eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Rewitalizacja obszaru Cmentarza Komunalnego przy ul. Wałbrzyskiej w Kamiennej Górze



Ogłoszenie z dnia 2023-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja obszaru Cmentarza Komunalnego przy ul. Wałbrzyskiej w Kamiennej Górze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kamienna Góra

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821316

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzi 1

1.5.2.) Miejscowość: Kamienna Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kamiennagora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiennagora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kamiennagora

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja obszaru Cmentarza Komunalnego przy ul. Wałbrzyskiej w Kamiennej Górze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65caa66f-d45d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00199028

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043757/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Rewitalizacja obszaru Cmentarza Komunalnego w Kamiennej Górze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167542

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZIF.271.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia: Budowa domu pogrzebowego na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Wałbrzyskiej w Kamiennej Górze
W ramach Części 1 zamówienia, na podstawie dokumentacji projektowej tj. projektu budowlanego oraz wykonawczego pn. „Budowa domu pogrzebowego na cmentarzu komunalnym przy ul. Wałbrzyskiej w Kamiennej Górze, działki według ewidencji gruntów nr 285 i 284, obręb 7 miasta Kamienna Góra”, opracowanej przez Jakub Kowalczyk Klub Architekci ul. Wrocławska 48, 30-011 Kraków, data opracowania 03.08.2022 r., dla której uzyskano decyzję pozwolenia na budowę nr 210/22 z dnia 20.10.2022 r., stanowiącej załącznik do Opisu Przedmiotu Zamówienia (dalej OPZ), przewiduje się wykonanie robót budowlanych, w tym:
1. wykonanie prac przygotowawczych,
2. wycięcie projektowanych do usunięcia drzew,
3. wykonanie robót ziemnych i fundamentowych,
4. wykonanie robót budowlanych związanych z budową domu pogrzebowego,
5. wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej, deszczowej, instalacji wodnej i elektrycznej wraz z instalacją wewnętrzną i odbiornikami,
6. wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z niezbędnym wyposażeniem,
7. wykonanie instalacji CCTV, SSWIN oraz nagłośnienia wraz z niezbędnym wyposażeniem,
8. wykonanie robót wykończeniowych zgodnie z dokumentacją i projektem wykonawczym wnętrz,
9. zakup, dostawę i montaż wyposażenia domu pogrzebowego zgodnego z projektem wnętrz i zestawieniem wyposażenia,
10. wykonanie zagospodarowania terenu w obrębie cmentarza zgodnie z dokumentacją projektową tj.:
- wykonanie robót ziemnych pod warstwy konstrukcyjne zagospodarowania terenu,
- regulację istniejących urządzeń obcych z wymianą zniszczonych lub nieodpowiednich pokryw/włazów i naprawę/wymianę górnych części istniejących studni w sytuacjach wymaganych ze względu na ich stan techniczny,
- wykonanie monolitycznych lub prefabrykowanych ścian oporowych w obrębie domu pogrzebowego,
- wykonanie nowych konstrukcji nośnych ciągów pieszo - jezdnych wraz z nawierzchniami (bruk klinkierowy gr. 6 cm oraz kostka betonowa szara gr. 8 cm - zamiennie za płyty betonowe wskazanie w projekcie),
- wykonanie drogi dojazdowej do domu pogrzebowego,
- wykonanie trawników, projektowanych nasadzeń i terenów zieleni urządzonej,
- nasadzenie drzew w ilości i gatunkach wynikających z dokumentacji projektowej;
11. roboty porządkowe terenu;
12. naprawę/odtworzenie miejsc uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót;
13. wykonanie pozostałych robót wynikających z dokumentacji projektowej.
Uwaga!
Zgodę na wycinkę drzew uzyska Zamawiający własnym staraniem.
Przedmiot zamówienia w ramach Części 1 zamówienia, obejmuje również wykonanie remontu wraz z utwardzeniem istniejącego głównego ciągu pieszo - jezdnego (drogi wewnętrznej) cmentarza poprzez:
- wykonanie korytowania na głębokość ok. 32 cm,
