eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › "Świadczenie obsługi prawnej projektu pn. Rozbudowa Filharmonii Pomorskiej w Bydgoszczy"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie obsługi prawnej projektu pn. Rozbudowa Filharmonii Pomorskiej w Bydgoszczy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Filharmonia Pomorska im. Ignacego Jana Paderewskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279077

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Andrzeja Szwalbego 6

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-080

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 321 04 67

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@filharmonia.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.bydgoszcz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

samorządowa instytucja artystyczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie obsługi prawnej projektu pn. Rozbudowa Filharmonii Pomorskiej w Bydgoszczy”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc1b5ea2-e2c5-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00199184

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034879/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Świadczenie obsługi prawnej projektu pn. Rozbudowa Filharmonii Pomorskiej w Bydgoszczy ”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

w ramach projektu Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 (FEnIKS) Priorytet VII

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/filharmonia_bydgoszcz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/filharmonia_bydgoszcz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/filharmonia_bydgoszcz
2. Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania określonym przez Zamawiającego na pierwszej stronie SWZ.
4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku
o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” dostępnego na stronie internetowej profilu nabywcy:

w zakładce dedykowanej postępowaniu. Ofertę (w szczególności Formularz) Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
5. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje
się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.
6. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień
oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość
do Zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
7. Zamawiający dopuszcza komunikowanie się za pomocą poczty elektronicznej, na adres Zamawiającego
sekretariat@filharmonia.bydgoszcz.pl, powyższe nie dotyczy składania ofert!
8. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji warunków zamówienia, zmiany terminu składania i otwarcia ofert, Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.
9. Wykonawca ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na:
Zgodnie z treścią rozdziału VIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Filharmonia Pomorska im. Ignacego Jana Paderewskiego z siedzibą przy ul. Andrzeja Szwalbego 6 85 -080 Bydgoszcz, telefon: 52 321 23 43.
 administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych,
z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@filharmonia.bydgoszcz.pl
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.









_________________
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2-PN-2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Świadczenie obsługi prawnej projektu pn. Rozbudowa Filharmonii Pomorskiej w Bydgoszczy ”

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79140000-7 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny został określony w rozdziale XVIII SWZ

1. Kryteria oceny ofert (1pkt=1%)

KRYTERIUM Nr 1 – Cena brutto – waga 60%
KRYTERIUM Nr 2 – Kryterium jakościowe – Doświadczenie Prawnika kluczowego – waga 40 %

2. Sposób obliczania wartości punktowej oferty.
kryterium
kryterium 1 Cena brutto
Waga [%] 60%
Max liczba punktów 60
Sposób oceny wg wzoru

Cena najtańszej oferty
C1 = ----------------------------------------- x 60
Cena badanej oferty

kryterium 2 - Doświadczenie Prawnika kluczowego
Waga [%] 40%
Max liczba punktów 40
Sposób oceny wg wzoru
P2 = zgodnie z pkt 4

