Ogłoszenie z dnia 2022-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00153498/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-11
- 2023/BZP 00467910/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Poprawa bezpieczeństwa na terenie Ozorkowa poprzez przebudowę dróg we wschodniej części miasta – budowa i modernizacja infrastruktury drogowej – nadzór inwestorski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ozorków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000525613
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wigury 1
1.5.2.) Miejscowość: Ozorków
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-035
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@umozorkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozorkow.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.ozorkow.bip.net.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa bezpieczeństwa na terenie Ozorkowa poprzez przebudowę dróg we wschodniej części miasta – budowa i modernizacja infrastruktury drogowej – nadzór inwestorski2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03609e12-d113-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00198021
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019678/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Poprawa bezpieczeństwa na terenie Ozorkowa poprzez przebudowę dróg we wschodniej części miasta - budowa i modernizacja infrastruktury drogowej – nadzór inwestorski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00153498/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WE.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- „Poprawa bezpieczeństwa na terenie Ozorkowa poprzez przebudowę dróg we wschodniej części miasta - budowa i modernizacja infrastruktury drogowej - przebudowa skrzyżowania ul. Wiejskiej, Krótkiej i odc. ul. Sienkiewicza oraz ul. Sosnowej, ul. Kasztanowej, ul. Granicznej, ul. Grzybowej”.1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a. sprawdzanie jakości wykonanych robót i wykorzystanych materiałów, w szczególności pod kątem wykluczenia możliwości zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie;
b. niezwłoczne dostosowywanie się do bieżących potrzeb i wymogów Zamawiającego;
c. sprawne zarządzanie projektem w sposób umożliwiający Zamawiającemu kontrolę i rejestrację postępów robót budowlanych, kontrolę kosztów, kontrolę finansowania, rejestrację zmian i kontrolę roszczeń finansowych Wykonawcy robót;
d. potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz sprawdzanie i odbiór robót, w tym także udział w czynnościach związanych z odbiorem częściowym i końcowym;
e. zarządzanie realizacją umowy, w ramach swojej działalności zapewnienie zespołu specjalistów pełniących funkcje Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane i postanowień umowy;
f. zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego;
g. bieżąca analiza ryzyka oraz podejmowanie i/lub sugerowanie działań zapobiegawczych;
h. analizowanie wszystkich decyzji, uzgodnień i postanowień uzyskanych w trakcie przygotowania i realizacji nadzorowanej inwestycji i zapewnienie spełnienia zawartych w nich wymagań;
i. współpraca z Zamawiającym we wszystkich działaniach związanych z wdrożeniem i realizacją umowy;
j. udział (w tym przygotowywanie i sprawdzanie poszczególnych protokołów) w częściowych odbiorach robót, odbiorach robót zanikających oraz odbiorze końcowym, w corocznych przeglądach w okresie gwarancji oraz w odbiorze gwarancyjnym;
k. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest do współdziałania, w imieniu Zamawiającego z Wykonawcą robót przy uzyskaniu pozwoleń na użytkowanie obiektu zrealizowanego w ramach przedsięwzięcia jeżeli takie pozwolenie jest wymagane oraz uzyskaniu wszelkich innych pozwoleń wymaganych przepisami prawa;
l. kontrolowanie rozliczenia robót i ostateczne rozliczenie kosztów robót;
ł. sprawdzanie poprawności kompletności dokumentacji projektowej w trakcie jej powstawania, w tym również dokonywania na bieżąco konsultacji co do projektu, wprowadzania korekt, zmian, uwzględniania sugestii oraz udział w czynnościach odbioru dokumentacji projektowej;
m. sprawdzanie poprawności kompletności dokumentacji powykonawczej;
n. sporządzanie miesięcznych raportów z realizacji nadzorowanych w terminie do 10 dnia każdego miesiąca w formie papierowej;
o. nadzorowanie Wykonawcy robót budowlanych podczas usuwania wad robót zgłoszonych podczas gwarancji, rękojmi;
p. uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów powstałych na tle realizacji dokumentacji projektowej oraz realizacji robót budowlanych;
r. zapewnienie dyspozycyjności i obecności nadzoru na placu budowy co najmniej co drugi dzień;
s. rzeczowe i finansowe rozliczanie robót wynikające z zawartej umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
