eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Odnawianie i remont lokali mieszkalnych będących w zasobach Gminy Miasta Radomia w podziale na dwie części.



Ogłoszenie z dnia 2023-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odnawianie i remont lokali mieszkalnych będących w zasobach Gminy Miasta Radomia w podziale na dwie części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141226775

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Garbarska 55/57

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 483835748

1.5.8.) Numer faksu: 483835749

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bip@bip.mzlradom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mzlradom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7ed4867-c184-11ed-b311-9aae6ad31be8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odnawianie i remont lokali mieszkalnych będących w zasobach Gminy Miasta Radomia w podziale na dwie części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7ed4867-c184-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00198589

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007581/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Odnawianie i remont lokali mieszkalnych będących w zasobach Gminy Miasta Radomia w podziale na dwie części.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135773

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP/001/03/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 415116,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie odnawiania lokali socjalnych i tymczasowych będących w zasobach Gminy Miasta Radomia .
2. Zamawiający przewiduje wykonanie robót budowlanych w 38 gminnych lokalach mieszkalnych przeznaczonych do zasiedlania w drodze eksmisji. Minimalny zakres robót to odnowienie 27 lokali mieszkalnych.
3. Przedmiotowe postępowanie będzie realizowane w lokalach mieszkalnych położonych w Radomiu w lokalizacjach zawartych w załączniku nr 11 (Wykaz i opis lokali).
4. Zakres robót budowlanych obejmuje: roboty rozbiórkowe, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie stalowym, posadzki, remont pieców i trzonów kuchennych, roboty malarskie, roboty sanitarne, instalacje gazowe, instalacje elektryczne, wykonanie dokumentacji powykonawczej dla każdego lokalu mieszkalnego .
5. Roboty będą realizowane na podstawie zleceń wystawianych przez Zamawiającego. Zakres prac odnawianego lokalu mieszkalnego będzie określony przez Zamawiającego w przedmiarze robót załączonym do każdego zlecenia wykonania robót.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie realizowania wszystkich robót wyszczególnionych w kosztorysie ofertowym, tj. odstąpienia od robót zbędnych dla prawidłowego wykonania odnowienia danego lokalu mieszkalnego. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby jednostek miary w poszczególnych pozycjach kosztorysowych, z zastrzeżeniem, że maksymalna wartość umowy nie przekroczy wartości oferty Wykonawcy.
7. Termin wykonania odnowienia lokalu na podstawie pojedynczego zlecenia będzie zależał od wielkości lokalu (do 30m² lub powyżej 30 m²) i zakresu odnowienia (wymiana stolarki budowlanej lub bez wymiany stolarki) oraz deklaracji złożonej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Szczegóły dotyczące dopuszczalnych terminów opisane zostały w Rozdziale XIV SWZ.
8. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy, (wzór umowy - Załącznik nr 8a do SWZ), Przedmiarach robót (Załącznik nr 9a, do SWZ), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 10 do SWZ oraz z Wykazie lokali (Załącznik nr 11 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 324945,68 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu trzech lokali mieszkalnych (pustostanów) stanowiących własność gminy Miasta Radomia będących w zasobach Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu położonych w Radomiu w następujących lokalizacjach:
- ul. Kusocińskiego 23 m 32;
- ul. Waryńskiego 2a m 1,
- ul. Saroopatowska 22 m 10;
2. Zakres robót obejmuje:
1) roboty murarsko-tynkarskie, posadzkarskie i okładzinowe, stolarskie, malarskie,
2) roboty w zakresie instalacji sanitarnych wraz z konieczną wymianą osprzętu,
3) roboty w zakresie instalacji elektrycznych wraz z konieczną wymianą osprzętu,
4) roboty w zakresie instalacji gazowych wraz z konieczną wymianą osprzętu.
Charakterystyka lokali:
Lokal mieszkalny przy ul. Kusocińskiego 23 m 32
Lokal usytuowany na VIII piętrze w budynku 11 kondygnacyjnym. Powierzchnia użytkowa – 47,97 m² . Lokal składa się z kuchni, łazienki, przedpokoju i dwóch pokoi.
Szczegółowy zakres remontu zawarty jest w przedmiarze robót - Załącznik nr 9b do SWZ.
Lokal mieszkalny przy ul. Waryńskiego 2a m 1.
Lokal usytuowany na parterze w budynku 4 kondygnacyjnym,
Powierzchnia użytkowa – 51,8 m² . Lokal składa się z kuchni, łazienki, przedpokoju i dwóch pokoi.
Szczegółowy zakres remontu zawarty jest w przedmiarze robót Załącznik nr 9c do SWZ.
Lokal mieszkalny przy ul. Staroopatowskiej 22 m 10
Lokal usytuowany na II piętrze w budynku 11 kondygnacyjnym
Lokal składa się z łazienki, przedpokoju i pokoju z aneksem kuchennym.
Powierzchnia użytkowa – 31,51 m² Lokal po pożarze.
Szczegółowy zakres remontu zawarty jest w przedmiarze robót (Załącznik nr 9d do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 90171,12 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356373,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 412987,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356373,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "GAMA" DARIUSZ GRZEGORZEWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670943139

7.3.3) Ulica: ul. Sycyńska 29B lokal 1

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 356373,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99388,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111952,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99388,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Daniel Rybicki wspólnik s.c. Zakład Remontowo Budowlany

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Kons-Bud Daniel Rybicki, Bogusław Rybicki wspólnik s.c. Zakład Remontowo Budowlany

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385002130

7.3.3) Ulica: Piastowska

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99388,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.