Ogłoszenie z dnia 2022-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00123994/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 2019K Trąbki – Niegowić w miejscowości Trąbki i Zabłocie na odcinku ..........., Powiat Wielicki”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356378582
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.wieliczka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.wieliczka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.zdp.wieliczka.pl/index.php?id=1011.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządza drogami powiatowymi zgodnie z postanowieniami ustawy o drogach publicznych.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej nr 2019K Trąbki – Niegowić w miejscowości Trąbki i Zabłocie na odcinku ..........., Powiat Wielicki”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9f42ba1-bc8b-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00197295
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019312/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa drogi powiatowej nr 2019 K Trąbki - Niegowić w miejscowości Trąbki i Zabłocie na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 966 do potoku Zborówek od km 0+011,65 do km 2+932,31
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123994/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.ZP.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7477804,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje: „Przebudowa drogi powiatowej nr 2019K Trąbki – Niegowić w miejscowości Trąbki i Zabłocie na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 966 do potoku Zborówek od km 0+011,65 do km 2+ 932,31, Powiat Wielicki”
– zgodnie ze zgłoszeniem z dnia 19.01.2021 r. pod nazwą: „Przebudowa drogi powiatowej nr 2019K Trąbki – Niegowić w miejscowości Trąbki i Zabłocie na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 966 do potoku Zborówek od km 0+011,65 do km 2+ 932,31, wraz z przebudową sieci gazowej” oraz zaświadczeniem o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu nr AB.6743.1.38.2021 z dnia 05.02.2020.
3.3 Planowana inwestycja zlokalizowana jest na terenie województwa małopolskiego, w powiecie wielickim, w Gminie Biskupice w miejscowości Trąbki i Zabłocie.
3.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa będąca załącznikami C1-C15 do SWZ, na którą składa się:
1) Mapa do celów projektowych
2) Zgłoszenie robót
3) Projekt budowlany, branża drogowa
4) Projekt budowlany, branża instalacyjna
5) Projekt wykonawczy, branża drogowa
6) Projekt wykonawczy, branża instalacyjna
7) Projekt stałej organizacji ruchu,
8) Inwentaryzacja zieleni kolidującej,
9) Operat wodnoprawny
10) Załączniki formalno–prawne
11) Dokumentacja geologiczna,
12) Przedmiar robót, branża drogowa
13) Przedmiar robót, branża instalacyjna
14) STWIOR – branża drogowa
15) STWIOR – branża instalacyjna
3.5 Wykonawca zobowiązuje się wykonać inwestycję, zgodnie z dokumentacją projektową, z zasadami wiedzy technicznej, oraz przepisami powszechnie obowiązującego prawa w Rzeczpospolitej Polskiej.
3.6 Wykonawca przystępując do realizacji robót, winien uwzględnić realizację robót z podziałem na dwa etapy;
• Etap I – wykonanie przebudowy drogi na odcinku minimum 1km, w terminie do12 miesięcy od podpisania umowy,
• Etap II pozostały odcinek drogi w terminie do 24 miesięcy od podpisania umowy.
3.7 Zadanie realizowane jest ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg jako zadanie wieloletnie. Finansowanie zadania jest podzielone na lata 2022 – 2024 w związku z powyższym ustala się limity płatności:
• w roku 2022 do 15% wartości kosztorysu ofertowego,
• w roku 2023 do 60 % wartości kosztorys ofertowego
• w roku 2024 do 100 % wartości kosztorys ofertowego
3.8 Wymiana kolidującej z inwestycją drogową sieci gazowej zostanie wykonana przez gestora sieci. W dokumentacji projektowej został podany zakres robót gazowych do wiadomości wykonawcy. W kosztorysie ofertowym zakres robót nie został uwzględniony. Wykonawca zezwoli wejść na teren budowy w celu przebudowy sieci gazowej i uzgodni z gestorem sieci termin przebudowy. Do dokumentacji powykonawczej wykonawca wykona i dołączy inwentaryzację robót gazowych.
3.9 W trakcie realizacji zamówienia należy: zapewnić osoby kierujące budową i robotami budowlanymi, posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe, zapewnić kompleksową obsługę geodezyjną na czas realizacji zadania, zabezpieczyć roboty w pasach dróg publicznych wraz z wykonaniem i zatwierdzeniem niezbędnych projektów tymczasowej organizacji ruchu, wykonać dokumentację powykonawczą, wykonać i zamontować tablicę informacyjną, informującą użytkowników drogi o realizacji zadania z udziałem środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, zgodnie z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu rady ministrów z dnia 20 grudnia 2021 zmieniające rozporządzenie w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych. (Dz.U. z dnia 31.12.2021 poz. 2506) https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne
3.10 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na wykonanie zamówienia.
3.11 Rozlicznie zamówienia nastąpi zgodnie ze wzorem umowy - załącznik B do SWZ
3.12 Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres minimum 60 miesięcy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34900000-6 - Różny sprzęt transportowy i części zapasowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9342091,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13411204,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9342091,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielobranżowym Przedsiębiorstwem Produkcyjno-Usługowo-Handlowym Janda Janina Duda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370008167
7.3.3) Ulica: Łostówka 271,
7.3.4) Miejscowość: Mszana Dolna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-730
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9342091,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Remont drogi gminnej 560861K w km od 0+166 do km 0+642 w miejscowości Wieliczka, Gmina Wieliczka
- Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne, segregowane odpady komunalne i bioodpady dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2024 roku
- "Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej, o której mowa w programie "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2024r. "
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- "Budowa bieżni i skoczni w dal w miejscowości Dębinki".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.