Ogłoszenie z dnia 2021-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00176654/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-10
- 2021/BZP 00184716/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-17
- 2021/BZP 00199701/01 - Wynik z dnia 2021-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup zamkniętego systemu aspiracyjno – próżniowego systemu pobierania krwi i mikrometody do pobierania krwi oraz wymazówek -Znak sprawy: DZ/31/2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291210
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Konopnickiej 65
1.5.2.) Miejscowość: Dziekanów Leśny
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-092
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 7657121
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpitaldziekanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitaldziekanow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitaldziekanow.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup zamkniętego systemu aspiracyjno – próżniowego systemu pobierania krwi i mikrometody do pobierania krwi oraz wymazówek -Znak sprawy: DZ/31/20212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7b18f50-1209-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00198875
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003093/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Zakup zamkniętego systemu aspiracyjno – próżniowego systemu pobierania krwi i mikrometody do pobierania krwi oraz wymazówek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00176654/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ/31/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 131290,13 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 121524,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Pakiet nr 1 – Zamknięty aspiracyjno – próżniowy system do pobierania krwi oraz mikrometoda4.5.3.) Główny kod CPV: 33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi
4.5.5.) Wartość części: 113500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Pakiet nr 2 – Wymazówki bez podłoża dla celów pediatrycznych.4.5.3.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki
4.5.5.) Wartość części: 8024,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 255 ust.2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 tj.) zawiadamia o unieważnieniu postępowania ( zarówno w pakiecie 1 jak i pakiecie nr 2 ).
Uzasadnienie faktyczne : wszystkie złożone oferty w postępowaniu podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 255 ust.2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 tj.) zawiadamia o unieważnieniu postępowania ( zarówno w pakiecie 1 jak i pakiecie nr 2 ).
Uzasadnienie faktyczne : wszystkie złożone oferty w postępowaniu podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI DZIEKANÓW LEŚNY
- Remont dwóch istniejących łączników na terenie SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
- Zakup i dostawa leków, płynów dożylnych, produktów do żywienia pozajelitowego
więcej: przetargi DZIEKANÓW LEŚNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy odczynników i krwi kontrolnej do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej wraz z dzierżawą analizatora na okres 36 miesięcy
- Dostawa systemu próżniowego do pobierania materiału do badań wraz z dzierżawą czytnika OB na okres 3 lat
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Laboratorium Mikrobiologii oraz Laborarotium przy ul. Długiej 1/2 i ul. Szamarzewskiego 84
- DOSTAWY SPRZĘTU LABORATORYJNEGO 2
- Dostawa probówek, sprzętu jednorazowego użytku do pobierania krwi oraz sprzętu jednorazowego użytku do badań laboratoryjnych w okresie 24 miesięcy dla potrzeb RCKiK w Wałbrzychu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury badawczej na podstawie umowy ramowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.