Ogłoszenie z dnia 2021-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00164597/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Przebudowa infrastruktury drogowej na potrzeby utworzenia centrum przesiadkowego (zakup, montaż wiat przystankowych) w ramach projektu „Zintegrowane centrum przesiadkowe na terenie Gminy Końskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Końskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009797
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 1
1.5.2.) Miejscowość: Końskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 372 32 49
1.5.8.) Numer faksu: 41 372 29 55
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umkonskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://umkonskie.bipgmina.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa infrastruktury drogowej na potrzeby utworzenia centrum przesiadkowego (zakup, montaż wiat przystankowych) w ramach projektu „Zintegrowane centrum przesiadkowe na terenie Gminy Końskie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56f793bf-0a2b-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00198657
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001261/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Przebudowa infrastruktury drogowej na potrzeby utworzenia centrum przesiadkowego przy ul. Wojska Polskiego w Końskich (zakup, montaż wiat przystankowych)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Zintegrowane centrum przesiadkowe na terenie Gminy Końskie” w ramach Działania 3.4 Strategia niskoemisyjna, wsparcie zrównoważonej multimodalnej mobilności miejskiej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00164597/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-271.1.20.2021.EP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zakup, montaż wiat przystankowych) w ramach projektu „Zintegrowane centrum przesiadkowe
na terenie Gminy Końskie”. Parametry wiat przystankowych:
a) wiata obudowana z trzech stron szkłem hartowanym, bezpiecznym, o grubości min.
8 mm, zamocowanym do konstrukcji słupów za pomocą specjalnych profili zatrzaskowych oraz
uszczelek gumowych systemowych po całym obwodzie szyby. Wielkość szyb 1245 x 1920 x 8
mm.
b) konstrukcja wiaty: słupki aluminiowe o wymiarach zewnętrznych min. 90 x 90 mm
z wewnętrznym żebrowaniem, które wzmacnia jego sztywność. W każdym słupku listwy
samozatrzaskowe mocujące szybę do konstrukcji wiaty. Nie zezwala się na stosowanie śrub,
nitów lub wkrętów do mocowania szyb. Konstrukcja spięta górą i dołem za pomocą
prostokątnego profilu aluminiowego min. 40 x 90 mm. Konstrukcja malowana proszkowo
w kolorze RAL (uzgodnione na etapie realizacji).
c) pod dachem wiat musi być zamontowana listwa o wysokości min. 140 mm malowana
proszkowo w kolorze RAL (uzgodnione na etapie realizacji) przeznaczona do umieszczenia na
niej nazwy przystanku. Nie dopuszcza się montowania listwy w miejscu, w którym mogłaby
przesłaniać łuk dachu tj. na rynnie lub ponad rynną,
d) dach: wykonany w całości z profili aluminiowych. Konstrukcja główna
z dwóch aluminiowych belek dachowych (przednia i tylna) i łuków w rozstawie co ok. 700 mm.
Łuki dachowe aluminiowe z profili min. 30 x 50 x 3 mm. Kształt dachu wypukły, promień łuku
dachu R=2400-2600 mm, pokryty nietłukącymi płytami poliwęglanu litego dymionego o grubości
min. 4 mm, konstrukcja dachu malowana proszkowo w kolorze RAL (uzgodnione na etapie realizacji).
e) ściany wiaty: rozstaw słupków wszystkich ścian dostosowany do wymiaru szyb
1245 x 1920 mm. Szyby hartowane, bezpieczne grubość 8mm,
f) fundamenty z prefabrykowanych fundamentów punktowych pod każdym słupkiem
(z betonu B25 w postaci prefabrykowanych fundamentów punktowych min. 400 x 400 mm),
g) wyposażenie wiaty przystankowej:
- ławka na całej długości wiaty za wyjątkiem modułów z gablotami, z siedziskiem
z drewna (gr. min 4cm). Siedzisko na wspornikach przykręcanych do konstrukcji wiaty. Całość
ocynkowana ogniowo i lakierowana na kolor RAL (uzgodnione na etapie realizacji).
- kosz na śmieci z daszkiem, 1 szt. po stronie najazdowej przy wiatach: Kielecka, Kielecka,
Wojska Polskiego, Warszawska), 2 szt. na pozostałych wiatach , (po stronie najazdowej 1 szt. i
wyjazdowej 1 szt.), z wkładem jako wiaderko o poj. min. 60 l, kolor kosza paleta RAL nr
(uzgodnienie na etapie realizacji).
- znak przystanku D15 na słupkach z tabliczką na rozkłady jazdy (słupki profil stalowy min.
60*40*2mm z poprzeczkami – profile stalowe 60*40*2, widoczny format tab. min. 480*460mm.
- w tylnej i bocznej ścianie wiat musi być zainstalowana dwustronna gablota informacyjna,
Szczegóły określa pkt 3 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 44212321-5 - Wiaty autobusowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 461250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 461250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 461250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budotechnika Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310200133
7.3.3) Ulica: Bierwaka 2a
7.3.4) Miejscowość: Pilchowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-145
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 461250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z KOŃSKICH
- Usługi w zakresie prania, dezynfekcji, sterylizacji, reperacji bielizny szpitalnej oraz transportu, załadunku i wyładunku u Zamawiającego
- Zakup wraz z dostawą artykułów mleczarskich
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych
- Zakup wraz z dostawą świeżych owoców i warzyw
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą mięsa, drobiu oraz wędlin
więcej: przetargi w Końskich »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.