Ogłoszenie z dnia 2022-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00135305/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-26
- 2022/BZP 00141696/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz dezynfekujących, w ramach realizacji projektu pn. „Powiat Buski – STOP koronawirusowi”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BUSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: POWIAT BUSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009350
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Adama Mickiewicza 15
1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.busko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.busko.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz dezynfekujących, w ramach realizacji projektu pn. „Powiat Buski – STOP koronawirusowi”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f80c3efc-c545-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00198127
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Powiat Buski – STOP koronawirusowi”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00135305/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SOZ.272.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 424856,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: dostawa bramki dezynfekującej – 1 szt.(Kurtyna (rama) wykonana ze stali nierdzewnej, pojemność zbiornika na środek do dezynfekcji: min. 5l, samoczynne uruchomienie po wykryciu ruchu: wyzwolenie działania dysz dozujących płyn za pomocą czujnika ruchu, bez konieczności używania przycisków, minimum 6 dysz spryskujących/ zamgławiających, zasilanie sieciowe lub akumulatorowe z możliwością ciągłego zasilania z sieci, możliwość montażu kółek (z blokadami), w celu wykorzystania jako urządzenie mobilne, stabilna konstrukcja uniemożliwiająca przewrócenie się urządzenia, wymiary w świetle przejścia: min. 900 x 2100, mata higieniczna w przejściu, brak progu w przejściu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne
4.5.5.) Wartość części: 20709,79 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: dostawa masek:- maski FFP3 – 11 000 szt.
Półmaska filtrująca FFP3 zgodnie z EN 149:2001+ A1:2009, z zaworem, elastyczny sztywnik na nos, pianka uszczelniająca od strony wewnętrznej, regulowane gumki zapewniające szczelne przyleganie. Opakowanie masek z naniesioną graficzną instrukcją zakładania. W celu potwierdzenia zgodności produktu do oferty należy załączyć deklarację zgodności, certyfikat badania typu UE, badania potwierdzające parametry zgodnie z normą EN 149:2001 + A1:2009, zarejestrowane jako środek ochrony indywidualnej kategorii III.
- maski medyczne – 100 000 szt.
Trójwarstwowe j.u. w wersji na gumkach. Zgodna z normą PN-EN 14683:2006 - Maski chirurgiczne - Wymagania i metody badania (lub odpowiednio EN 14683:2005). Deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. poz. 211) albo deklaracja zgodności z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWG, albo deklaracja zgodności z wymaganiami rozporządzenia (UE) 2017/745. Oznakowanie znakiem CE.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.5.) Wartość części: 110569,11 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3: dostawa kombinezonów ochronnych jednorazowych z kapturem - 13 000 szt.tj. Kombinezonów ochronnych wykonanych z laminatu: polipropylen i polietylen - włóknina podfoliowana, o gramaturze min. 60 g/m², z oklejeniem taśmą wszystkich szwów. Wyposażony w kaptur z elastycznym wykończeniem (gumka), gumką w nadgarstkach i kostkach, zamek zakryty samoprzylepną patką. Środek ochrony indywidualnej kat. III, zgodnie z Rozporządzeniem PE i Rady (UE) 2016/425, typ 4B, 5B, 6B. Spełnione normy typ 4 wg EN 14605:2005 + A1:2009, typ 5 wg EN ISO 13982-1:2004 + A1:2010, typ 6 wg EN 13034:2005 + A1:2009, klasa 2 wg EN1073-2:2002, EN 14126:2003 + AC:2004 (klasa 6 Odporności na przenikanie skażonych cieczy pod wpływem ciśnienia hydrostatycznego, klasa 6 Odporności a przenikanie czynników infekcyjnych w wyniku mechanicznego kontaktu z substancjami zawierającymi skażone ciecze, klasa 3 odporności na przenikanie skażonych ciekłych aerozoli, klasa 3 odporności na przenikanie skażonych cząstek stałych, EN 1149-5:2008. Produkt posiadający oznakowanie CE, deklarację zgodności na zgodność z wymaganiami rozporządzenia UE 2016/425. Certyfikat badania typu UE z jednostki notyfikowanej. Rozmiar L, XL, XXL.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.5.) Wartość części: 147967,48 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4: dostawa rękawiczek nitrylowych bezpudrowych - 447 750 szt.(rękawice diagnostyczne nitrylowe, bezpudrowe, niejałowe, o wysokiej rozciągliwości, teksturowane min. na końcach palców, chlorowane od strony wewnętrznej, pokryte polimerem na stronie roboczej, mankiet rolowany, kształt uniwersalny. Długość minimalna 240mm. Grubości pojedynczej ścianki na: palcu 0,09mm +/-0,02, dłoń 0,08mm +/-0,02 mankiet 0,07mm +/-0,02. Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu. Zgodne z wymaganiami EN 455. AQL 1,0 oznaczony na opakowaniu. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz Środek Ochrony Indywidualnej kategorii III. Dopuszczone do kontaktu z żywnością potwierdzone piktogramem na opakowaniu oraz badaniami lub certyfikatem z jednostki niezależnej. Odporne na przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTM F1671 potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej od producenta - dołączonymi do oferty. Zgodne z normą EN 374-1,2,3 (w całości) - potwierdzone certyfikatem z jednostki notyfikowanej - dołączonym do oferty. Odporne na przenikanie min. 12 substancji chemicznych na min. 2 poziomie ochrony wg. normy EN 374 potwierdzone badaniami lub certyfikatem z jednostki notyfikowanej dołączonym do oferty. Odporne na przenikanie min. 2 alkoholi stosowanych w dezynfekcji o stężeniu min. 70% na min. 2 poziomie ochrony potwierdzone badaniami wg EN 374-3 z jednostki niezależnej od producenta dołączonymi do oferty. Pozbawione tiuramów oraz MBT potwierdzone badaniami HPLC z jednostki niezależnej od producenta - dołączone do oferty. Rozmiar S, M, L pakowane po 100 szt. lub 200 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.5.) Wartość części: 145609,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 457 ust. 1 ustawy Pzp unieważnia postępowanie, gdyż jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 457 ust. 1 ustawy Pzp unieważnia postępowanie, gdyż jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 457 ust. 1 ustawy Pzp unieważnia postępowanie, gdyż jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 457 ust. 1 ustawy Pzp unieważnia postępowanie, gdyż jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- "Opracowanie numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków (EGiB)
- Dostawa borowiny leczniczej typu wysokiego
- Dostawa sprzętu gastronomicznego dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
- Odnowienie więźby dachowej, pokrycia dachowego oraz izolacja przeciwwilgociowa budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Busku-Zdroju
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sterylizatora parowego i myjni-dezynfekatora
- DOSTAWA 80 KOMPLETÓW UBRAŃ SPECJALNYCH ( 4 CZĘŚCIOWYCH) ORAZ BIELIZNY TERMO AKTYWNEJ DLA STRAŻAKÓW KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ w CHEŁMIE
- Dostaw sprzętu medycznego
- Dostawa akcesoriów zużywalnych do procesów dekontaminacji maszynowej oraz procesów sterylizacji parowej i plazmowej na potrzeby Lokalnej Sterylizatorni Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- ZP 12/24 Zakup myjni do sond przezprzełykowych dla potrzeb Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. dr. Wł. Biegańskiego w Łodzi
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
więcej: Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.