eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz dezynfekujących, w ramach realizacji projektu pn. "Powiat Buski - STOP koronawirusowi"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz dezynfekujących, w ramach realizacji projektu pn. „Powiat Buski – STOP koronawirusowi”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BUSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: POWIAT BUSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009350

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Adama Mickiewicza 15

1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.busko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.busko.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz dezynfekujących, w ramach realizacji projektu pn. „Powiat Buski – STOP koronawirusowi”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f80c3efc-c545-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00198127

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Powiat Buski – STOP koronawirusowi”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00135305/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SOZ.272.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 424856,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1: dostawa bramki dezynfekującej – 1 szt.
(Kurtyna (rama) wykonana ze stali nierdzewnej, pojemność zbiornika na środek do dezynfekcji: min. 5l, samoczynne uruchomienie po wykryciu ruchu: wyzwolenie działania dysz dozujących płyn za pomocą czujnika ruchu, bez konieczności używania przycisków, minimum 6 dysz spryskujących/ zamgławiających, zasilanie sieciowe lub akumulatorowe z możliwością ciągłego zasilania z sieci, możliwość montażu kółek (z blokadami), w celu wykorzystania jako urządzenie mobilne, stabilna konstrukcja uniemożliwiająca przewrócenie się urządzenia, wymiary w świetle przejścia: min. 900 x 2100, mata higieniczna w przejściu, brak progu w przejściu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne

4.5.5.) Wartość części: 20709,79 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: dostawa masek:
- maski FFP3 – 11 000 szt.
Półmaska filtrująca FFP3 zgodnie z EN 149:2001+ A1:2009, z zaworem, elastyczny sztywnik na nos, pianka uszczelniająca od strony wewnętrznej, regulowane gumki zapewniające szczelne przyleganie. Opakowanie masek z naniesioną graficzną instrukcją zakładania. W celu potwierdzenia zgodności produktu do oferty należy załączyć deklarację zgodności, certyfikat badania typu UE, badania potwierdzające parametry zgodnie z normą EN 149:2001 + A1:2009, zarejestrowane jako środek ochrony indywidualnej kategorii III.
- maski medyczne – 100 000 szt.
Trójwarstwowe j.u. w wersji na gumkach. Zgodna z normą PN-EN 14683:2006 - Maski chirurgiczne - Wymagania i metody badania (lub odpowiednio EN 14683:2005). Deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. poz. 211) albo deklaracja zgodności z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWG, albo deklaracja zgodności z wymaganiami rozporządzenia (UE) 2017/745. Oznakowanie znakiem CE.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.5.) Wartość części: 110569,11 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3: dostawa kombinezonów ochronnych jednorazowych z kapturem - 13 000 szt.
tj. Kombinezonów ochronnych wykonanych z laminatu: polipropylen i polietylen - włóknina podfoliowana, o gramaturze min. 60 g/m², z oklejeniem taśmą wszystkich szwów. Wyposażony w kaptur z elastycznym wykończeniem (gumka), gumką w nadgarstkach i kostkach, zamek zakryty samoprzylepną patką. Środek ochrony indywidualnej kat. III, zgodnie z Rozporządzeniem PE i Rady (UE) 2016/425, typ 4B, 5B, 6B. Spełnione normy typ 4 wg EN 14605:2005 + A1:2009, typ 5 wg EN ISO 13982-1:2004 + A1:2010, typ 6 wg EN 13034:2005 + A1:2009, klasa 2 wg EN1073-2:2002, EN 14126:2003 + AC:2004 (klasa 6 Odporności na przenikanie skażonych cieczy pod wpływem ciśnienia hydrostatycznego, klasa 6 Odporności a przenikanie czynników infekcyjnych w wyniku mechanicznego kontaktu z substancjami zawierającymi skażone ciecze, klasa 3 odporności na przenikanie skażonych ciekłych aerozoli, klasa 3 odporności na przenikanie skażonych cząstek stałych, EN 1149-5:2008. Produkt posiadający oznakowanie CE, deklarację zgodności na zgodność z wymaganiami rozporządzenia UE 2016/425. Certyfikat badania typu UE z jednostki notyfikowanej. Rozmiar L, XL, XXL.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.5.) Wartość części: 147967,48 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4: dostawa rękawiczek nitrylowych bezpudrowych - 447 750 szt.
(rękawice diagnostyczne nitrylowe, bezpudrowe, niejałowe, o wysokiej rozciągliwości, teksturowane min. na końcach palców, chlorowane od strony wewnętrznej, pokryte polimerem na stronie roboczej, mankiet rolowany, kształt uniwersalny. Długość minimalna 240mm. Grubości pojedynczej ścianki na: palcu 0,09mm +/-0,02, dłoń 0,08mm +/-0,02 mankiet 0,07mm +/-0,02. Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu. Zgodne z wymaganiami EN 455. AQL 1,0 oznaczony na opakowaniu. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz Środek Ochrony Indywidualnej kategorii III. Dopuszczone do kontaktu z żywnością potwierdzone piktogramem na opakowaniu oraz badaniami lub certyfikatem z jednostki niezależnej. Odporne na przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTM F1671 potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej od producenta - dołączonymi do oferty. Zgodne z normą EN 374-1,2,3 (w całości) - potwierdzone certyfikatem z jednostki notyfikowanej - dołączonym do oferty. Odporne na przenikanie min. 12 substancji chemicznych na min. 2 poziomie ochrony wg. normy EN 374 potwierdzone badaniami lub certyfikatem z jednostki notyfikowanej dołączonym do oferty. Odporne na przenikanie min. 2 alkoholi stosowanych w dezynfekcji o stężeniu min. 70% na min. 2 poziomie ochrony potwierdzone badaniami wg EN 374-3 z jednostki niezależnej od producenta dołączonymi do oferty. Pozbawione tiuramów oraz MBT potwierdzone badaniami HPLC z jednostki niezależnej od producenta - dołączone do oferty. Rozmiar S, M, L pakowane po 100 szt. lub 200 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.5.) Wartość części: 145609,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 457 ust. 1 ustawy Pzp unieważnia postępowanie, gdyż jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 457 ust. 1 ustawy Pzp unieważnia postępowanie, gdyż jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 457 ust. 1 ustawy Pzp unieważnia postępowanie, gdyż jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 457 ust. 1 ustawy Pzp unieważnia postępowanie, gdyż jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.