eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowal › Modernizacja energetyczna wielorodzinnego budynku mieszkalnego w miejscowości Grabkowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja energetyczna wielorodzinnego budynku mieszkalnego w miejscowości Grabkowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kowal

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA KOWAL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866867

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piwna 33

1.5.2.) Miejscowość: Kowal

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-820

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 54 2842 252

1.5.8.) Numer faksu: 542842363

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gmina-kowal.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugkowal.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3befdfb7-bd9b-11ed-b311-9aae6ad31be8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja energetyczna wielorodzinnego budynku mieszkalnego w miejscowości Grabkowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3befdfb7-bd9b-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00199892

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00104724/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 MODERNIZACJA ENERGETYCZNA WIELORODZINNEGO BUDYNKU MIESZKALNEGO W MIEJSCOWOŚCI GRABKOWO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133226

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.02.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2916022,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji energetycznej wielorodzinnego budynku mieszkalnego w miejscowości Grabkowo.
2. Ogólne informacje o przedmiocie zamówienia:
2.1. ROBOTY BUDOWLANE
 Wykonanie rozbiórki części parterowej budynku
 Wykonanie docieplenia ścian styropianem
 Wykonanie docieplenia dachu i wymiana pokrycia dachu
 Montaż daszków systemowych
 Wymiana drzwi i okien
 Wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych
 Remont studzienek podokiennych
 Wykonanie ciągów pieszych i jezdnych
 Przebudowa schodów wejściowych do klatki schodowej
 Wykonanie podestów przy wyjściu
 Wykonanie ogrodzenia
 Montaż elementów małej architektury
 Wycinka drzew
2.2. ROBOTY BUDOWLANE WEWNĘTRZNE:
 Okładziny ścian
 Wykonanie otworu drzwiowego
 Remont klatek schodowych
• naprawa tynków na ścianach i sufitach
• wykonanie gładzi na ścianach i sufitach
• malowanie ścian i sufitów
• szlifowanie schodów i podestów z lastrico
• szlifowanie i malowanie schodów drewnianych
• oczyszczenie i malowanie balustrad schodowych
 Remont mieszkania po rozbiórce części parterowej budynku
2.3 REMONT I DOSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ CZĘŚCI BUDYNKU -ŚWIETLICA
 Wymiana podłóg i warstw podłogowych we wszystkich pomieszczeniach remontowanej części
 Naprawa istniejących tynków i wykonanie gładzi gipsowych
 Demontaż istniejącej sceny drewnianej
 Demontaż 2szt pieców kaflowych
 Malowanie- farby ceramiczne zmywalne w kolorze wg załączonych wizualizacji, tapeta winylowa
 Wymiana parapetów wewnętrznych na parapety z PCV
 Demontaż ościeżnicy i drzwi istniejących i montaż nowych
 Wentylacja grawitacyjna ze wspomaganiem mechanicznym uruchamianym automatycznie włącznikiem elektrycznym
2.4 WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ
 Zaprojektowano 25 paneli fotowoltaicznych o mocy 400Wp każdy, łączna moc 10000W zamontowanych na konstrukcjach dachowych typowych.
2.5 INSTALACJE ELEKTRYCZNE:
 tablice elektryczne
 instalacja oświetlenia wewnętrznego
 instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego
 instalacja gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia
 instalacja zasilania urządzeń branży sanitarnej
 ochrona od porażeń prądem elektrycznym
 ochrona przeciwprzepięciowa
2.6 ROBOTY INSTALACYJNE:
 instalacja centralnego ogrzewania w tym pompy ciepła– ŚWIATLICY
 instalacja klimatyzacji– ŚWIETLICA
 instalacje wewnętrzne wody zimnej i ciepłej – ŚWIATLICA
 instalacje zewnętrzne wodociągowe
 instalacja wewnętrzna kanalizacji sanitarnej – ŚWIETLICA
3. Opis przedmiotu zamówienia, dalej jako OPZ, zawiera dokumentacja projektowa (stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ), obejmująca następujące opracowania:
1) Dokumentacja projektowa branży sanitarnej: drenaż, wod-kan, co., klimatyzacja;
2) Dokumentacja projektowa branży elektrycznej;
3) Dokumentacja projektowa branży architektoniczno – budowlanej;
4) Projekt techniczny- części do rozbiórki;
5) Projekt zagospodarowania terenu;
6) Projekt techniczny branży sanitarnej;
7) Przedmiary robót i kosztorysy nakładcze – 9 szt.;
8) branżowe Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

42122460-2 - Pompy powietrza

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3092481,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5832000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3092481,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo - Budowlany Jan i Cezary Błaszczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882343969

7.3.3) Ulica: Planty 61

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3092481,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.