eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi K³odzko › Twierdza G³ówna w K³odzku - Remont Murowanych Skarp Drogi Krytej i Enwelopy oraz Skarp Fosy Zewnêtrznej - Skarpa Pó³nocna Drogi Krytej



Og³oszenie z dnia 2021-09-30


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Twierdza G³ówna w K³odzku – Remont Murowanych Skarp Drogi Krytej i Enwelopy oraz Skarp Fosy Zewnêtrznej – Skarpa Pó³nocna Drogi Krytej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zak³ad Administracji Mieszkaniami Gminnymi Gminy Miejskiej K³odzko Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891401714

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 29

1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³odzko

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 647 21 30

1.5.8.) Numer faksu: ­ 74 647 29 49

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamg.klodzko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://zamg.bip.klodzko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Twierdza G³ówna w K³odzku – Remont Murowanych Skarp Drogi Krytej i Enwelopy oraz Skarp Fosy Zewnêtrznej – Skarpa Pó³nocna Drogi Krytej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e5bd6ff3-21d9-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00198254

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie wspó³finansowane ze ¶rodków UMWD

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl e-mail: zamowienia@zamg.klodzko.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie P.z.p., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal /ZAMG_KLODZKO/SkrytkaESP oraz poczty elektronicznej: zamowienia@zamg.klodzko.pl
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunków korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz Formularz do komunikacji wynosi 150 MB.
5. Z³o¿enie oferty: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.
6.Ofertê nale¿y sporz±dziæ w jêzyku polskim. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy P.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy P.z.p., pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt . Ofertê, o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy P.z.p., pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zak³ad Administracji Mieszkaniami Gminnymi Gminy Miejskiej K³odzko Sp. z o.o. w K³odzku ul. Grunwaldzka 29, 57-300 K³odzko (Prezes Zarz±du), tel. 74 647 21 30;
1) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, jest nim Pan Andrzej Krêcichwost, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: andrzej@dbi-consulting.pl tel. 605 379 336;
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
4) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
9) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): jak wy¿ej

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotowa inwestycja polega na remoncie murowanych skarp drogi krytej, enwelopy i skarp fosy zewnêtrznej. Przedmiotowe obiekty na Twierdzy K³odzkiej maj± skarpy odziane murami oporowymi z ceg³y pe³nej ceramicznej i kamienia. Przedmiotowe skarpy wykonane s± z kamienia ³amanego. Projekt przewiduje odtworzenie brakuj±cych fragmentów lica murów oraz gzymsów kordonowych. Zakres rzeczowy robót obejmuje m.in.:
1) Prace oczyszczaj±ce mury, polegaj±ce na usuniêciu lu¼nych elementów, odgruzowaniu podstaw murów oraz oczyszczeniu powierzchni ¶cian z nawarstwieñ ziemi i samosiejek;
2) Przygotowanie strzêpi;
3) Odpylanie i dezynfekcje murów;
4) Stabilizacjê zachowanych fragmentów murów;
5) Uzupe³nianie ubytków;
6) Wykonanie spoin;
7) Wzmocnienie uzupe³nionych czê¶ci murów;
8) Oczyszczenie elewacji po przeprowadzonych pracach.

Przedmiot zamówienia szczegó³owo opisuje projekt budowlany (projekt budowlany Za³±cznik nr 7 do SWZ; kosztorys inwestorski Za³±cznik nr 8 do SWZ).

UWAGA: Inwestycja objêta niniejszym postêpowaniem obejmuje remont tylko 1 ¶ciany, któr± jest „skarpa pó³nocna drogi krytej”. Kosztorys inwestorski obejmuje wy³±cznie zakres prac objêty niniejszym postêpowaniem.

Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ wraz ze z³o¿on± ofert± kosztorys ofertowy. Niez³o¿enie wraz z ofert± kosztorysu ofertowego bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty.

