eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pobiedziska › Przebudowa świetlic wiejskich na terenie gminy Pobiedziska



Ogłoszenie z dnia 2021-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa świetlic wiejskich na terenie gminy Pobiedziska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POBIEDZISKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Zamówienia publiczne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 4

1.5.2.) Miejscowość: Pobiedziska

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-010

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 618977109

1.5.8.) Numer faksu: 618977124

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piotr.zasieczny@pobiedziska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pobiedziska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pobiedziska

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa świetlic wiejskich na terenie gminy Pobiedziska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27040325-e972-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00199846

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008791/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Przebudowa budynku światlicy wiejskiej w m. Główna

1.1.11 Zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej w Kocanowie z remontem budynku świetlicy oraz budowa drogi dojazdowej- I etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00127146/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 439473,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje I etap przebudowy budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Główna. Zadanie realizowane będzie w gminie Pobiedziska, w powiecie poznańskim, na terenie wsi Główna. Roboty budowlane będą się odbywać na terenie nieruchomości gruntowej oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako dz. 88/3, obręb Główna. W ramach zadania zostanie przeprowadzona wymiana pokrycia dachowego na nową papę termozgrzewalną wraz z wymianą krokwi, rynien, rur spustowych, naprawą kominów, wykonaniem wentylacji grawitacyjnej, wymianą instalacji odgromowej.
W zakres inwestycji wchodzi w szczególności:
1) rozbiórka pokrycia dachowego i elementów więźby dachowej wymagającej wymiany;
2) wymiana podbitki okapowej z desek;
3) wymiana rynien rur spustowych;
4) wymiana deskowania połaci dachu;
5) wymiana pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej;
6) naprawa murków attykowych - skucie tynków, tynkowanie i wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z papy;
8) wymiana instalacji odgromowej;
9) wykonanie nowych obróbek blacharskich, w tym obróbek okapów, kominów i elementów wentylacji;
10) wymiana kominków wentylacyjnych;
11) naprawa tynków kominów, wykonanie czap kominowych z betonu lub żelbetu;
12) wymiana czerpni/wyrzutni wentylacyjnych i kominków wentylacyjnych;
13) wykonanie impregnacji przeciw szkodnikom i przeciwpożarowej wszystkich elementów drewnianych.
Szczegółowy opis zamówienia dla zadania nr 1 został zawarty w załączniku nr 7 do SWZ – OPZ + dokumentacja.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261910-6 - Naprawa dachów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261310-0 - Kładzenie zaprawy

45261320-3 - Kładzenie rynien

45261920-9 - Konserwacja dachów

4.5.5.) Wartość części: 250000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje I etap zagospodarowania terenu przy świetlicy wiejskiej w Kocanowie, z remontem budynku świetlicy oraz budową drogi dojazdowej.
Prace etapu I polegać będą na:
1) wymianie dotychczasowego pokrycia dachowego;
2) wymianie krokwi;
3) wymianie rynien i rur spustowych;
4) naprawie kominów;
5) wymianie instalacji odgromowej;
6) wymianie „ślepej podłogi" strychu oraz naprawę ścian z cegieł pełnych.
Szczegółowy opis zamówienia dla zadania nr 2 został zawarty w załączniku nr 7 do SWZ – OPZ + dokumentacja.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261910-6 - Naprawa dachów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261310-0 - Kładzenie zaprawy

45261320-3 - Kładzenie rynien

45261920-9 - Konserwacja dachów

4.5.5.) Wartość części: 189473,47 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 10.09.2021 r. unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy ponieważ Wykonawca - Tomasz Placko Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „SALI”, Kowalskie 11, 62-007 Biskupice, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie zadania nr 1 „Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Główna" - etap I, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz nie przystąpił do ich podpisania.
Uzasadnienie
Zamawiający, w dniu 02.09.2021 r., poinformował jedynego Wykonawcę - Tomasz Placko Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „SALI, który złożył ofertę do zadania nr 1 o wyborze złożonej przez niego oferty jako najkorzystniejszej. Jednocześnie Zamawiający poinformował Wykonawcę, że zaplanował podpisanie umowy dotyczącej realizacji tego zadania na dzień 06.09.2021 r., godz. 11:00. W związku z tym, że w wyznaczonym terminie Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz nie przystąpił do jej podpisania, Zamawiający pismem z dnia 06.09.2021 r. wezwał Wykonawcę do podpisania umowy wyznaczając nowy termin na dzień 08.09.2021 r. godz. 12:00. W wyznaczonym ponownie terminie Wykonawca również nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz nie przystąpił do jej podpisania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 410992,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 410992,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 10.09.2021 r. unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy ponieważ Wykonawca - Tomasz Placko Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „SALI”, Kowalskie 11, 62-007 Biskupice, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie zadania nr 2 „Zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej w Kocanowie z remontem budynku świetlicy oraz budową drogi dojazdowej" - etap I, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz nie przystąpił do jej podpisania.
Uzasadnienie
Zamawiający, w dniu 02.09.2021 r., poinformował jedynego Wykonawcę - Tomasz Placko Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „SALI, który złożył ofertę do zadania nr 2 o wyborze złożonej przez niego oferty jako najkorzystniejszej. Jednocześnie Zamawiający poinformował Wykonawcę, że zaplanował podpisanie umowy dotyczącej realizacji tego zadania na dzień 06.09.2021 r., godz. 11:00. W związku z tym, że w wyznaczonym terminie Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz nie przystąpił do jej podpisania, Zamawiający pismem z dnia 06.09.2021 r. wezwał Wykonawcę do podpisania umowy wyznaczając nowy termin na dzień 08.09.2021 r. godz. 12:00. W wyznaczonym ponownie terminie Wykonawca również nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz nie przystąpił do jej podpisania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252187,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252187,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.