eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rydułtowy › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: Poprawa efektywności energetycznej w mieszkalnych budynkach komunalnych w Rydułtowach - etap VI



Ogłoszenie z dnia 2023-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: Poprawa efektywności energetycznej w mieszkalnych budynkach komunalnych w Rydułtowach - etap VI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Rydułtowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258635

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ofiar Terroru 36

1.5.2.) Miejscowość: Rydułtowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-280

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@rydultowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydultowy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: Poprawa efektywności energetycznej w mieszkalnych budynkach komunalnych w Rydułtowach - etap VI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d32b1691-b80f-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00198372

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027088/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Pełnienie funkcji inspektora inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: Poprawa efektywności energetycznej w mieszkalnych budynkach komunalnych w Rydułtowach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie będzie współfinansowane w ramach projektu: "Poprawa efektywności energetycznej w mieszkalnych budynkach komunalnych w Rydułtowach" w ramach działania POIS.01.07.00 -Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa śląskiego oś priorytetowa POIS.01.00.00 - Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 -2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00116098

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BP.271.000005.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 116929,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: W budynku przy ul. Gen. Józefa Bema 6/6a przewidziane są prace termomodernizacyjne obejmujące swym zakresem między innymi:
1) Rozbiórkę i demontaż pieców węglowych w postaci pieców kaflowych pokojowych, pieców kaflowych kuchennych oraz pieców węglowych typu „koza”.
2) Remont pomieszczeń piwnicznych:
a) wykonanie wewnętrznej hydroizolacji ścian;
b) demontaż stolarki drzwiowej;
c) rozbiórka i wymurowanie ścian działowych w piwnicy;
d) wymiana podłogi na gruncie;
e) skucie istniejących tynków;
f) wykonanie zabiegu iniekcji;
g) wykonanie tynków renowacyjnych na ścianach;
h) montaż stolarki drzwiowej;
3) Adaptację strychu na kotłownię gazową:
a) rozebranie istniejących ścianek działowych z deskowania, oddzielających pomieszczenia strychu od klatki schodowej;
b) rozebranie komina znajdującego się w pomieszczeniu 2.11,
c) wykonanie w ścianie zewnętrznej tymczasowego otworu montażowego umożliwiającego wprowadzenie belek stalowych do wzmocnienia stropu;
d) wykonanie wzmocnienia stropu pod projektowane zbiorniki wody;
e) wymiana warstw posadzkowych oraz wykonanie podestu technicznego;
f) budowa odpowiedniej ściany działowej z G-K wydzielającej pomieszczenie;
g) obudowa części ścian systemem G-K (zabezpieczenie p-poż.);
h) tynkowanie pozostałych ścian niewykończonych płytami G-K;
i) budowa instalacji wewnętrznych zgodnie z wytycznymi branżowymi,
j) impregnacja elementów więźby dachowej,
k) wykonanie odpowiedniej zabudowy więźby dachowej (system G-K),
l) montaż stolarki drzwiowej,
m) roboty towarzyszące.
4) Termomodernizację:
a) wykonanie izolacji termicznej i hydroizolacji ścian zewnętrznych piwnic;
b) ocieplenie ścian zewnętrznych nadziemia w technologii ETICS;
c) ocieplenie dachu styropapą;
d) wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej (część mieszkalna i do pomieszczeń gospodarczych);
e) wymiana stolarki okiennej;
f) montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych;
g) odtworzenie detali architektonicznych;
h) wykonanie nowych obróbek blacharskich;
i) wykonanie wyprawy tynkarskiej;
j) malowanie elewacji;
k) wykonanie powłoki antygrafitti;
l) przebudowa attyki;
m) przebudowa otworów drzwiowych do pomieszczeń gospodarczych;
n) przebudowa otworu okiennego;
o) wykonanie wyłazu dachowego;
p) remont istniejących kominów;
q) wymiana orynnowania;
r) wymiana barierek okiennych ochronnych, kwiatowych;
s) montaż zadaszenia nad wejściem do części mieszkalnej;
t) montaż oznaczenia adresowego.
5) Wykonanie przyłącza sieci gazu do kotłowni wraz z zewnętrzną i wewnętrzną instalacją - wg części instalacyjnej opracowania,
6) Doposażenie budynku w instalację cwu, tj. montaż rurociągów przewodów wody ciepłej i cyrkulacji, zaworów odcinających i regulacyjnych wraz z robotami towarzyszącymi (montaż wodomierzy jednostrumieniowych suchobieżnych z modułem radiowym w uzgodnieniu z Zamawiającym), izolacja przewodów. Podłączenie przewodów cwu do istniejących lub nowoprojektowanych – wg części instalacyjnej opracowania,
7) Doposażenie budynku w nową kompletną instalację centralnego ogrzewania wraz z montażem podzielników ciepła w uzgodnieniu z Zamawiającym,
8) Modernizacja wewnętrznej instalacji elektrycznej - wg części instalacyjnej opracowania,
9) Wymianę instalacji odgromowej - wg części instalacyjnej opracowania,
10) Wykonanie instalacji AZART - wg części instalacyjnej opracowania,
11) Wentylacja:
a) montaż kanałów wentylacyjnych,
b) montaż kratek wywiewnych oraz nasad kominowych,
c) montaż izolacji cieplnej,
d) montaż obudów,
12) Przyłącze kanalizacji deszczowej wraz z drenażem:
a) odprowadzenie wód opadowych i roztopowych do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej,
b) wykonaniem drenażu opaskowego,
13) Zasilanie kuchenek elektrycznych oraz pompy kanalizacji deszczowej:
a) zasilenie projektowanych kuchenek,
b) zasilenie przepompowni wód deszczowych,
c) zakup i montaż kuchenek elektrycznych dwupalnikowych.
14) Wykonanie zaleceń zgodnie z ekspertyzą ornintologiczno-chiropterologiczną,

