eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa urządzeń do oczyszczania gazów: wodoru, azotu, argonu i amoniaku



Ogłoszenie z dnia 2023-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń do oczyszczania gazów: wodoru, azotu, argonu i amoniaku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT MIKROELEKTRONIKI I FOTONIKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387374918

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Lotników 32/46

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-668

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agata.zygler@imif.lukasiewicz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://imif.lukasiewicz.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/imif

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Badania naukowe i prace rozwojowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń do oczyszczania gazów: wodoru, azotu, argonu i amoniaku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2aa5d9fd-c7df-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00198568

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00150455

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: F2/9/2023/ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa urządzenia do oczyszczania amoniaku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42514000-2 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania gazów

4.5.5.) Wartość części: 93480,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa urządzenia do oczyszczania argonu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42514000-2 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania gazów

4.5.5.) Wartość części: 152520,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa urządzenia do oczyszczania azotu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42514000-2 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania gazów

4.5.5.) Wartość części: 198030,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa urządzenia do oczyszczania wodoru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42514000-2 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania gazów

4.5.5.) Wartość części: 295200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu składania ofert, do dnia 04.04.2023 r. do godz. 09:00 nie wpłynęła żadna oferta.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu składania ofert, do dnia 04.04.2023 r. do godz. 09:00 nie wpłynęła żadna oferta.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Oferta odrzucona: Photonics Innovation Sp. z o.o., ul. Lutosławskiego 15, 05-080 Klaudyn

Uzasadnienie prawne:
Art. 226 ust. 1 pkt. 8) ustawy Pzp tj. zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia.

Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca: Photonics Innovation Sp. z o.o., został wezwany w dniu 13.04.2023 r. na podstawie art. 224 ust. 2 ustawy Pzp do złożenia wyjaśnień rażąco niskiej ceny w stosunku do przedmiotu zamówienia.

Wykonawca w wyznaczonym terminie złożył wyjaśnienia, w których w sposób ogólny – wyliczenia dotyczące istotnych części składowych zaoferowanej ceny w ofercie - podał swoje koszty i zysk.

Wykonawca opisał, że oferta Photin Innovation Sp. z o.o. uwzględnia wszystkie wymagania zawarte w SWZ i w warunkach umowy, a zaoferowana cena obejmuje całkowity koszt wykonania zamówienia, w tym również koszty towarzyszące jej wykonaniu oraz, że opiera sie na ofercie zagranicznego dostawcy.

Wyjaśnienia nie zostały poparte żadnymi dowodami.

W ocenie Zamawiającego wyjaśnienia są niewystarczające by obalić domniemanie zaoferowania rażąco niskiej ceny.

Wyjaśnienia winny być wyczerpujące, skonkretyzowane, odnoszące się do tych elementów kalkulacyjnych, które miały wpływ na wielkość zawartej w ofercie ceny oraz poparte dowodami.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu składania ofert, do dnia 04.04.2023 r. do godz. 09:00 nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.