eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Klembów › Dokończenie dwóch zadań inwestycyjnych w zakresie: 1) Budowa drogi gminnej ul. Lachmana w miejscowości Ostrówek (I etap); 2) Budowa drogi gminnej ul. Polnej w Nowym Kraszewie



Ogłoszenie z dnia 2022-06-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dokończenie dwóch zadań inwestycyjnych w zakresie:
1) Budowa drogi gminnej ul. Lachmana w miejscowości Ostrówek (I etap);
2) Budowa drogi gminnej ul. Polnej w Nowym Kraszewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klembów

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy w Klembowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. Franciszka Żymirskiego 38

1.5.2.) Miejscowość: Klembów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-205

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: (29) 753-88-00

1.5.8.) Numer faksu: (29) 777-90-85

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@klembow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.klembow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.klembow.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dokończenie dwóch zadań inwestycyjnych w zakresie:
1) Budowa drogi gminnej ul. Lachmana w miejscowości Ostrówek (I etap);
2) Budowa drogi gminnej ul. Polnej w Nowym Kraszewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c15ed76c-b96b-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00200489

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023925/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa drogi gminnej ul. Lachmana w miejscowości Ostrówek (I etap)

1.1.9 Budowa drogi gminnej ul. Polnej w Nowym Kraszewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00116993/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 879773,32 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 850015,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Budowa drogi gminnej ul. Lachmana w miejscowości Ostrówek (I etap):
1) wykonanie projektu czasowej organizacji terenu;
2) wykonanie robót pomiarowych;
3) wykonanie sieci kanalizacji deszczowej i elementów odwodnienia;
4) karczowanie pni i wywiezienie karpiny;
5) frezowanie nawierzchni bitumicznej;
6) wykonanie robót ziemnych;
7) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego;
8) wykonanie ław z betonu pod krawężniki i obrzeża;
9) montaż krawężników betonowych i obrzeży;
10) wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej;
11) wykonanie nawierzchni jezdni z asfaltobetonu;
12) wykonanie zieleńców;
13) roboty wykończeniowe;
14) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego;
15) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej;
16) regulację studni/włazów od kanalizacji sanitarnej i deszczowej;
17) regulację kluczy zasuw domowych oraz liniowych na infrastrukturze wodociągowej;
18) po skończonej inwestycji czyszczenie Ks i Kd na ulicy Lachmana, Warszawskiej aż do Ronda na ulicy Kolejowej włącznie z czyszczeniem przepompowni na Rondzie;
19) inspekcję TV kanalizacji Ks i Kd.

Szczegółowy zakres robót ujęty jest w n/w dokumentach i projektach, które stanowią załącznik nr 9 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), w szczególności:
1) Decyzja nr 31 pz/2018 i Decyzja nr 22 pz/2020 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej;
2) Decyzja nr 140/2020 – pozwolenie wodnoprawne;
3) Przedmiary robót;
4) Opinia geotechniczna określająca warunki geotechniczne pod budowę drogi;
5) Projekt geotechniczny wraz z dokumentacją z badań geotechnicznych;
6) Inwentaryzacja zieleni;
7) Opis do projektu zagospodarowania terenu;
8) Opis techniczny;
9) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne;
10) Dokumentacja graficzna (rysunki);
11) Projekty budowlane;
12) Projekt wykonawczy;
13) Projekt Stałej Organizacji Ruchu;
14) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Branżowych.

Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu oraz sprawdzenia zgodności załączonej do SWZ dokumentacji projektowej (stanowiącej załącznik nr 9) ze stanem faktycznym i warunkami terenowymi. Podstawą kalkulacji wyceny są przedmiary robót. Wywiezienie urobku z terenu budowy, składowanie materiałów oraz transport leży całkowicie po stronie Wykonawcy. Nadmiar urobku nadający się do wbudowania zostanie rozplantowany na przylegających drogach gruntowych lub przewieziony w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 5 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.5.5.) Wartość części: 395383,97 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Budowa drogi gminnej ul. Polnej w Nowym Kraszewie:
1) wykonanie projektu czasowej organizacji terenu;
2) wykonanie robót pomiarowych;
3) wykonanie rowów i przepustów drogowych;
4) wykonanie sieci kanalizacji deszczowej i elementów odwodnienia;
5) wykonanie robót ziemnych;
6) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego;
7) wykonanie ław z betonu pod krawężniki i obrzeża;
8) montaż krawężników betonowych i obrzeży;
9) wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej;
10) wykonanie nawierzchni jezdni z asfaltobetonu;
11) wykonanie zieleńców;
12) roboty wykończeniowe;
13) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego;
14) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej;
15) zlokalizowanie, wymianę pokryw studni;
16) uzupełnienie i montaż kratek spustowych przy krawężnikach Kd;
17) zlokalizowanie oraz regulację kluczy zasuw domowych oraz liniowych na infrastrukturze wodociągowej, wymianę uszkodzonych kluczy i uzupełnienie plastikowych osłon klucza.

Szczegółowy zakres robót ujęty jest w n/w dokumentach i projektach, które stanowią załącznik nr 9 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), w szczególności:
1) Decyzja nr 31 pz/2018 i Decyzja nr 22 pz/2020 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej;
2) Decyzja nr 140/2020 – pozwolenie wodnoprawne;
3) Przedmiary robót;
4) Opinia geotechniczna określająca warunki geotechniczne pod budowę drogi;
5) Projekt geotechniczny wraz z dokumentacją z badań geotechnicznych;
6) Inwentaryzacja zieleni;
7) Opis do projektu zagospodarowania terenu;
8) Opis techniczny;
9) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne;
10) Dokumentacja graficzna (rysunki);
11) Projekty budowlane;
12) Projekt wykonawczy;
13) Projekt Stałej Organizacji Ruchu;
14) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Branżowych.

Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu oraz sprawdzenia zgodności załączonej do SWZ dokumentacji projektowej (stanowiącej załącznik nr 9) ze stanem faktycznym i warunkami terenowymi. Podstawą kalkulacji wyceny są przedmiary robót. Wywiezienie urobku z terenu budowy, składowanie materiałów oraz transport leży całkowicie po stronie Wykonawcy. Nadmiar urobku nadający się do wbudowania zostanie rozplantowany na przylegających drogach gruntowych lub przewieziony w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 5 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.5.5.) Wartość części: 484389,35 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 412995,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 635000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 412995,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szpańscy Jerzy, Jacek, Dawid "Czystość" Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250002288

7.3.3) Ulica: Sławkowska 22

7.3.4) Miejscowość: Wołomin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 412995,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 632523,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 690000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 632523,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Królik Włodzimierz KROL Zakład Robót Drogowych i Inżynieryjno - Instalacyjnych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 125-001-13-24

7.3.3) Ulica: Łukasiewicza 9G

7.3.4) Miejscowość: Wołomin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 632523,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Brak informacji dodatkowych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.