Wykonawca jest zobowi±zany u¿yæ do murowania w³asnej mieszanki zgodnie z zasadami konserwatorskimi. Wytrzyma³o¶æ mechaniczna zaprawy powinna byæ ni¿sza lub zbli¿ona do wytrzyma³o¶ci budulca, a w³a¶ciwo¶ci kapilarne wy¿sze, tak by zastosowana zaprawa stanowi³a „s±czek”. Sugerowana proporcja sk³adników zaprawy to: 1 czê¶æ: cement portlandzki bia³y; 1 czê¶æ: wapno hydratyzowane dogaszane min. 48 h; 6 czê¶ci: piasek (0,2-2,0 mm). Spoinê nale¿y opracowaæ w trakcie murowania, wykoñczyæ jako cofniête ze spadkiem. Nie przewiduje siê odrêbnego wykonania spoinowania. U¿yæ zaprawy w³asnej mieszanki jw., o odpowiednich w³a¶ciwo¶ciach kapilarnych i mechanicznych (nasi±kliwo¶æ pow. 20%, wytrzyma³o¶æ na ¶ciskanie 4-5 Mpa). Do wype³nienia u¿yæ kruszywa kwarcowego o barwie ¿ó³tej.

Ze wzglêdu na specyfikê prac (uzupe³nienie i odtworzenie brakuj±cych elementów gzymsu kordonowego), wykonawca jest zobowi±zany do równoczesnego ustawienia rusztowania na ca³ej d³ugo¶ci remontowanej ¶ciany.

Ze wzglêdu na specyfikê obiektu zabytkowego, nie dopuszcza siê zastosowania koparek i d¼wigów w obrêbie korony wa³ów, a wszelkie prace ziemne, prace zwi±zane z karczowaniem i prace z reprofilowaniem wa³ów nale¿y wykonaæ rêcznie.
2. Wszelkie nazwy w³asne produktów i materia³ów oraz normy jako¶ci przywo³ane w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót s³u¿± okre¶leniu po¿±danego standardu wykonania i okre¶leniu w³a¶ciwo¶ci i wymogów technicznych za³o¿onych do dokumentacji technicznej dla danych rozwi±zañ. Dopuszcza siê rozwi±zania równowa¿ne (w oparciu na produktach innych producentów) pod warunkiem spe³niania tych samych w³a¶ciwo¶ci technicznych zgodnie z odpowiednimi zapisami dokumentacji technicznej. Wykonanie i odbiór robót oraz u¿yte materia³y musz± spe³niaæ obowi±zuj±ce PN (EN-PN), odpowiednie normy krajów UE lub normy jako¶ci równowa¿ne.

UWAGA: 1. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia oferty po odbyciu wizji lokalnej przez wykonawcê. Obowi±zek odbycia wizji lokalnej wynika ze specyfiki przedmiotu zamówienia.
2. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê wykonawcy, je¿eli zostanie z³o¿ona bez odbycia obowi±zkowej wizji lokalnej, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy P.z.p.
3. Termin wizji lokalnej zostaje ustalony na dzieñ 12.10.2021 r. w godz. 10-15, miejsce Twierdza K³odzko, ul. Grodzisko 1, 57-300 K³odzko.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112600-1 - Wycinanie i nape³nianie