RAZEM 100% 100

Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L=C1+P2
Gdzie:
L – całkowita liczba punktów
C1 – punkty uzyskane w Kryterium nr 1
P2 – punkty uzyskane w Kryterium nr 2
3. Ocena punktowa w Kryterium cena brutto dokonana zostanie na podstawie łącznej oceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie
i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
4. Ocena punktowa w Kryterium nr 2 – Doświadczenie Prawnika kluczowego
– waga 40 %.
W kryterium „Doświadczenie Prawnika kluczowego” oceniane będzie doświadczenie osoby wskazanej na stanowisko Prawnika kluczowego
(w rozumieniu rozdz. XV pkt 2.4.2. lit. a SWZ):
a. Wykonawca otrzyma 5 pkt za każdy jeden pełny rok (12 następujących po sobie miesięcy kalendarzowych w trybie ciągłym) świadczenia przez Prawnika kluczowego stałego doradztwa prawnego na rzecz instytucji kultury w ramach umowy o wartości co najmniej 50 000 zł brutto rocznie (12 następujących po sobie miesięcy kalendarzowych w trybie ciągłym). Nie więcej niż 20 punktów.
b. Wykonawca otrzyma 3 pkt za każde postępowanie o zamówienie publiczne w trybie przetargu ograniczonego lub nieograniczonego
o wartości równej lub przekraczającej progi unijne, przy którego przygotowaniu i prowadzeniu Prawnik kluczowy świadczył doradztwo
w całym okresie jego trwania, tj. począwszy od przekazania ogłoszenia
o zamówieniu Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej aż do jego zakończenia, jednak nie więcej niż 12 pkt.
c. Wykonawca otrzyma 2 pkt za każde postępowanie o zamówienie publiczne w trybie przetargu ograniczonego lub nieograniczonego
o wartości mniejszej niż progi unijne, przy którego przygotowaniu
i prowadzeniu Prawnik kluczowy świadczył doradztwo w całym okresie jego trwania, tj. począwszy od publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych aż do jego zakończenia, jednak nie więcej niż 8 pkt.
5. Jako najkorzystniejsza uznana zostanie oferta, która spełni wszystkie warunki określone przez Zamawiającego i wymagania oraz uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Prawnika kluczowego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym -
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, jeśli wynika to z odrębnych przepisów -
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
za spełnienie przedmiotowego warunku Zamawiający uzna wykazanie się przez wykonawcę posiadaniem aktualnego ubezpieczenia
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną
co najmniej 1 000 000,00 PLN;
2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
2.4.1. w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia:
za spełnienie przedmiotowego warunku Zamawiający uzna wykazanie się przez wykonawcę wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie:
2.4.1.1. co najmniej trzech usług, których przedmiotem było świadczenie doradztwa na rzecz podmiotu zobowiązanego do stosowania przepisów ustawy Pzp w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, których przedmiotem były:
a. przynajmniej jedno postępowanie na roboty budowlane
o wartości przedmiotu zamówienia przekraczającej 70 000 000 zł brutto oraz
b. przynajmniej dwa postępowania na dostawy lub usługi o wartości przedmiotu zamówienia przekraczającej próg unijny;
2.4.1.2. co najmniej jednej usługi, której przedmiotem było świadczenie stałego doradztwa na rzecz podmiotu zobowiązanego
do stosowania przepisów ustawy Pzp w zakresie obejmującym
co najmniej zagadnienia dotyczące prawa zamówień publicznych oraz umów zawieranych także poza ustawą Pzp o wartości
co najmniej 100 000 zł brutto rocznie (12 kolejnych miesięcy w trybie ciągłym). W ramach obsługi wykonawca świadczył stały dyżur
w siedzibie zamawiającego co najmniej jeden raz w tygodniu
w wymiarze min. 4 godzin;
2.4.1.3. co najmniej jednej usługi, której przedmiotem było świadczenie stałego doradztwa prawnego na rzecz instytucji kultury o wartości
co najmniej 50 000 zł brutto rocznie (12 kolejnych miesięcy w trybie ciągłym);
(UWAGA! Doświadczenie o którym mowa powyżej może być potwierdzone w ramach jednej usługi wykonanej dla instytucji kultury o zakresie zgodnym z opisem w punktach 2.4.1.2 – 2.4.1.3. powyżej)
2.4.2. w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
za spełnienie przedmiotowego warunku Zamawiający uzna wykazanie się przez wykonawcę dysponowaniem co najmniej 2 osobami, z których:
a. przynajmniej jedna osoba będzie w ramach realizacji zamówienia wykonywać co najmniej dyżury w siedzibie Zamawiającego, zatwierdzać wzory pism i wydawać opinie prawne co do podejmowania określonych czynności w toku projektu (Prawnik kluczowy) i która posiada:
i. uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego
lub adwokata lub jest prawnikiem zagranicznymi wykonującym stałą praktykę na podstawie przepisów ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej oraz co najmniej trzy letnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu radcy prawnego
lub adwokata lub prawnika zagranicznego wykonującego stałą praktykę na podstawie przepisów ustawy z dnia 5 lipca 2002 r.
o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej;
ii. zdobyte w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert doświadczenie w doradztwie dotyczącym przygotowania i przeprowadzenia przynajmniej trzech postępowań o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, których przedmiotem były dostawy / usługi oraz roboty budowlane, z których wszystkie miały wartość przekraczającą próg unijny;
iii. zdobyte w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert doświadczenie w sporządzaniu przynajmniej dwóch protokołów postępowania (podpis osoby musi figurować pod protokołem, jako osoby sporządzającej protokół).
b. przynajmniej jedna osoba, która będzie wykonywać konsultacje telefoniczne i uczestniczyć w sporządzaniu projektów dokumentów (Prawnik pomocniczy) posiada uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata lub jest prawnikiem zagranicznymi wykonującym stałą praktykę na podstawie przepisów ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej oraz co najmniej trzy letnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu radcy prawnego lub adwokata lub prawnika zagranicznego wykonującego stałą praktykę na podstawie przepisów ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej oraz posiadana co najmniej 12 miesięczne doświadczenie zawodowe przy obsłudze prawnej podmiotów zobowiązanych do stosowania ustawy Pzp wymagającej praktycznego stosowania przepisów o zamówieniach publicznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1.1. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji,
1.2. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy,
o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności
do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami
lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
1.3. oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego (wzór stanowi załącznik Nr 7 do SWZ), o których mowa w:
a. art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b. art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c. art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d. art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy
e. art. 109 ust. 1 pkt 4-10) ustawy Pzp
f. art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022. (Dz.U. z 2022, poz. 835)
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca złoży oświadczenie
i dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału
w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania
w następującym zakresie:
1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej:
1.1. dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego;
2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
2.1. wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ);
2.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych
za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ).
UWAGA ! W celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania oceny ofert w kryterium pozacenowym „Doświadczenie Prawnika kluczowego”, Wykonawca powinien złożyć wykaz osób wraz z ofertą. W przypadku braku dołączenia wykazu osób do oferty, Wykonawca otrzyma 0 punktów w ww. pozacenowym kryterium oceny ofert, a wykaz osób będzie składany na wezwanie Zamawiającego wyłącznie w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie przewiduje składania przedmiotowych środków dowodowych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł (dziesięć tysięcy złotych).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków wynikających z ustawy Pzp.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a. pieniądzu,
b. gwarancjach bankowych,
c. gwarancjach ubezpieczeniowych,
d. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 34 1020 1462 0000 7002 0336 2340.
5. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta
do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XVI ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które części usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oaz warunków ich wprowadzenia regulują zapisy załącznik nr 6 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego (Projekt umowy).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/filharmonia_bydgoszcz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-05 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.