eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szepietowo-Wawrzyńce › Usługi cateringowe dla uczestników demonstracji i wykładowców w ramach działania "Transfer wiedzy i działalność informacyjna"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi cateringowe dla uczestników demonstracji i wykładowców w ramach działania „Transfer wiedzy i działalność informacyjna”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PODLASKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W SZEPIETOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450695120

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 64

1.5.2.) Miejscowość: Szepietowo-Wawrzyńce

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-210

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@odr-szepietowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://odr.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://podr.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Prowadzenie doradztwa rolniczego obejmującego działania w zakresie rolnictwa, rozwoju wsi, rynków rolnych oraz wiejskiego gospodarstwa domowego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi cateringowe dla uczestników demonstracji i wykładowców w ramach działania „Transfer wiedzy i działalność informacyjna”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ed24d8a-c31b-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00200412

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00121105/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługi cateringowe dla uczestników demonstracji i wykładowców w ramach działania „Transfer wiedzy i działalność informacyjna”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Transfer wiedzy i działalność informacyjna

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00136921

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAG/ZP.260.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa obejmuje zapewnienie uczestnikom demonstracji oraz wykładowcom serwisu kawowego i obiadu na 6 demonstracjach na terenie powiatu augustowskiego; łącznie 106 osób.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 11299 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa obejmuje zapewnienie uczestnikom demonstracji oraz wykładowcom serwisu kawowego i obiadu na 12 demonstracjach na terenie powiatu białostoskiego; łącznie 176 osób.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 18761 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa obejmuje zapewnienie uczestnikom demonstracji oraz wykładowcom serwisu kawowego i obiadu na 2 demonstracjach na terenie powiatu bielskiego; łącznie 22 osoby.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 2345 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa obejmuje zapewnienie uczestnikom demonstracji oraz wykładowcom serwisu kawowego i obiadu na 4 demonstracjach na terenie powiatu grajewskiego; łącznie 56 osób.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 5969 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa obejmuje zapewnienie uczestnikom demonstracji oraz wykładowcom serwisu kawowego i obiadu na 10 demonstracjach na terenie powiatu hajnowskiego; łącznie 166 osób.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 17695 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa obejmuje zapewnienie uczestnikom demonstracji oraz wykładowcom serwisu kawowego i obiadu na 8 demonstracjach na terenie powiatu kolneńskiego; łącznie 112 osób.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 11939 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa obejmuje zapewnienie uczestnikom demonstracji oraz wykładowcom serwisu kawowego i obiadu na 8 demonstracjach na terenie powiatu łomżyńskiego; łącznie 144 osoby.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 15350 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa obejmuje zapewnienie uczestnikom demonstracji oraz wykładowcom serwisu kawowego i obiadu na 4 demonstracjach na terenie powiatu sejneńskiego; łącznie 54 osoby.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 5756 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa obejmuje zapewnienie uczestnikom demonstracji oraz wykładowcom serwisu kawowego i obiadu na 6 demonstracjach na terenie powiatu siemiatyckiego; łącznie 106 osób.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 11299 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa obejmuje zapewnienie uczestnikom demonstracji oraz wykładowcom serwisu kawowego i obiadu na 8 demonstracjach na terenie powiatu sokólskiego; łącznie 140 osób.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 14923 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa obejmuje zapewnienie uczestnikom demonstracji oraz wykładowcom serwisu kawowego i obiadu na 12 demonstracjach na terenie powiatu suwalskiego; łącznie 204 osoby.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 21745 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa obejmuje zapewnienie uczestnikom demonstracji oraz wykładowcom serwisu kawowego i obiadu na 4 demonstracjach na terenie powiatu wysokomazowieckiego; łącznie 70 osób.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 7462 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na część 1 zamówienia zostały złożone 2 oferty. Ceny wszystkich ofert złożonych na tę część zamówienia przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na część 2 zamówienia zostały złożone 2 oferty. Ceny wszystkich ofert złożonych na tę część zamówienia przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na część 3 zamówienia zostały złożone 4 oferty. Dwie oferty o najniższych cenach zostały odrzucone: jedna jako niezgodna z warunkami zamówienia, druga – jako niezgodna z ustawą. Ceny pozostałych, nieodrzuconych ofert, złożonych na tę część zamówienia przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na część 4 zamówienia została złożona 1 oferta. Cena jedynej oferty złożonej na tę część zamówienia przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15604,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22011,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15604,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MNM SERWIS Mariusz Strzemiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6030074779

7.3.4) Miejscowość: Hajnówka

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15604,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-24 do 2023-10-20

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na część 6 zamówienia została złożona 1 oferta. Cena jedynej oferty złożonej na tę część zamówienia przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na część 7 zamówienia zostały złożone 2 oferty. Ceny wszystkich ofert złożonych na tę część zamówienia przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na część 8 zamówienia zostały złożone 2 oferty. Ceny wszystkich ofert złożonych na tę część zamówienia przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na część 9 zamówienia zostały złożone 3 oferty. Dwie oferty o najniższych cenach zostały odrzucone: jedna jako niezgodna z ustawą, druga – jako niezgodna z warunkami zamówienia. Cena jedynej nieodrzuconej oferty, złożonej na tę część zamówienia przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na część 10 zamówienia została złożona 1 oferta. Cena jedynej oferty złożonej na tę część zamówienia przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na część 11 zamówienia zostały złożone 2 oferty. Ceny wszystkich ofert złożonych na tę część zamówienia przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na część 12 zamówienia zostały złożone 2 oferty. Ceny wszystkich ofert złożonych na tę część zamówienia przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.