1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
W budynku przy ul. Gen. Józefa Bema 28 przewidziane są prace termomodernizacyjne obejmujące swym zakresem między innymi:
1) rozbiórka istniejącej podłogi na gruncie i wykonanie nowych warstw,
2) wykonanie termoizolacji ścian zewnętrznych piwnic,
3) wykonanie hydroizolacji ścian zewnętrznych piwnic,
4) izolacja pozioma ścian zewnętrznych piwnic metodą iniekcji,
5) wykonanie tynków renowacyjnych w poziomie piwnic,
6) demontaż ocieplenia wschodniej ściany zewnętrznej segmentu nr 2 (w porozumieniu z właścicielami sąsiedniej działki),
7) wykonanie termoizolacji (metoda lekka mokra ETICS) ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych,
8) rozbiórka istniejących pieców węglowych,
9) uzupełnienie brakujących elementów wykończenia w miejscach po rozebranych piecach,
10) demontaż istniejących warstw stropu nad poddaszem użytkowym,
11) docieplenie stropu nad poddaszem użytkowym,
12) docieplenie skosów dachu skośnego,
13) demontaż istniejącego wyposażenia budynku, będącego w kolizji z wykonywanymi pracami oraz ponowny montaż ww. wyposażenia,
14) wymiana wyłazu dachowego,
15) docieplenie dachu płaskiego nad łącznikiem,
16) docieplenie dachu płaskiego nad częścią mieszkalną,
17) domurowanie ścianek ogniowych przy dachach płaskich,
18) wykonanie nowej obróbki blacharskiej,wydłużenie połaci dachu płaskiego poprzez dosztukowanie krokwi,
19) montaż nowych rynien i rur spustowych,
20) demontaż istniejącego pokrycia dachu skośnego,
21) wykonanie nowego pokrycia dachu skośnego,
22) wykonanie opaski wokół budynku,
23) rozbiórka istniejących szachtów i montaż systemowych doświetlaczy piwnicznych,
24) rozbiórka i wymurowanie ścian działowych w piwnicy,
25) wymiana stolarki okiennej wraz z montażem nowych parapetów zewnętrznych i wewnętrznych oraz barierek ochronnych,
26) wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej,
27) remont schodów zewnętrznych wraz z demontażem starych i montażem nowych balustrad,
28) wykonanie systemowego zadaszenia nad wejściami do budynku,
29) dostosowanie pomieszczenia na potrzeby kotłowni gazowej,
30) wykonanie obudowy pomieszczenia kotłowni,
31) wzmocnienie stropu pod pomieszczeniem kotłowni,
32) wykonanie wyłazu stropowego pomiędzy belkami stropowymi 60x100 cm,
33) wykonanie komunikacji dachowej,
34) wymiana elementów drewnianych celem wykonania otworu drzwiowego odpowiednich wymiarów,
35) wykonanie przyłącza sieci gazu do kotłowni wraz z zewnętrzną i wewnętrzną instalacją - wg części instalacyjnej opracowania,
36) doposażenie budynku w instalację cwu, tj. montaż rurociągów przewodów wody ciepłej i cyrkulacji, zaworów odcinających i regulacyjnych wraz z robotami towarzyszącymi (montaż wodomierzy jednostrumieniowych suchobieżnych z modułem radiowym w uzgodnieniu z Zamawiającym), izolacja przewodów. Podłączenie przewodów cwu do istniejących lub nowoprojektowanych – wg części instalacyjnej opracowania,
37) doposażenie budynku w nową kompletną instalację centralnego ogrzewania wraz z montażem podzielników ciepła w uzgodnieniu z Zamawiającym,
38) modernizacja wewnętrznej instalacji elektrycznej - wg części instalacyjnej opracowania,
39) budowę wewnętrznej instalacji gazu,
40) przebudowę i dobudowę kanałów wentylacyjnych:
a) zabudowa w istniejących kominach dymowych przewodów wentylacji grawitacyjnej z rur o średnicy 160 mm, wykonanych ze stali nierdzewnej,
b) zabudowa na kominach nasad - daszków ze stali nierdzewnej,
c) zabudowa w mieszkaniach nowych kratek wlotowych 20 x 20 cm,
d) zabudowa w mieszkaniach dodatkowych przewodów wentylacji grawitacyjnej o średnicy 160 mm ze stali nierdzewnej, obudowanych płytami G-K,
e) wykonanie w świetle strychu zamocowań dla dodatkowych, preizolowanych termicznie przewodów wentylacji grawitacyjnej,
f) zabudowa na dachu systemowych przepustów i podstaw dachowych dla kominów wentylacyjnych preizolowanych,
g) podłączenie projektowanych kominów do instalacji piorunochronnej,
h) zabudowa na ostatniej kondygnacji klatki schodowej kanału wentylacyjnego 20x20 cm z kratkami zewnętrzną i wewnętrzną,
41) zabudowę ścianki działowej na 1 piętrze – mieszkanie nr 11,
42) rozbiórkę ścianki działowej w mieszkaniu nr 10,
43) zakup i montaż kuchenek gazowych dwupalnikowych,
44) wymiana instalacji odgromowej - wg części instalacyjnej opracowania,
45) wykonanie zaleceń zgodnie z ekspertyzą ornintologiczno-chiropterologiczną,
46) wykonanie instalacji AZART - wg części instalacyjnej opracowania,