4.5.5.) Wartość części: 87945,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Poprawa bezpieczeństwa na terenie Ozorkowa poprzez przebudowę dróg we wschodniej części miasta - budowa i modernizacja infrastruktury drogowej - przebudowa ul. Por. Zygmunta Olczaka, ul. Łącznej, ul. Polnej, ul. Wiatracznej”.1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a. sprawdzanie jakości wykonanych robót i wykorzystanych materiałów, w szczególności pod kątem wykluczenia możliwości zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie;
b. niezwłoczne dostosowywanie się do bieżących potrzeb i wymogów Zamawiającego;
c. sprawne zarządzanie projektem w sposób umożliwiający Zamawiającemu kontrolę i rejestrację postępów robót budowlanych, kontrolę kosztów, kontrolę finansowania, rejestrację zmian i kontrolę roszczeń finansowych Wykonawcy robót;
d. potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz sprawdzanie i odbiór robót, w tym także udział w czynnościach związanych z odbiorem częściowym i końcowym;
e. zarządzanie realizacją umowy, w ramach swojej działalności zapewnienie zespołu specjalistów pełniących funkcje Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane i postanowień umowy;
f. zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego;
g. bieżąca analiza ryzyka oraz podejmowanie i/lub sugerowanie działań zapobiegawczych;
h. analizowanie wszystkich decyzji, uzgodnień i postanowień uzyskanych w trakcie przygotowania i realizacji nadzorowanej inwestycji i zapewnienie spełnienia zawartych w nich wymagań;
i. współpraca z Zamawiającym we wszystkich działaniach związanych z wdrożeniem i realizacją umowy;
j. udział (w tym przygotowywanie i sprawdzanie poszczególnych protokołów) w częściowych odbiorach robót, odbiorach robót zanikających oraz odbiorze końcowym, w corocznych przeglądach w okresie gwarancji oraz w odbiorze gwarancyjnym;
k. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest do współdziałania, w imieniu Zamawiającego z Wykonawcą robót przy uzyskaniu pozwoleń na użytkowanie obiektu zrealizowanego w ramach przedsięwzięcia jeżeli takie pozwolenie jest wymagane oraz uzyskaniu wszelkich innych pozwoleń wymaganych przepisami prawa;
l. kontrolowanie rozliczenia robót i ostateczne rozliczenie kosztów robót;
ł. sprawdzanie poprawności kompletności dokumentacji powykonawczej;
m. sporządzanie miesięcznych raportów z realizacji nadzorowanych w terminie do 10 dnia każdego miesiąca w formie papierowej;
n. nadzorowanie Wykonawcy robót budowlanych podczas usuwania wad robót zgłoszonych podczas gwarancji, rękojmi;
o. uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów powstałych na tle realizacji dokumentacji projektowej oraz realizacji robót budowlanych;
p. zapewnienie dyspozycyjności i obecności nadzoru na placu budowy co najmniej co drugi dzień;
r. rzeczowe i finansowe rozliczanie robót wynikające z zawartej umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
4.5.5.) Wartość części: 71955 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22140 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71217 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22140 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3. Usługi Projektowe, Budownictwo, Drogownictwo, Instalacje Paweł Jodaniewski, ul. Dworcowa 5d/7,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752318174
7.3.4) Miejscowość: Łęczyca
7.3.5) Kod pocztowy: 99-100
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22140 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22140 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61377 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22140 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3. Usługi Projektowe, Budownictwo, Drogownictwo, Instalacje Paweł Jodaniewski, ul. Dworcowa 5d/7,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752318174
7.3.4) Miejscowość: Łęczyca
7.3.5) Kod pocztowy: 99-100
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22140 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI Z OZORKOWA
więcej: przetargi w Ozorkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę części odcinka ulicy Reja w Sztumie wraz z infrastrukturą techniczną
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ropa
- Wykonanie robót remontowych rozdzielni SN i nN R-11 wraz z przebudową rozdzielnic i połączeń wewnętrznych w Gmachu Mechatroniki PW w Warszawie przy ul. Św. Andrzeja Boboli 8 - w formule zap. i wyb.
- Odwodnienie rejonu ulic Czereśniowej i Wrzosowej w Konstantynowie Łódzkim
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Miodusy i Rogienice
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa budynku wielofunkcyjnego ze żłobkiem"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.