Ogłoszenie z dnia 2023-05-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00136921/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi cateringowe dla uczestników demonstracji i wykładowców w ramach działania „Transfer wiedzy i działalność informacyjna”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PODLASKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W SZEPIETOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450695120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 64
1.5.2.) Miejscowość: Szepietowo-Wawrzyńce
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-210
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@odr-szepietowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://odr.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://podr.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Prowadzenie doradztwa rolniczego obejmującego działania w zakresie rolnictwa, rozwoju wsi, rynków rolnych oraz wiejskiego gospodarstwa domowego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi cateringowe dla uczestników demonstracji i wykładowców w ramach działania „Transfer wiedzy i działalność informacyjna”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ed24d8a-c31b-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00200412
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00121105/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi cateringowe dla uczestników demonstracji i wykładowców w ramach działania „Transfer wiedzy i działalność informacyjna”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Transfer wiedzy i działalność informacyjna2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00136921
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAG/ZP.260.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa obejmuje zapewnienie uczestnikom demonstracji oraz wykładowcom serwisu kawowego i obiadu na 6 demonstracjach na terenie powiatu augustowskiego; łącznie 106 osób.4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 11299 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa obejmuje zapewnienie uczestnikom demonstracji oraz wykładowcom serwisu kawowego i obiadu na 12 demonstracjach na terenie powiatu białostoskiego; łącznie 176 osób.4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 18761 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa obejmuje zapewnienie uczestnikom demonstracji oraz wykładowcom serwisu kawowego i obiadu na 2 demonstracjach na terenie powiatu bielskiego; łącznie 22 osoby.4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 2345 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa obejmuje zapewnienie uczestnikom demonstracji oraz wykładowcom serwisu kawowego i obiadu na 4 demonstracjach na terenie powiatu grajewskiego; łącznie 56 osób.4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 5969 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa obejmuje zapewnienie uczestnikom demonstracji oraz wykładowcom serwisu kawowego i obiadu na 10 demonstracjach na terenie powiatu hajnowskiego; łącznie 166 osób.4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 17695 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa obejmuje zapewnienie uczestnikom demonstracji oraz wykładowcom serwisu kawowego i obiadu na 8 demonstracjach na terenie powiatu kolneńskiego; łącznie 112 osób.4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 11939 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa obejmuje zapewnienie uczestnikom demonstracji oraz wykładowcom serwisu kawowego i obiadu na 8 demonstracjach na terenie powiatu łomżyńskiego; łącznie 144 osoby.4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 15350 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa obejmuje zapewnienie uczestnikom demonstracji oraz wykładowcom serwisu kawowego i obiadu na 4 demonstracjach na terenie powiatu sejneńskiego; łącznie 54 osoby.4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 5756 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa obejmuje zapewnienie uczestnikom demonstracji oraz wykładowcom serwisu kawowego i obiadu na 6 demonstracjach na terenie powiatu siemiatyckiego; łącznie 106 osób.4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 11299 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa obejmuje zapewnienie uczestnikom demonstracji oraz wykładowcom serwisu kawowego i obiadu na 8 demonstracjach na terenie powiatu sokólskiego; łącznie 140 osób.4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 14923 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa obejmuje zapewnienie uczestnikom demonstracji oraz wykładowcom serwisu kawowego i obiadu na 12 demonstracjach na terenie powiatu suwalskiego; łącznie 204 osoby.4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 21745 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa obejmuje zapewnienie uczestnikom demonstracji oraz wykładowcom serwisu kawowego i obiadu na 4 demonstracjach na terenie powiatu wysokomazowieckiego; łącznie 70 osób.4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 7462 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na część 1 zamówienia zostały złożone 2 oferty. Ceny wszystkich ofert złożonych na tę część zamówienia przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na część 2 zamówienia zostały złożone 2 oferty. Ceny wszystkich ofert złożonych na tę część zamówienia przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na część 3 zamówienia zostały złożone 4 oferty. Dwie oferty o najniższych cenach zostały odrzucone: jedna jako niezgodna z warunkami zamówienia, druga – jako niezgodna z ustawą. Ceny pozostałych, nieodrzuconych ofert, złożonych na tę część zamówienia przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na część 4 zamówienia została złożona 1 oferta. Cena jedynej oferty złożonej na tę część zamówienia przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15604,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22011,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15604,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MNM SERWIS Mariusz Strzemiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6030074779
7.3.4) Miejscowość: Hajnówka
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15604,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-24 do 2023-10-20Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na część 6 zamówienia została złożona 1 oferta. Cena jedynej oferty złożonej na tę część zamówienia przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na część 7 zamówienia zostały złożone 2 oferty. Ceny wszystkich ofert złożonych na tę część zamówienia przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na część 8 zamówienia zostały złożone 2 oferty. Ceny wszystkich ofert złożonych na tę część zamówienia przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na część 9 zamówienia zostały złożone 3 oferty. Dwie oferty o najniższych cenach zostały odrzucone: jedna jako niezgodna z ustawą, druga – jako niezgodna z warunkami zamówienia. Cena jedynej nieodrzuconej oferty, złożonej na tę część zamówienia przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na część 10 zamówienia została złożona 1 oferta. Cena jedynej oferty złożonej na tę część zamówienia przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na część 11 zamówienia zostały złożone 2 oferty. Ceny wszystkich ofert złożonych na tę część zamówienia przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na część 12 zamówienia zostały złożone 2 oferty. Ceny wszystkich ofert złożonych na tę część zamówienia przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 68 im. II Tysiąclecia Wrocławia we Wrocławiu w roku szkolnym 2024/2025.
- dostawa posiłków gotowych (cateringu) oraz serwisu kawowego dla uczestników turnieju szachowego zorganizowanego w ramach projektu "Łódzkie gra w szachy"
- Usługa społeczna polegająca świadczeniu usług wyżywienia na potrzeby dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Usługa cateringu dla uczestników projektu "Dziś uczeń - jutro student"
- "Świadczenie usług i dostaw na potrzeby organizacji wydarzenia Antidotum Airshow Leszno 2024"
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.