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 64487,52 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 Budynek przy ul. Ofiar Terroru 70 oraz przy ul. Adama Mickiewicza 6
W budynku przy ul. Ofiar Terroru 70 przewidziane są prace termomodernizacyjne obejmujące swym zakresem między innymi:

1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
W budynku przy ul. Ofiar Terroru 70 przewidziane są prace termomodernizacyjne obejmujące swym zakresem między innymi:
1) izolację i ocieplenie ścian fundamentów i piwnic,
termomodernizację i remont elewacji – docieplenie ścian płytami styropianowymi wraz z otynkowaniem oraz okładziną z płytek klinkierowych,
2) odtworzenie gzymsów i innych elementów dekoracyjnych,
3) hydrofobizację powierzchni ścian do wys. 2m wokół budynku,
4) docieplenie ościeży okiennych i drzwiowych,
5) ocieplenie ścian wewnętrznych strychu,
6) remont schodów zewnętrznych,
7) wymianę obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych,
8) wymianę parapetów wewnętrznych,
9) wymianę rynien i rur spustowych,
10) wymianę stolarki okiennej,
11) wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej,
12) montaż zadaszenia przed wejściem do budynku,
13) wygospodarowanie pomieszczenia kotłowni gazowej (wraz z zabezpieczeniem ppoż przegród budowlanych),
14) wymianę elementów konstrukcji więźby dachowej,
15) docieplenie oraz remont dachu z wymianą pokrycia i wyłazu,
16) wymianę obróbek blacharskich,
17) remont kominów,
18) wymianę obróbek blacharskich kominów,
19) likwidację naświetli z zamurowaniem otworów w ścianach i ich zasypaniem,
20) montaż budek lęgowych dla ptaków zgodnie z ekspertyzą ornintologiczno-chiropterologiczną,
21) remont i wykonanie opaski wokół budynku, wraz z odtworzeniem nawierzchni wokół budynku zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym,
22) roboty wykończeniowe i naprawcze po robotach wewnątrz budynku,
23) remont oraz wykonanie odpowiedniej wymaganej wentylacji w pomieszczeniach budynku,
24) modernizacja systemu grzewczego - wykonanie instalacji c.o. i c.w.u. (zgodnie z częścią sanitarną projektu technicznego),
25) wyposażenie budynku w kocioł gazowy jednofunkcyjny z automatyką,
26) zakup i montaż kuchenek elektrycznych dwupalnikowych,
27) podłączenie kuchenek elektrycznych (zgodnie z częścią elektryczną projektu technicznego),
28) modernizację instalacji elektrycznej w zakresie związanym z termomodernizacją (zgodnie z częścią elektryczną projektu technicznego),
29) wykonanie instalacji AZART (zgodnie z częścią elektryczną projektu technicznego),
30) wymianę instalacji odgromowej ( zgodnie z częścią elektryczną projektu technicznego)

Budynek przy ul. Adama Mickiewicza 6
W budynku przy ul. Adama Mickiewicza 6 przewidziane są prace termomodernizacyjne obejmujące swym zakresem między innymi:

