eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › ŚWIADCZENIE USŁUGI PRANIA



Ogłoszenie z dnia 2023-04-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUGI PRANIA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej REPTY Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. Gen. Jerzego Ziętka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291701

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Śniadeckiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-604

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 32-3901206

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@repty.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.repty.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUGI PRANIA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aee4a203-e02e-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00199053

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00187475

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający działając zgodnie z art. 305 pkt 1) w zw. z art. 214 ust 1 pkt 7) ustawy Pzp wszczyna postępowanie zapraszając do negocjacji dotychczasowego Wykonawcę usługi tj. Pralnię „WOD-CHEM” Mandryk Spółka jawna z siedzibą w Częstochowie przy ulicy Bojemskiego 3. Możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług została przewidziana w SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu opublikowanym pod nr 2022/BZP 00096082/01 z dnia 23.03.2022 r. dla zamówienia podstawowego prowadzonego w trybie podstawowym nr GCR/10/ZP/2022. Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług tj. świadczenia usługi prania dla SP ZOZ „REPTY” GCR, zgodnie z obowiązującymi wymaganiami sanitarno– higienicznymi oraz wszystkimi pozostałymi wymogami szczegółowo opisanymi w dokumentacji zamówienia. Ponadto całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego oraz jest ono udzielane w okresie krótszym niż 3 lata od udzielenia zamówienia podst.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-72d3922b-aaa0-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GCR/14/ZP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 50000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi prania dla „REPTY” Górnośląskiego Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka w Tarnowskich Górach, zgodnie z obowiązującymi wymaganiami sanitarno– higienicznymi w zakładach opieki zdrowotnej, w ilości średniomiesięcznej 5.000 kg.
Usługi pralnicze mają być wykonywane poza siedzibą Zamawiającego, w pomieszczeniach Wykonawcy spełniających wymagania sanitarne, w pralni posiadającej pełną barierę higieniczną, przy pomocy sprzętu i urządzeń Wykonawcy niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi.
Transport asortymentu do i z siedziby Zamawiającego Wykonawca będzie świadczył we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko, przy pomocy środka transportu spełniającego wymagania sanitarne do świadczenia usług pralniczych w zakresie transportu bielizny szpitalnej.
Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługę prania w oparciu o preparaty piorące i dezynfekcyjne przeznaczone do prania bielizny szpitalnej, posiadające wpis do właściwego rejestru, aktualne atesty dopuszczające do używania, bez zawartości fosforanów i chloru, nie powodujące odbarwień.
Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98311000-6 - Usługi odbierania prania

98315000-4 - Usługi prasowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pralnia "WOD-CHEM" Mandryk Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732537400

7.3.3) Ulica: Bojemskiego 3

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-202

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55350,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-05-01 do 2023-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.