Ogłoszenie z dnia 2021-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00132869/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie termomodernizacji budynków Gminnego Ośrodka Kultury, Informacji i Czytelnictwa ( Dom Spotkań ) w Zębowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZĘBOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413053
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Izydora Murka 2
1.5.2.) Miejscowość: Zębowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-048
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774216076
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zebowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zebowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminazebowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie termomodernizacji budynków Gminnego Ośrodka Kultury, Informacji i Czytelnictwa ( Dom Spotkań ) w Zębowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-303cf51c-f060-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00200424
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005042/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa budynkuGminnego Ośrodka Informacji Kultury i Czytelnictwa w Zębowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132869/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SG.271.1.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 420623,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku użyteczności publicznej tj. Gminnego Ośrodka Kultury, Informacji i Czytelnictwa ( Dom Spotkań ) oraz wykonanie pochylni podjazdowej dla osób niepełnosprawnych w miejscowości Zębowice.
Zakres robót przewidziany dla przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w budynku Domu Spotkań częściowego docieplenia ścian zewnętrznych ( dotyczy części zamurowanych otworów okiennych ), wymiana drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej oraz wykonanie nowego podjazdu dla osób niepełnosprawnych.
Budynek Domu Spotkań jest obiektem niepodpiwniczonym, 1-piętrowym. Budynek stanowi bryłę na rzucie prostokąta.
Ściany zewnętrzne budynku ( w części - wg przedmiaru robót ) należy ocieplić styropianem na zewnątrz - tylko zamurowane części otworów okiennych.
Ocieplenie ścian zewnętrzne z płyt styropianowych grubości 10 cm i współczynniku λ≤0,031W/m·K.
Stolarka okienna, drzwiowa :
okna z PCV jedno i dwuramowe, trzyszybowe, dwukomorowe ze szkłem niskoemisyjnym o współczynniku przenikania ciepła U<_0,9W/m2xK i izolacyjności akustycznej 32-40 dB z mikrowentylacją i nawietrznikami,
drzwi zewnętrzne 1-skrzydłowe stalowe o współczynniku przenikania ciepła Umax=1,3W/m2xK.
Zewnętrzne parapety prefabrykowane stalowe w kolorze brązowym, natomiast parapety wewnętrzne kamienne o grubości 3 cm.
Wymiana obróbek blacharskich na całym budynku.
Na fasadzie od strony głównego wejścia należy zmniejszyć otwory okienne i zamontować okna o mniejszej powierzchni.
Schody zewnętrzne : z płyt kamiennych grubości 2cm koloru szarego. Balustrada schodowa ze stali nierdzewnej.
Wykonanie nowej pochylni dla osób niepełnosprawnych, z drugiej strony budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 420623,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 420623,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kompleks Bau. Grzegorz Molik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5761083870
7.3.3) Ulica: Listopadowa 14
7.3.4) Miejscowość: Praszka
7.3.5) Kod pocztowy: 46-320
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 517367,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Ostrowie Wielkopolskim
- Demontaż 2 wind, zaprojektowanie, montaż i uruchomienie 2-óch, fabrycznie nowych wind, w SZPZLO Warszawa-Ochota CZP, ul. Skarżyńskiego 1, 02-377 W-WA oraz przy ul. Szczęśliwickiej 36, 02-353 W-WA
- Remont i przebudowa toalet z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami w bud. PP-1(11-1) Pałacu w Łobzowie przy ul. Podchorążych 1 w Krakowie
- Wykonie łazienki wraz z wc w Oddziale Rehabilitacji Neurologicznej w SP ZOZ Szpitalu Kolejowym w Wilkowicach-Bystrej
- Modernizacja pomieszczeń stołówki wraz z dostosowaniem całego budynku do obecnie obowiązujących przepisów bezpieczeństwa pożarowego.
- "Wymiana stolarki okiennej z PCV wraz z robotami towarzyszącymi w pom. nr 29, 30, 109 w obiekcie dydaktycznym nr 1 Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2 w Szczecinie"
więcej: Roboty murarskie i murowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.