eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › usługa stałej, codziennej, całodobowej, bezpośredniej, jednoosobowej ochrony fizycznej budynku administracyjnego, posesji i garażu MUP w Lublinie, świadczona przez okres 24 miesięcy



Ogłoszenie z dnia 2023-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
usługa stałej, codziennej, całodobowej, bezpośredniej, jednoosobowej ochrony fizycznej budynku administracyjnego, posesji i garażu MUP w Lublinie, świadczona przez okres 24 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431213647

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niecała 14

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-080

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 814665200

1.5.8.) Numer faksu: 814665201

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@mup.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muplublin.praca.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-de0f85ba-b107-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

usługa stałej, codziennej, całodobowej, bezpośredniej, jednoosobowej ochrony fizycznej budynku administracyjnego, posesji i garażu MUP w Lublinie, świadczona przez okres 24 miesięcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de0f85ba-b107-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00199018

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00080955/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Usługa stałej, codziennej, całodobowej, bezpośredniej jednoosobowej ochrony fizycznej budynku administracyjnego, posesji i garażu Miejskiego Urzędu Pracy w Lublinie przez okres 24 miesięcy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130910

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MUP.PKIII.371.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Miejskiego Urzędu Pracy w Lublinie usługi stałej, codziennej, całodobowej, bezpośredniej, jednoosobowej ochrony fizycznej budynku administracyjnego, posesji i garażu Miejskiego Urzędu Pracy w Lublinie przez okres 24 miesięcy, nie wcześniej niż od 01.05.2023r.
Ochronę Urzędu sprawować może jedynie koncesjonowany podmiot świadczący usługi w zakresie ochrony osób i mienia, spełniający wymogi określone w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995).
Wykonawca powinien posiadać obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy wykonującego działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia.
Zamawiający - Miejski Urząd Pracy w Lublinie wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony (na podstawie umowy o pracę odpowiadającej warunkom określonym w przepisach ustawy z dnia 26 czerwca 1974 - Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.) sprawował stałą, codzienną, całodobową, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia, przez cały okres trwania umowy, na obiekcie znajdującym się w Lublinie przy ul. Niecałej 14, w skład którego wchodzą budynek biurowy (pięciokondygnacyjny) o powierzchni 1997,6m2 wraz z posesją o pow. 1105m2 na której usytuowany jest garaż i parking dla pracowników tutejszego Urzędu. Wykonawca wyposaży we własnym zakresie pracowników ochrony w:
- niezbędny sprzęt do wykonywania zadań dozoru (w tym telefon komórkowy, numer którego udostępni Zamawiającemu),
- jednolite umundurowanie,
- identyfikatory,
- prawidłowo oprawioną Książkę służby oraz Książkę wydawania kluczy z możliwością dokonywania w sposób czytelny zapisów.
Ilość roboczogodzin – 17544 w całym okresie trwania umowy (od 01.05.2023r. do 30.04.2025r.)
Wykonywanie nadzoru nad pracownikami ochrony polega na wykonywaniu bezpośredniego nadzoru i kontroli prawidłowości powierzonych pracownikom ochrony zadań wymienionych w pkt 4.2.5.tj.:
– nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu – w godzinach pracy Urzędu (7:30-15:30), po godzinach pracy urzędu (po godz.15:30), w dni wolne od pracy, dni świąteczne,
- co najmniej dwa razy w okresie jednego miesiąca kalendarzowego ( styczeń, luty itd.) – w porze nocnej,
- osobistym przybyciu wykonującego bezpośredni nadzór do ochranianego obiektu,
- sprawdzaniu dyspozycyjności pełniącego służbę,
- sprawdzaniu prawidłowości i rzetelności wpisów do Książki służby,
- niezwłocznym przybyciu Wykonawcy lub upoważnionego przez Wykonawcę pracownika wykonującego bezpośredni nadzór na każdorazowe wezwanie Zamawiającego,
- każdorazowym potwierdzaniu wizyty wykonującego bezpośredni nadzór poprzez dokonywanie wpisu w Książce służby ze wskazaniem daty, godziny wraz z czytelnym podpisem lub podpisem i pieczątką imienną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312310-5 - Usługi dozoru

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 426834,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 561057,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 426834,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GrupaAlfa Sp. z o.o. Sp.K.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Alfa Guard Security Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381140639

7.3.3) Ulica: Rokocin 4d

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 426834,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-05-01 do 2025-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.