eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chociwel › "¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci niezamieszka³ych po³o¿onych na terenie gminy Chociwel w okresie od 1 lipca 2022 r. do 31 grudnia 2023 r."



Og³oszenie z dnia 2022-06-08

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci niezamieszka³ych po³o¿onych na terenie gminy Chociwel w okresie od 1 lipca 2022 r. do 31 grudnia 2023 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Chociwel

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685680

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 52

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Chociwel

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-120

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.7.) Numer telefonu: 915622024

1.5.8.) Numer faksu: 915622076

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@chociwel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.chociwel.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci niezamieszka³ych po³o¿onych na terenie gminy Chociwel w okresie od 1 lipca 2022 r. do 31 grudnia 2023 r.”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3e68abf6-e711-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00199645

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00037689/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci niezamieszka³ych bêd±cych pod zarz±dem gminy Chociwel od 1 lipca 2022r. do 31 grudnia 2023r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

oneplace.marketplanet.pl https://oneplace.marketplanet.pl.

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja elektroniczna miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu nastêpuj±cych ¶rodków:
1) platformy zakupowej oneplace.marketplanet.pl dostêpnej pod adresem: https://oneplace.marketplanet.pl. (zwanej dalej „Platform±
Zakupow±”)
2) poczta elektroniczna: tkozan@chociwel.pl., : https://chociwel.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Platformy mo¿liwe jest na
dwa sposoby, pod warunkiem spe³nienia nastêpuj±cych minimalnych wymagañ technicznych:
1) Oprogramowanie zewnêtrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego)
a) Mozilla Firefox ver. 65 i pó¼niejsze, Google Chrome ver. 66 i pó¼niejsze lub Opera ver. 58 i pó¼niejsze, Microsoft Edge ver 18 i
pó¼niejsze, Internet Explorer 11,
b) Lista zalecanych przegl±darek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest u¿ywanie najnowszych
wersji przegl±darek,
c) system operacyjny Windows 7 i pó¼niejsze.
2) Oprogramowanie wbudowane w platformê:
e) zainstalowane ¶rodowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),
f) w przypadku przegl±darek Opera, Chrome i Firefox nale

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Burmistrz Chociwla z siedzib± w
Urzêdzie Miejskim w Chociwlu, ul. Armii Krajowej 52, 73-120 Chociwel. Kontakt jest mo¿liwy za pomoc± telefonu: +48 91 56 22 001,
adresu e-mail: urzad@chociwel.pl.
Inspektorem Ochrony Danych jest Bartosz Kaniuk, z którym w sprawach ochrony swoich danych osobowych mo¿ecie siê Pañstwo
kontaktowaæ przez telefon: +48 579 979 237; adres e-mail: bkaniuk@proinspektor.pl lub pisemnie na adres Gminy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPU.TP.271.2.7.2022.TK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Odbiór wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych powstaj±cych na terenie nieruchomo¶ci niezamieszka³ych, po³o¿onych na obszarze Gminy Chociwel (dalej „Gminy”);
2. Transport wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych, tj. do Regionalnego Zak³adu Gospodarowania Odpadami w S³ajsinie, gmina Nowogard (dalej „RZGO”);
3. Wyposa¿enie wskazanych w opisie zamówienia nieruchomo¶ci w pojemniki na odpady komunalne zmieszane oraz pojemniki lub worki na odpady komunalne zbierane w sposób selektywny.
4. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracê pracowników wskazanych w § 5 projektu umowy, stanowi±cego za³±cznik nr 8 do SWZ;

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Us³ugi transportu odpadów

90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-07-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Europejski standard emisji spalin

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) Posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci,.
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) posiada wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach w tym w zakresie transportu i zbierania odpadów objêtych przedmiotem niniejszego zamówienia zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa.
b) posiada wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci
2) Posiadania wiedzy i do¶wiadczenia:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie minimum 1 us³ugê g³ówn±, w sposób ci±g³y przez okres co najmniej 12 miesiêcy, która to us³uga lub us³ugi obejmowa³y odbiór i przekazanie do zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych o ³±cznej masie minimum 330 Mg oraz odpadów selektywnie zebranych o ³±cznej masie minimum 75 Mg.
3) Dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³:
a) co najmniej dwoma pojazdami specjalistycznymi przystosowanymi do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych,
b) co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
c) co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbierania odpadów bez funkcji kompaktuj±cej,
d) baz± magazynowo – transportow±.
Pojazdy wymienione w 1), 2), 3) musz± spe³niaæ normê emisji spalin minimum EURO 5.
4) Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Zamawiaj±cy nie dokonuje opisu sposobu spe³niania warunku.
5) Sytuacji ekonomicznej i finansowej: wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na kwotê nie ni¿sz± ni¿ 200.000 z³.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cego w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, odno¶nie do orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem;
2) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (wg wzoru stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ);
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
4. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 3 ppkt 1) i 3), potwierdzaj±cych, ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postêpowania.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokumenty i o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 3 ppkt 1) i 3) potwierdzaj±ce, ¿e nie zachodz± wobec Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.
6. Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania wezwaæ Wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, równie¿ wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie; przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy (wg wzoru stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ);
2) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wg wzoru stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ);
3) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
3. Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ z³o¿enia, sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu na wezwanie

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, równie¿ wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie; przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy (wg wzoru stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ);

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

1) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, równie¿ wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie; przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy (wg wzoru stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ);

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Za³±czniki zgodne z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wadium nale¿y wnie¶æ w wysoko¶ci:

- 2.000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych);

przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Decyduje moment wp³ywu ¶rodków do zamawiaj±cego.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy.
2. Pe³nomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 nale¿y do³±czyæ do oferty.
3. Wszelk± korespondencjê w postêpowaniu zamawiaj±cy kieruje do pe³nomocnika.
4. Sposób sk³adania dokumentów przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zosta³ okre¶lony w Rozdziale VI SWZ.
5. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia i maj± do nich zastosowanie zasady okre¶lone w pkt 1 – 4.
6. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ zamawiaj±cemu kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, zawieraj±c±, co najmniej:
1) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia,
2) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z paragrafem 12 za³±cznika nr 8 - projekt umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-06-17 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: oneplace.marketplanet.pl http://bip.chociwel.pl/zamowienia/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-17 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-07-17

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

za³±czniki zgodnie z SWZ

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.