- wykonanie nowej podbudowy tłuczniowej 0-31,5 mm gr. 20 cm,
- wykonanie warstwy wierzchniej z kostki betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej o gr. 4 cm,
- wymianę istniejących obrzeży betonowych 8×30×100 cm oraz betonowych koryt odwadniających gr. 8 cm na nowe,
- rozebranie nawierzchni chodnika, wyrównanie i ułożenie nowej kostki betonowej gr. 8 cm w kolorze czerwonym,
- demontaż istniejących ławek, ich ponowny montaż wraz z wypoziomowaniem.
Ciąg pieszo – jezdny należy wykonać na odcinku od bramy głównej (pierwszej) do linii wyznaczającej zakres inwestycji kubaturowej związanej z budową domu pogrzebowego tj. na odcinku ok. 256 m i szerokości ok. 6,10 m. Zakres prac został zaznaczony w formie graficznej i stanowi załącznik do OPZ. Powyższe prace realizowane będą na podstawie zgłoszenia robót budowlanych, dokonanego przez Zamawiającego.
Uwaga!
Materiał z rozbiórki (koryta odwadniające, kostka betonowa) nadający się do ponownego budowania należy przekazać Zamawiającemu i przewieźć na teren Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. zlokalizowanego przy ul. Zamkowej 3 w Kamiennej Górze (lokalizacja oddalona o ok. 3 km od miejsca prowadzenia prac).
Poza pracami określonymi powyżej do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
- zabezpieczenie terenu robót przed dostępem osób trzecich,
- zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej wraz ze sporządzeniem inwentaryzacji powykonawczej,
- tyczenie i prowadzenie prac ziemnych w kolizji/bliskości z istniejącym uzbrojeniem pod nadzorem właścicieli uzbrojenia,
- ręczne wykonywanie wykopów w pobliżu istniejących obiektów budowlanych oraz uzbrojenia podziemnego w uzgodnieniu i pod nadzorem ich użytkowników,
- wywiezienie i utylizacja powstałych odpadów z rozbiórek, nadmiaru ziemi i gruntu z robót ziemnych,
- wykonanie przyłącza wodociągowego PE50 od najbliższego punktu czerpalnego zlokalizowanego przy istniejącym miejscu na śmietniki – inwentaryzacja nowo wykonanej sieci stanowi załącznik graficzny do niniejszego opisu,
- uruchomienie całego obiektu i wszystkich jego elementów i urządzeń, obiektów i elementów zagospodarowania terenu wraz z przeprowadzeniem szkoleń z zakresu użytkowania zainstalowanych urządzeń,
- w trakcie prowadzenia robót należy zapewnić odwiedzającym dostęp do grobów oraz umożliwić przeprowadzenia pochówków;
- uporządkowanie teren budowy i zapewnienie odwiedzającym bezkolizyjnego dostępu do grobów w okresie 14 dni przed i po 1 listopada;
- wykonanie innych obowiązków i czynności określonych w projektowanych postanowieniach umowy.
Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Dokumenty te określają pełen zakres prac objętych niniejszym zamówieniem.
Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz warunkami umowy. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu zawartego w przywołanych dokumentach, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji.
Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac należy zapewnić dostęp na teren budowy innym Wykonawcom realizującym odrębne zadania w obszarze inwestycji oraz koordynacji prowadzonych robót budowlanych – po akceptacji Zamawiającego.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy na wykonane i odebrane roboty, w tym na zastosowane materiały, wyroby budowlane, konstrukcje i urządzenia.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na dostarczone i zamontowane meble (ławki, szafy, siedzisko, katafalki) gwarancji wynoszącej 36 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 2813995,88 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia: Budowa parkingu przy Cmentarzu Komunalnym przy ul. Wałbrzyskiej w Kamiennej Górze
W ramach Części 2 zamówienia, na podstawie dokumentacji projektowej tj. projektu budowlanego oraz wykonawczego pn. „Zagospodarowanie terenu cmentarza komunalnego przy ul. Wałbrzyskiej w Kamiennej Górze” sporządzonej przez biuro projektowe Przedsiębiorstwo Realizacji Budownictwa Komunikacyjnego i Komunalnego „PROKOM” Spółka Cywilna, 58-500 Jelenia Góra, ul. Pijarska 26 , data opracowania wrzesień 2006 r., dla której uzyskano decyzję pozwolenia na budowę nr 248/06 z dnia 28.12.2006 r., stanowiącej załącznik do OPZ, przewiduje się wykonanie robót budowlanych, w tym:
