Ogłoszenie z dnia 2023-05-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00187917/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-21
- 2023/BZP 00255019/01 - Wynik z dnia 2023-06-12
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1055L na terenie Gminy Piszczac
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA PISZCZAC
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237635
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Włodawska 8
1.4.2.) Miejscowość: Piszczac
1.4.3.) Kod pocztowy: 21-530
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@piszczac.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.piszczac.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00200931
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-05-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00187917
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
4.3. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie: Przebudowy drogi powiatowej nr 1055L Piszczac – Zachorów – dr. pow. nr 1056L od km 8+215 do km 8+915, odc. dł. 0,7 km”.
4.4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:
a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
b) projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej
(5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD
(2 egzemplarze);
c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych
w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej
(2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD
(2 egzemplarze);
d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze).
2) uzyskanie wymaganych prawem oraz postanowieniami PFU decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;
3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),
4) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ obejmujących w szczególności:
a) Dostosowanie drogi do wymaganych parametrów technicznych dla drogi klasy L
b) Poszerzenie jezdni do 6,0 m z uwzględnieniem poszerzeń na łukach poziomych
c) Przebudowa dwóch zatok autobusowych
d) Budowa chodnika oraz dojść do peronów przystankowych
e) Oczyszczenie rowów odwadniających
f) Uzupełnienie oznakowania pionowego i poziomego
g) Przebudowa istniejących zjazdów indywidualnych i publicznych przylegających do drogi
Przyjęte parametry techniczne projektowanej do przebudowy drogi powiatowej:
- Długość odcinka ok. 0,7 km
- klasa drogi – L (lokalna)
- grupa nośności podłoża G1
- obciążenie ruchem – 100 kN/oś
- kategoria ruchu – KR 2
- konstrukcja nawierzchni: w-wa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm grub. ok 15 cm, w-wa wiążąca gr 5 cm z mieszanki mineralno - asfaltowej, w-wa ścieralna z mieszanki mineralno – asfaltowej 4 cm
- prędkość projektowa – Vp -40 km/h (obszar zabudowany)
- liczba jezdni -1
- liczba pasów ruchu jezdni – 2
- szerokość jezdni 6,0 m
- przekrój daszkowy – pochylenie 2%
- szerokość poboczy 1,0 m z kruszywa 0/31,5mm i 0,5 m gruntowe dla przebudowy drogi
- Parametry obiektów mostowych należy zastosować dla drogi klasy L.
- chodnik prawostronny z kostki brukowej
- zatoki autobusowe wg aktualnych wytycznych
5) wykonanie obsługi geodezyjnej w tym wznowienie granic pasa drogowego w liniach rozgraniczających;
6) Opracowanie operatu kolaudacyjnego.
4.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa Program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również: „PFU”) - Załącznik Nr 1 do SWZ, oraz wzór umowy - Załącznik Nr 2 do SWZ
Po zmianie:
4.3. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie: Przebudowy drogi powiatowej nr 1055L Piszczac – Zahorów – dr. pow. nr 1056L od km 8+315 do km 8+915, odc. dł. 0,6 km”.
4.4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:
a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
b) projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej
(5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD
(2 egzemplarze);
c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych
w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej
(2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD
(2 egzemplarze);
d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze).
2) uzyskanie wymaganych prawem oraz postanowieniami PFU decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;
3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),
4) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ obejmujących w szczególności:
a) Dostosowanie drogi do wymaganych parametrów technicznych dla drogi klasy L
b) Poszerzenie jezdni do 6,0 m z uwzględnieniem poszerzeń na łukach poziomych
c) Przebudowa dwóch zatok autobusowych
d) Budowa chodnika oraz dojść do peronów przystankowych
e) Oczyszczenie rowów odwadniających
f) Uzupełnienie oznakowania pionowego i poziomego
g) Przebudowa istniejących zjazdów indywidualnych i publicznych przylegających do drogi
Przyjęte parametry techniczne projektowanej do przebudowy drogi powiatowej:
- Długość odcinka ok. 0,6 km
- klasa drogi – L (lokalna)
- grupa nośności podłoża G1
- obciążenie ruchem – 100 kN/oś
- kategoria ruchu – KR 2
- konstrukcja nawierzchni: w-wa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm grub. ok 10 cm, w-wa wiążąca gr 5 cm z mieszanki mineralno - asfaltowej, w-wa ścieralna z mieszanki mineralno – asfaltowej 4 cm
- prędkość projektowa – Vp -40 km/h (obszar zabudowany)
- liczba jezdni -1
- liczba pasów ruchu jezdni – 2
- szerokość jezdni 6,0 m
- przekrój daszkowy – pochylenie 2%
- szerokość poboczy 1,0 m z kruszywa 0/31,5mm i 0,5 m gruntowe dla przebudowy drogi
- Parametry obiektów mostowych należy zastosować dla drogi klasy L.
- chodnik prawostronny z kostki brukowej
- zatoki autobusowe wg aktualnych wytycznych
5) wykonanie obsługi geodezyjnej w tym wznowienie granic pasa drogowego w liniach rozgraniczających;
6) Opracowanie operatu kolaudacyjnego.
4.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa Program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również: „PFU”) - Załącznik Nr 1 do SWZ, oraz wzór umowy - Załącznik Nr 2 do SWZ
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-05-09 10:00
Po zmianie:
2023-05-16 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-05-09 10:30
Po zmianie:
2023-05-16 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-06-07
Po zmianie:
2023-06-14
INNE PRZETARGI PISZCZAC
więcej: przetargi PISZCZAC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa infrastruktury drogowej oraz infrastruktury technicznej na terenie Gminy Biała Podlaska
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.