eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komańcza › Remont drogi osiedlowej w miejscowości Osławica po byłym PGR w Nowym Łupkowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi osiedlowej w miejscowości Osławica po byłym PGR w Nowym Łupkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Komańcza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440755

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Komańcza 166

1.5.2.) Miejscowość: Komańcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-543

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134677035

1.5.8.) Numer faksu: 134677500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@komancza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komancza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.p/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi osiedlowej w miejscowości Osławica po byłym PGR w Nowym Łupkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-565d123e-161f-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00198519

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009449/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont dróg osiedlowych w m. Szczawne i Wysoczany po byłym PGR Szczawne, w m. Nowy Łupków i Osławica po byłym PGR w Nowym Łupkowie oraz w m. Wisłok Wielki po byłym PGR w Czystogarbie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00181970/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Wp.271.5-IV.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 113759,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie drogi na dz. nr 26/13 w miejscowości Osławica w następującym zakresie:

1. Roboty przygotowawcze:
1) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych –0,156km
2) Roboty remontowe z wywozem materiału na odległość do 1km – frezowanie nawierzchni bitumicznej – 350m2
3) Rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego – 350m2
2. Roboty ziemne:
1) Koryta o głębokości 20 cm wykonywane mechanicznie na całej szerokości jezdni i chodników – 546m2
3. Podbudowy:
1) Profilowanie i zagęszczenie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne – 624,00 m2
2) Warstwa wzmacniająca grunt pod warstwy technologiczne z geowłókniny o szerokości 5m –droga – 624m2
3) Warstwa dolna podbudowy z kruszywa naturalnego o grubości po zagęszczeniu 20 cm – droga – 624 m2
4) Warstwa górna podbudowy z kruszywa naturalnego o grubości po zagęszczeniu 8 cm – 624 m2
5) Warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 15 cm – zjazdy – 100m2
6) Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 8 cm - zjazdy – 100m2
4. Nawierzchnie:
1) Skropienie nawierzchni asfaltem – 468m2
2) Wyrównanie mechaniczne istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – asfaltową – 10t
3) Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych z warstwa wiążącą asfaltu o grubości po zagęszczeniu 5cm – droga – 468m2
4) Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych z warstwa ścieralną asfaltu o grubości po zagęszczeniu 4cm – droga – 468m2
5) Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych z warstwą ścieralną asfaltową o grubości po zagęszczeniu 5 cm – zjazdy – 100m2
6) Nawierzchnia z tłucznia kamiennego z warstwą górną z tłucznia o grubości po zagęszczeniu 8cm – pobocza – 156m2
5. Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu
1) Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 70mm – 2szt.
2) Przymocowanie znaków – 2 szt.
6. Roboty wykończeniowe
1) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – inwentaryzacja powykonawcza – 0,156km

Minimalny okres gwarancji na wykonane roboty w ramach realizowanego zamówienia wynosi 24 miesiące.
Szczegółowy zakres prac do wykonania precyzuje dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót, stanowiący załącznik do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.255 pkt 3 ustawy Pzp tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Po dokonaniu analizy możliwości finansowej jednostki Zamawiający uznał, że nie ma możliwości zwiększenia kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197604,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197604,42 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.