45212350-4 - Budynki o szczególnej warto¶ci historycznej lub architektonicznej

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert: cena (C) – waga kryterium 60 %; Gwarancja (G) – waga kryterium 40 %. Kryteria oceny ofert wskazane w SWZ. Zamawiaj±cy bêdzie przyznawa³ punkty w kryterium „gwarancja” w nastêpuj±cy sposób: Gwarancja udzielona na okres 48 miesiêcy – 0 pkt. Za ka¿de dodatkowe 6 miesiêcy ponad wymagane minimum (48 m-cy) Zamawiaj±cy bêdzie przyznawa³ 10 pkt. Gwarancja udzielona na okres 54 miesiêcy – 10 pkt. Gwarancja udzielona na okres 60 miesiêcy – 20 pkt. Gwarancja udzielona na okres 66 miesiêcy – 30 pkt, a na okres 72 miesiêcy – 40 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 1 robotê budowlan± (budowlano-konserwatorsk±),o warto¶ci co najmniej 100 000 z³ brutto, polegaj±c± na remoncie murów kamiennych w obiektach fortyfikacyjnych wpisanych do rejestru zabytków.
Warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej i zawodowej, musi byæ spe³niony przez Wykonawcê samodzielnie lub przez minimum jeden podmiot udostêpniaj±cy wiedzê i do¶wiadczenie (podwykonawcê) samodzielnie, a w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie. Nie jest dopuszczalne ³±czenie (sumowanie) wy¿ej wymaganego do¶wiadczenia w ramach do¶wiadczenia ró¿nych podmiotów zaanga¿owanych w realizacjê zamówienia.
3. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych , je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy P.z.p., o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy P.z.p., sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych , je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 5 do SWZ; zgodnie z punktem VIII. 2. podpunkt 4);

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia w postêpowaniu przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty/o¶wiadczenia:
1) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (je¿eli dotyczy);
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).
4) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy P.z.p.(je¿eli dotyczy),
- które nastêpnie musi sporz±dziæ w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a nastêpnie zaszyfrowaæ wraz z plikami stanowi±cymi ofertê.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 1 500,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c piêæset 00/100 z³otych);
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwalni do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 i ust. 2 ustawy Pzp
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku PKO B.P. S.A. nr rachunku 91 1440 1101 0000 0000 1402 8374 z dopiskiem „Wadium - remont murowanych skarp/Twierdza K³odzko”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania
rachunku Zamawiaj±cego. Wadium w formie pieniê¿nej musi znale¼æ siê na koncie
Zamawiaj±cego przed dat± i godzin± sk³adania ofert.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej.
6.Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy P.z.p. zostanie odrzucona.
7. Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku przez wykonawcê w przypadkach przewidzianych w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy P.z.p.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1 Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty - dokument stwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, wystawiony przez upowa¿niony podmiot w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu4a wystawionego w postaci papierowej po¶wiadczonego za zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania odpowiednio przez wykonawcê, wykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia lub notariusza.
2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 2 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4 O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-18 12:15

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ poprzez miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-18 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-16

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ wraz ze z³o¿on± ofert± kosztorys ofertowy. Niez³o¿enie wraz z ofert± kosztorysu ofertowego bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty. Za wykonanie przedmiotu umowy strony ustalaj± szacunkowe wynagrodzenie kosztorysowe. Ostateczna warto¶æ wynagrodzenia kosztorysowego za przedmiot umowy ustalona zostanie po jego zrealizowaniu i po przedstawieniu przez wykonawcê kosztorysu powykonawczego, zatwierdzonego przez Zamawiaj±cego.

2. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia oferty po odbyciu wizji lokalnej przez wykonawcê. Obowi±zek odbycia wizji lokalnej wynika ze specyfiki przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê wykonawcy, je¿eli zostanie z³o¿ona bez odbycia obowi±zkowej wizji lokalnej, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy P.z.p. Termin wizji lokalnej zostaje ustalony na dzieñ 12.10.2021 r. w godz. 10-15, miejsce Twierdza K³odzko, ul. Grodzisko 1, 57-300 K³odzko.
3.Wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wskazane przez zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone w SWZ oraz w projekcie umowy, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.). Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:
1) osoby wykonuj±ce prace murarskie,
2) osoby wykonuj±ce prace ogólnobudowlane.

Szzegó³owe wymagania dotycz±ce realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zosta³y okre¶lone we wzorze umowy stanowi±cymi odpowiednio Za³±cznik nr 6 do SWZ.
4.Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia.Zamawiaj±cy wymaga, aby w przypadku powierzenia czê¶ci zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskaza³ w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom oraz poda³ (o ile s± mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.