Ogłoszenie z dnia 2021-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00185211/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja wyjazdowej usługi – obozów terapeutyczno-rehabilitacyjnych dla dzieci i opiekunów z rodzin zastępczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472219069
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. marsz. Józefa Piłsudskiego 133 D lokal 214
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 92-318
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 426763487
1.5.8.) Numer faksu: 426763487
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oferty.pcpr@lodzkiwschodni.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pcpr.i-sisco.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://pcpr.i-sisco.pl/zamwieniapubliczn,27_5, https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja wyjazdowej usługi – obozów terapeutyczno-rehabilitacyjnych dla dzieci i opiekunów z rodzin zastępczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-297525ba-19de-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00200294
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00057133/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Organizacja wyjazdowej usługi - obozu terapeutyczno - rehabilitacyjnego dla dzieci i opiekunów z rodzin zastępczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Centrum Usług Środowiskowych „WISIENKA” – C.D” współfinansowanego w ramach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 -2020, Europejski Fundusz Społeczny, Oś Priorytetowa: IX Włączenie społeczne, Działanie: IX.2 Usługi na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Poddziałanie: IX.2.1. Usługi społeczne i zdrowotne2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00185211/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 8/RPOWŁ/PCPR/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyjazdowa usługa w postaci zimowego obozu terapeutyczno-rehabilitacyjnego dla dzieci z orzeczeniem o niepełnosprawności, orzeczeniemo stopniu niepełnosprawności lub z orzeczeniem Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej oraz rodziców zastępczych, zwaną dalej „pobytem”. W pobycie uczestniczyć będzie do 20 dzieci, do 20 rodziców oraz 2 opiekunów wskazanych przez zamawiającego, tj. łącznie maksymalnie 42 osoby. W czasie pobytu wykonawca ma zapewnić zajęcia z psychologiem/terapeutą, rehabilitantem oraz działania kulturalno-oświatowe z elementami socjalizacji i uspołecznienia. Szczegółowy zakres zajęć wskazany został w SWZ. Czas trwania pobytu: 10 dni pobytowych (9 noclegów),
w terminie pomiędzy 12.02.2022 r. a 27.02.2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55241000-1 - Usługi w zakresie ośrodków wypoczynkowych
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.5.) Wartość części: 88000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wyjazdowa usługa w postaci letniego obozu terapeutyczno-rehabilitacyjnego dla dzieci z orzeczeniem o niepełnosprawności, orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności lub z orzeczeniem Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej oraz rodziców zastępczych, zwaną dalej „pobytem”. W pobycie uczestniczyć będzie do 20 dzieci, do 20 rodziców oraz 2 opiekunów wskazanych przez zamawiającego, tj. łącznie maksymalnie 42 osoby. W czasie pobytu wykonawca ma zapewnić zajęciaz psychologiem/terapeutą, rehabilitantem oraz działania kulturalno-oświatowe
z elementami socjalizacji i uspołecznienia. Szczegółowy zakres zajęć wskazany został w SWZ. Czas trwania pobytu: 10 dni pobytowych (9 noclegów), w terminie pomiędzy 25.06.2022 r. a 31.08.2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55241000-1 - Usługi w zakresie ośrodków wypoczynkowych
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.5.) Wartość części: 96000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 ustawy POWIAT ŁÓDZKI WSCHODNI, POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE z siedzibą w Łodzi, al. marsz. Józefa Piłsudskiego 133d, 92-318 Łódź (Zamawiający) informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w części 1 wpłynęła jedna oferta, która na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy podlega odrzuceniu.
Ponadto przedmiotowa oferta zawiera cenę przewyższającą kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Okoliczność ta stanowi przesłankę unieważnienia postępowania wskazaną w art. 255 pkt 3 ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 ustawy POWIAT ŁÓDZKI WSCHODNI, POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE z siedzibą w Łodzi, al. marsz. Józefa Piłsudskiego 133d, 92-318 Łódź (Zamawiający) informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęły dwie oferty.
Oferta 1: Zgodnie z art. 255 ust. 3 ustawy zawiera cenę przewyższającą kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Oferta 2: Zgodnie z art. 255 ust. 3 ustawy zawiera cenę przewyższającą kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Ponadto podlega ona odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt 10 ustawy, ponieważ zawiera błędy w obliczeniu ceny.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 2 części Część 1: ul. Sosnowa 28 Część 2: ul. Przemysłowa 12 i Obywatelska bn.
- MZŻ.262.13.2024.T - Wykonanie dokumentacji projektowej na utworzenie miejsc opieki żłobkowej dla dzieci do lat 3, wraz z dostosowaniem budynku do przepisów ochrony przeciwpożarowej
- Remont schodów zewnętrznych do budynków Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa drobnej aparatury laboratoryjnej dla Studenckiego Koła Naukowego NANO Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Budowa oświetlenia skrzyżowania w ciągu drogi krajowej nr 72 w miejscowości Uniejów w województwie łódzkim" w km 52+871.
- Etap III - Odtworzenie powłok malarskich konstrukcji stalowych elewacji budynku Rozdzielni oraz łącznika Wschód - Zachód wraz z słupem kratowym w EC1 Łódź
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi przewozowej w zakresie dowożenia uczniów z terenu gminy Pszczółki do szkół oraz ich odwożenia do miejsca zamieszkania.
- Zrealizowanie usługi: szkoleniowej, coachingu, mentoringu i walidacji w ramach projektu "Rozwój kompetencji, umiejętności, uzdolnień, zainteresowań uczniów poza edukacją formalną w Gminie Księżpol"
- Świadczenie usług diagnostycznych i kompensujących dla dzieci w pieczy zastępczej oraz usług wspierających dla ich opiekunów oraz wychowanków pieczy zastępczej będących w procesie usamodzielnienia.
- Realizacja zajęć rozwijających kompetencje społeczne dzieci i młodzieży w ramach projektu: "Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne".
- Świadczenie usług wsparcia psychologicznego oraz terapii traumy dla uczestników projektu "ZMIENIAMY SIĘ NA LEPSZE"
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do szkół wraz z opieką w roku szkolnym 2024/2025.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.