponosi również ewentualne koszty związane z odbiorem technicznym robót przez zarządców sieci. Nadmiary gruntu do zagospodarowania przez wykonawcę we własnym zakresie.

3. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi 36 miesięcy (kryterium oceny ofert).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3263976,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4515517,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3263976,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SMOLKOP Leszek Smolak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9460001514

7.3.3) Ulica: ul. Firlejowska16i

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-306

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3263976,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.