Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00330112/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP/PN/15/2022 Sukcesywna dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich, mięsa premium (w tym mięsa dojrzewającego) oraz dziczyzny dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach – 2 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOLNOŚLĄSKI PARK INNOWACJI I NAUKI SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020795886
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 52-326
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.dpin.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/PN/15/2022 Sukcesywna dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich, mięsa premium (w tym mięsa dojrzewającego) oraz dziczyzny dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach – 2 zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22e4a536-2a30-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00199603
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330112/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/PN/15/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 337100 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich, mięsa premium (w tym mięsa dojrzewającego) oraz dziczyzny dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach – 2 zadania:– zadanie nr 1 – mięso, wędliny, parówki, szynki, kiełbasy, salami i inne – szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 3.1 do SWZ – OPZ – poz. 1 do 62.
– zadanie nr 2 – dziczyzna, mięso premium, mięso dojrzewające – szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 3.2 do SWZ – OPZ – poz. 1 do 27.
2. Kod CPV:
15131100-6 Produkty mięsno-wędliniarskie
15119300-8 Dziczyzna
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1-3.2 do SWZ – OPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie
4.5.5.) Wartość części: 228000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich, mięsa premium (w tym mięsa dojrzewającego) oraz dziczyzny dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach – 2 zadania:– zadanie nr 1 – mięso, wędliny, parówki, szynki, kiełbasy, salami i inne – szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 3.1 do SWZ – OPZ – poz. 1 do 62.
– zadanie nr 2 – dziczyzna, mięso premium, mięso dojrzewające – szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 3.2 do SWZ – OPZ – poz. 1 do 27.
2. Kod CPV:
15131100-6 Produkty mięsno-wędliniarskie
15119300-8 Dziczyzna
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1-3.2 do SWZ – OPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15119300-8 - Dziczyzna
4.5.5.) Wartość części: 109100 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana stolarki budowlanej - drzwi wejściowe do budynków mieszkalnych stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o.Zamówienie podzielone na 2 zadania
- Wymiana okien segmentu A budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1.
- WM/SZP/TP/38/2024/G_Usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz przeglądów kominowych w nieruchomościach Gminy Wrocław
- SZP/242-078/2024 Dostawa optycznego profilometru 3D z funkcjami pomiarowymi CAD w ramach potrzeb Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Druk, magazynowanie i dostawę formularzy "zwrotne potwierdzenie odbioru" wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego.
- Dostawa urządzeń, rozbudowa systemu wideonadzoru na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną na terenie miasta Wrocławia oraz włączenie tych urządzeń do systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin drobiowych oraz wieprzowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w Bochni w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych w roku 2024 dla potrzeb Miejskiego Żłobka oraz Przedszkola Samorządowego w miejscowości Czarny Dunajec
więcej: Dziczyzna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.