eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lędowo-Osiedle › Roboty budowlane w budynku nr 4 w kompleksie wojskowym m. Słupsk.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w budynku nr 4 w kompleksie wojskowym m. Słupsk.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220515410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1N

1.5.2.) Miejscowość: Lędowo-Osiedle

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-271

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 6wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.6wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/6wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Wojskowa Jednostka Budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane w budynku nr 4 w kompleksie wojskowym m. Słupsk.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a430ea9a-cd11-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00198822

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00053918/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 prace konserwacyjne w bud. nr 4 w kompleksie wojskowym m. Słupsk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147508/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 34/INFR/6WOG/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: Roboty budowlane w budynku nr 4 w kompleksie wojskowym m. Słupsk.

Szczegółowy zakres prac do wykonania określa przedmiar robót, który wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacją techniczną, zamieszczony został w plikach, które stanowią załączniki do SWZ:
- załącznik nr 3 – przedmiar robót;
- załącznik nr 4 – specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
- załącznik nr 5 – dokumentacja techniczna

Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacją techniczną.
Materiały, które będą użyte do wykonania robót, muszą spełniać wymagania Zamawiającego określone w przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji technicznej.
Wykonawca przesyła ofertę z ceną netto i brutto za wykonanie robót zgodnie
z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacją techniczną oraz kosztorys ofertowy uproszczony zawierający zestawienie robocizny, materiałów i sprzętu z cenami jednostkowymi i wartością.
Kosztorys ofertowy uproszczony należy sporządzić na podstawie przedmiaru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji technicznej.
Kosztorys musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.

Wynagrodzenie za wykonanie prac jest wynagrodzeniem kosztorysowym.

Zabrania się Wykonawcy, pod rygorem wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, wykorzystywania bezzałogowych statków powietrznych typu „Dron” i innych aparatów latających nad obiektami i kompleksami wojskowymi.

Pod rygorem odstąpienia od umowy, Wykonawca zobowiązany jest do ścisłego przestrzegania obowiązujących na terenie kompleksu wojskowego zasad używania wszelkich urządzeń służących do rejestracji, przekazywania lub udostępniania obrazu i dźwięku, w szczególności: telefony komórkowe, smartfony, aparaty fotograficzne, smartwatche, kamery, tablety, laptopy, komputery.

Po wykonaniu prac komisja dokona odbioru, sporządzając protokół odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na etapie badania i oceny ofert Zamawiający stwierdził rozbieżność pomiędzy dokumentacją techniczną a kosztorysem inwestorskim i przedmiarem. W przedmiarze, stanowiącym dokument zamówienia, w poz. 15 ujęto centralę grzewczo-wentylacyjną o wydajności 1 680 m3/h, zamiast właściwej, wskazanej w dokumentacji technicznej – 16 800 m3/h. W związku z powyższym istnieją uzasadnione wątpliwości, które parametry wydajności centrali zostały przyjęte przez Wykonawców do wyceny.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 328673,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 464718,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.