1. wykonanie prac przygotowawczych,
2. wycinkę zakrzaczeń i drzew kolidujących z projektowanym układem drogi i miejsc parkingowych,
3. wykonanie robót rozbiórkowych istniejącej podbudowy drogowej, nawierzchni z kostki betonowej, krawężników itp.,
4. rozbudowę i przebudowę sieci infrastruktury podziemnej deszczowej w zakresie odwodnienia drogi, miejsc parkingowych oraz ciągu pieszego wraz z budową nowoprojektowanych studni, wpustów drogowych, osadnika, separatora oraz sieci deszczowej Φ 160 – 300 mm,
5. regulację istniejących urządzeń obcych z wymianą zniszczonych lub nieodpowiednich pokryw/włazów i naprawę/wymianę górnych części istniejących studni w sytuacjach wymaganych ze względu na ich stan techniczny,
6. wykonanie robót ziemnych pod warstwy konstrukcyjne wszystkich elementów drogi, parkingu i zagospodarowania terenu,
7. wykonanie nowych konstrukcji nośnych jezdni i nawierzchni asfaltowych,
8. wykonanie nowych konstrukcji nośnych miejsc parkingowych, chodnika i nawierzchni z kostki betonowej,
9. wykonanie trawników, zieleńców i nasadzeń w tym zastępczych,
10. roboty porządkowe terenu,
11. naprawę/odtworzenie miejsc uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót,
12. wykonanie pozostałych robót wynikających z projektu budowlanego.
UWAGA!
1. Zamówienie nie obejmuje prac opisanych w projekcie budowlanym, a dotyczących: budowy punktów poboru wody, kanalizacji sanitarnej, odwodnienia terenu cmentarza, bram wjazdowych i wejściowych, ogrodzenia oraz miejsca na gromadzenie odpadów stałych. Powyższe prace zostały wykonane w 2007 – 2008 r. Na zrealizowane prace uzyskano decyzję częściowego pozwolenia na użytkowanie nr PINB.7351/1746/263/06/3-08 z dnia 26.11.2008 r. stanowiącą załącznik do OPZ.
2. Prace realizowane w ramach niniejszego zamówienia zlokalizowane są wyłącznie na działkach nr 283, 284 obr. 7 Kamienna Góra oraz 137/2.
3. Projektowane nawierzchnie jezdni z asfaltobetonu (0/12 mm i 0/16 mm) należy zastąpić warstwę ścieralną – nawierzchnia asfaltowa AC 11S 50/70 gr. 4 cm oraz warstwę wiążącą – nawierzchnia asfaltowa AC 16W gr. 6 cm.
4. Miejsca projektowanych wysp rozdzielających poszczególne grupy stanowisk parkingowych należy urządzić jako teren zielony z nasadzeniami Wiśni Umbraculifera o wysokości min. 2,0 m w łącznej ilości 20 szt. wraz z palikami zabezpieczającymi.
Przedmiot zamówienia w ramach Części 2, obejmuje również wykonanie remontu istniejącej nawierzchni asfaltowej wraz z przyległym chodnikiem. Remont polegać będzie na:
- sfrezowaniu nawierzchni asfaltowej gr. 5 cm,
- wykonaniu nowej warstwy ścieralnej AC 11S 50/70 – gr. 5cm,
- wymianie krawężników betonowych 15×30×100 cm na nowe,
- rozebraniu nawierzchni chodnika, wyrównaniu i ułożeniu nowej kostki betonowej gr. 8 cm w kolorze czerwonym wraz z obrzeżem 8×30×100 cm i korytkiem odwadniającym gr. 8 cm.
Zakres prac został zaznaczony w formie graficznej i stanowi załącznik do OPZ. Powyższe prace realizowane będą na podstawie zgłoszenia robót budowlanych dokonanego przez Zamawiającego.
Uwaga!
Materiał z rozbiórki (koryta odwadniające, kostka betonowa) nadający się do ponownego budowania należy przekazać Zamawiającemu i przewieźć na teren Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. zlokalizowanego przy ul. Zamkowej 3 w Kamiennej Górze (lokalizacja oddalona o ok. 3 km od miejsca prowadzenia prac).
Przedmiot zamówienia w ramach Części 2, ponadto obejmuje wykonanie kabla ziemnego YKXS 4x25mm2 zlokalizowanego w ciągu pieszym na odcinku od ZK do głównych bram wjazdowych wraz z wykonaniem zewnętrznych uziemionych rozdzielnic elektrycznych (bez wyposażenia) zlokalizowanych przy ogrodzeniu bram, które w przyszłości wykorzystane będą do zasilania bram wjazdowych na cmentarz oraz oświetlenia. Zakres prac został zaznaczony w formie graficznej i stanowi załącznik do OPZ.
Poza pracami określonymi powyżej do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
- zabezpieczenie terenu robót przed dostępem osób trzecich,
- zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej wraz ze sporządzeniem inwentaryzacji powykonawczej,
