Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00150455/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń do oczyszczania gazów: wodoru, azotu, argonu i amoniaku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT MIKROELEKTRONIKI I FOTONIKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387374918
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Lotników 32/46
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-668
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agata.zygler@imif.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://imif.lukasiewicz.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/imif1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe i prace rozwojowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń do oczyszczania gazów: wodoru, azotu, argonu i amoniaku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2aa5d9fd-c7df-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00198568
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00150455
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: F2/9/2023/ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa urządzenia do oczyszczania amoniaku.4.5.3.) Główny kod CPV: 42514000-2 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania gazów
4.5.5.) Wartość części: 93480,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa urządzenia do oczyszczania argonu.4.5.3.) Główny kod CPV: 42514000-2 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania gazów
4.5.5.) Wartość części: 152520,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa urządzenia do oczyszczania azotu.4.5.3.) Główny kod CPV: 42514000-2 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania gazów
4.5.5.) Wartość części: 198030,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa urządzenia do oczyszczania wodoru.4.5.3.) Główny kod CPV: 42514000-2 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania gazów
4.5.5.) Wartość części: 295200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do terminu składania ofert, do dnia 04.04.2023 r. do godz. 09:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do terminu składania ofert, do dnia 04.04.2023 r. do godz. 09:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Oferta odrzucona: Photonics Innovation Sp. z o.o., ul. Lutosławskiego 15, 05-080 Klaudyn
Uzasadnienie prawne:
Art. 226 ust. 1 pkt. 8) ustawy Pzp tj. zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca: Photonics Innovation Sp. z o.o., został wezwany w dniu 13.04.2023 r. na podstawie art. 224 ust. 2 ustawy Pzp do złożenia wyjaśnień rażąco niskiej ceny w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Wykonawca w wyznaczonym terminie złożył wyjaśnienia, w których w sposób ogólny – wyliczenia dotyczące istotnych części składowych zaoferowanej ceny w ofercie - podał swoje koszty i zysk.
Wykonawca opisał, że oferta Photin Innovation Sp. z o.o. uwzględnia wszystkie wymagania zawarte w SWZ i w warunkach umowy, a zaoferowana cena obejmuje całkowity koszt wykonania zamówienia, w tym również koszty towarzyszące jej wykonaniu oraz, że opiera sie na ofercie zagranicznego dostawcy.
Wyjaśnienia nie zostały poparte żadnymi dowodami.
W ocenie Zamawiającego wyjaśnienia są niewystarczające by obalić domniemanie zaoferowania rażąco niskiej ceny.
Wyjaśnienia winny być wyczerpujące, skonkretyzowane, odnoszące się do tych elementów kalkulacyjnych, które miały wpływ na wielkość zawartej w ofercie ceny oraz poparte dowodami.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do terminu składania ofert, do dnia 04.04.2023 r. do godz. 09:00 nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przebudowa ulicy Stelmachów w zakresie zmiany sposobu odwodnienia w rejonie skrzyżowania z ul. Szeroką w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa produktów leczniczych: 1. Niwolumab+Relatlimab; 2. Tepotynib, nr TP-106/24/TM
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez ZGN Wola na terenie TZOM Ogrodowa w 2024 r. (7 lokali).
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA LOGISTYCZNEGO DLA ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ KONFERENCJI NAUKOWEJ "CLC 24" NA MAZURACH
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.