1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
W budynku przy ul. Adama Mickiewicza 6 przewidziane są prace termomodernizacyjne obejmujące swym zakresem między innymi:
1) wykonanie izolacji i ocieplenia ścian fundamentów i piwnic,
2) remont elewacji – docieplenie ścian płytami styropianowymi wraz z otynkowaniem,
3) wykonanie hydrofobizacji powierzchni ścian do wys. 2,4m wokoł budynku,
4) docieplenie ościeży okiennych i drzwiowych,
5) remont schodów zewnętrznych,
6) wymianę daszku nad wejściem do budynku,
7) wymianę obróbek blacharskich i parapetów zewnętrznych,
8) wymianę parapetów wewnętrznych,
9) wymianę rynien i rur spustowych,
10) wymianę stolarki okiennej,
11) wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej,
12) wygospodarowanie pomieszczenia kotłowni gazowej wraz z zabezpieczeniem ppoż przegród budowlanych,
13) wymiana elementów konstrukcji więźby dachowej,
14) docieplenie oraz remont dachu z wymianą pokrycia i wyłazu wraz z wykonaniem komunikacji dachowej,
15) wymiana obróbek blacharskich,
16) remont kominów,
17) wymiana obróbek blacharskich kominów,
18) montaż budek lęgowych dla ptaków zgodnie z ekspertyzą ornitologiczno-chiropterologiczną,
19) remont i wykonanie opaski wokół budynku, wraz z odtworzeniem nawierzchni wokół budynku,
20) roboty wykończeniowe i naprawcze po robotach wewnątrz budynku,
21) remont oraz wykonanie odpowiedniej wymaganej wentylacji w pomieszczeniach budynku,
22) modernizacja systemu grzewczego - wykonanie instalacji c.o. i c.w.u. (zgodnie z częścią sanitarną projektu technicznego),
23) modernizacja instalacji elektrycznej w zakresie związanym z termomodernizacją (zgodnie z częścią elektryczną projektu technicznego),
24) zakup i montaż kuchenek elektrycznych dwupalnikowych,
25) wykonanie instalacji AZART (zgodnie z częścią elektryczną projektu technicznego),
26) wymiana instalacji odgromowej (zgodnie z częścią elektryczną projektu technicznego),

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 45558,19 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 Budynek przy ul. Ofiar Terroru 78:
1. W przedmiotowym budynku będzie wykonana instalacja c.o. i c.w.u. do podgrzewania c.w.u., odgromowa wraz z modernizacją instalacji elektrycznej oraz wymaganą wentylacją w pomieszczeniu wymiennikowni. Przewiduje się również wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz roboty związane z dostosowaniem pomieszczenia przeznaczonego na węzeł ciepłowniczy Poza wyżej wymienionym, w budynku przewiduje się wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową.
W budynku przy ul. Ofiar Terroru 78 przewidziane są prace termomodernizacyjne obejmujące swym zakresem między innymi:
1) roboty przygotowawcze,
2) roboty demontażowe,
3) przygotowanie pomieszczenia wymiennikowni,
4) doprowadzenie zasilania do projektowanego węzła cieplnego,
5) wykonanie instalacji odgromowej,
6) wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej,
7) doposażenie budynku w instalację cwu, tj. montaż rurociągów przewodów wody ciepłej i cyrkulacji, zaworów odcinających i regulacyjnych wraz z robotami towarzyszącymi (montaż wodomierzy jednostrumieniowych suchobieżnych z modułem radiowym w uzgodnieniu z Zamawiającym), izolacja przewodów. Podłączenie przewodów cwu do istniejących lub nowoprojektowanych – wg części instalacyjnej opracowania,
8) doposażenie budynku w nową kompletną instalację centralnego ogrzewania wraz z montażem podzielników ciepła w uzgodnieniu z Zamawiającym,
9) prace towarzyszące.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 6833,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71340,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POŁOMSKA EDYTA STUDIO POŁOMSCY

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6471803894

7.3.3) Ulica: Strzelców Bytomskich 38

7.3.4) Miejscowość: Rydułtowy

7.3.5) Kod pocztowy: 44-280

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71340,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POŁOMSKA EDYTA STUDIO POŁOMSCY

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6471803894

7.3.3) Ulica: Strzelców Bytomskich 38

7.3.4) Miejscowość: Rydułtowy

7.3.5) Kod pocztowy: 44-280

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9163,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31980,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9163,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Węgrzyk PROFIT, Nadzór, projekty, zarządzanie w budownictwie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422339155

7.3.3) Ulica: Powstańców 7

7.3.4) Miejscowość: Adamowice

7.3.5) Kod pocztowy: 47-435

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

ROBOTY ELEKTRYCZNE - KOCZWARA MARIAN PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWE I HANDLOWE "ELMARKO-BUD"


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9163,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.