- tyczenie i prowadzenie prac ziemnych w kolizji/bliskości z istniejącym uzbrojeniem pod nadzorem właścicieli uzbrojenia,
- ręczne wykonywanie wykopów w pobliżu istniejących obiektów budowlanych oraz uzbrojenia podziemnego w uzgodnieniu i pod nadzorem ich użytkowników,
- wymalowanie pasów dla pieszych w części remontowanego odcinka drogi, wjazdu,
- wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu dla potrzeb wykonania remontu wjazdu z drogi krajowej,
- wywiezienie i utylizacja powstałych odpadów z rozbiórek oraz nadmiaru ziemi z wykopów,
- zapewnienie, w miarę możliwości technicznych i technologicznych, odwiedzającym dostępu do co najmniej jednej bramy cmentarza,
- w okresie 14 dni przed i po 1 listopada uporządkowanie terenu budowy i zapewnienie bezkolizyjnego dostępu dla odwiedzających cmentarz do maksymalnej liczby miejsc postojowych, wykończonych kostką lub utwardzonych kruszywem;
- wykonanie innych obowiązków i czynności określonych w projektowanych postanowieniach umowy.
Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Dokumenty te określają pełen zakres prac objętych niniejszym zamówieniem.
Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz warunkami umowy. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu zawartego w przywołanych dokumentach, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji.
Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac należy zapewnić dostęp na teren budowy innym Wykonawcom realizującym odrębne zadania w obszarze inwestycji oraz koordynacji prowadzonych robót budowlanych – po akceptacji Zamawiającego.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy na wykonane i odebrane roboty, w tym na zastosowane materiały, wyroby budowlane, konstrukcje i urządzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 1734239,45 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Gmina Miejska Kamienna Góra ogłosiła postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na rewitalizację obszaru Cmentarza Komunalnego przy ul. Wałbrzyskiej w Kamiennej Górze z podziałem na dwie części w trybie podstawowym z terminem składania ofert do 25 kwietnia 2023 roku do godz. 09:00.
Zamawiający przed otwarciem ofert poinformował o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 4 997 000,00 zł brutto, z czego na część 1 zamówienia przypada 3 091 600,00 zł, a na część 2 zamówienia przypada 1 905 400,00 zł.
W wyznaczonym terminie składania ofert w zakresie części 1 zamówienia do Zamawiającego wpłynęła jedna oferta złożona przez TOPATOTERA Sp. z o.o. z Knurowa z ceną brutto w wysokości: 5 593 302,00 zł.
Powyższe wskazuje, że cena zaproponowana w ofercie znacznie przewyższa kwotę, jaką Zamawiający miał zarezerwowaną w swoim budżecie na sfinansowanie zadania. Zamawiający, po przeanalizowaniu swojej sytuacji, nie widzi możliwości zwiększenia kwoty na realizację zadania do ceny zaproponowanej w postępowaniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Gmina Miejska Kamienna Góra ogłosiła postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na rewitalizację obszaru Cmentarza Komunalnego przy ul. Wałbrzyskiej w Kamiennej Górze z podziałem na dwie części w trybie podstawowym z terminem składania ofert do 25 kwietnia 2023 roku do godz. 09:00.
Zamawiający przed otwarciem ofert poinformował o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 4 997 000,00 zł brutto, z czego na część 1 zamówienia przypada 3 091 600,00 zł, a na część 2 zamówienia przypada 1 905 400,00 zł.
W wyznaczonym terminie składania ofert w zakresie części 2 zamówienia do Zamawiającego wpłynęły dwie oferty złożone przez:
1. TOPATOTERA Sp. z o.o. z Knurowa z ceną brutto w wysokości: 4 402 170,00 zł,
2. Usługi Montażowo – Budowlane A.J.M. Artur Gawłowski z Czadrowa z ceną brutto w wysokości: 3 168 104,00 zł
Powyższe zestawienie wskazuje, że ceny zaproponowane w ofertach znacznie przewyższają kwotę, jaką Zamawiający miał zarezerwowaną w swoim budżecie na sfinansowanie zadania. Zamawiający, po przeanalizowaniu swojej sytuacji, nie widzi możliwości zwiększenia kwoty na realizację zadania do ceny najniższej zaproponowanej w postępowaniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.