eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Modernizacja dróg powiatowych na terenie Powiatu Łomżyńskiego wraz z zakupem sprzętu



Ogłoszenie z dnia 2023-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg powiatowych na terenie Powiatu Łomżyńskiego wraz z zakupem sprzętu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669826

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poligonowa 30

1.5.2.) Miejscowość: Łomża

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 86 218 41 89

1.5.8.) Numer faksu: 86 218 41 89

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdplomza.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.powiatlomzynski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdplomza.ezamawiajacy.pl/pn/zdplomza/demand/96403/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg powiatowych na terenie Powiatu Łomżyńskiego wraz z zakupem sprzętu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1ce9e1c-8125-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00197231

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003388/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Modernizacja drogi powiatowej nr 1932B odc. o dł. 3,10 km, gm. Jedwabne

1.1.17 Modernizacja drogi powiatowej nr 1934B odc. o dł. 1,20 km, gm. Wizna

1.1.18 Modernizacja drogi powiatowej nr 1907B odc. o dł. 1,50km, gm. Zbójna

1.1.19 Modernizacja drogi powiatowej nr 1957B odc. o dł. 1,00 km, gm. Miastkowo

1.1.20 Modernizacja drogi powiatowej nr 1911B odc. o dł. 0,60km, gm. Miastkowo

1.2.4 Zakup maszyn do utrzymania odcinków dróg zmodernizowanych ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład oraz pozostałej sieci dróg Powiatu Łomżyńskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00510869

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP-1.252.P-15.3006.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 20933217,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć I: Modernizacja drogi powiatowej nr 1932B na terenie gminy Jedwabne odcinek o dł. ok 3,1 km w systemie „zaprojektuj i wybuduj”,
Przedmiotem przedsięwzięcia jest zaprojektowanie i realizacja zadania: „Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1932B Wagi – Chrostowo – Kąty - Chyliny na odcinku długości ok. 3100 m” poprzez wykonanie nawierzchni drogi powiatowej, zjazdów, wlotów dróg bocznych i poboczy, przebudowa istniejących oraz budowa nowych dostosowanych do rozwiązań projektowych drogi przepustów pod koroną drogi, budowa rowów przydrożnych i budowa lub przebudowa przepustów pod zjazdami (w ciągu istniejących i projektowanych rowów) wraz z wykonaniem infrastruktury towarzyszącej, tj. kanału technologicznego oraz przebudową kolidującej z projektowanymi rozwiązaniami drogowymi istniejącej infrastruktury (wodociąg, kablowa linia telekomunikacyjna, napowietrzna linia energetyczna).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

79990000-0 - Różne usługi dla przedsiębiorstw

45233121-3 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45243510-0 - Budowa nasypów

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45233140-2 - Roboty drogowe

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 7866450,39 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Modernizacja drogi powiatowej nr 1934B na terenie gminy Wizna odcinek o dł. ok 1,2 km w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
Przedmiotem przedsięwzięcia jest zaprojektowanie i realizacja zadania: „Przebudowa drogi powiatowej 1934B w miejscowości Wizna wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej” rozbiórkę elementów drogi nieprzewidzianych do dalszego użytkowania lub przewidzianych do przebudowy, wykonanie kanału technologicznego, wykonanie chodników, wykonanie nawierzchni jezdni dla ruchu KR2, wykonanie odwodnienia drogi przez budowę kanalizacji deszczowej, wykonanie oznakowania poziomego i pionowego drogi, przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod i nadziemnej: urządzeń teletechnicznych
i energetycznych, sieci wodociągowych, kanalizacji deszczowej i sanitarnej, sieci gazowej, urządzeń melioracyjnych i hydrologicznych i innych zgodnie z wydanymi warunkami, zakup i montaż tablic informacyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

79990000-0 - Różne usługi dla przedsiębiorstw

45233121-3 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45243510-0 - Budowa nasypów

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45233140-2 - Roboty drogowe

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 5706199,90 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Modernizacja drogi powiatowej nr 1907B na terenie gminy Zbójna odcinek o dł. ok 1,5 km w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
Przedmiotem przedsięwzięcia jest zaprojektowanie i realizacja zadania: „Modernizacja drogi powiatowej nr 1907B na terenie gminy Zbójna odcinek o dł. ok. 1,5km.” poprzez rozbiórkę elementów drogi nieprzewidzianych do dalszego użytkowania lub przewidzianych do przebudowy, wycinkę drzew kolidujących z planowaną inwestycją, recykling istniejącej nawierzchni, rozbudowę jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 6,0 m dla obciążenia ruchem KR2, budowę obustronnych poboczy z kruszywa szerokości 1,0 m, przebudowę i budowę zjazdów na posesje na zjazdy z kostki betonowej w terenie zabudowanym oraz na bitumiczne w terenie niezabudowanym, budowę kanału technologicznego, wykonanie oznakowania pionowego, zakup i montaż tablicy informacyjnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

79990000-0 - Różne usługi dla przedsiębiorstw

45233121-3 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45243510-0 - Budowa nasypów

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45233140-2 - Roboty drogowe

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 2027755,09 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV: Modernizacja drogi powiatowej nr 1957B na terenie gminy Miastkowo odcinek o dł. ok 1,0 km w systemie „zaprojektuj i wybuduj”,
Przedmiotem przedsięwzięcia jest zaprojektowanie i realizacja zadania: „Modernizacja drogi powiatowej nr 1957B na terenie gminy Miastkowo odcinek o dł. ok 1,0 km” poprzez rozbiórkę istniejącej nawierzchni oraz ogrodzeń kolidujących z planowaną inwestycją, rozbudowę jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 6,0 m dla obciążenia ruchem KR2, budowę obustronnych poboczy z kruszywa szerokości 1,0 m, przebudowę i budowę zjazdów z kostki betonowej na działki zabudowane oraz zjazdów bitumicznych na działki użytkowane rolniczo, przebudowę sieci kolidujących z planowaną inwestycją, wykonanie oznakowania pionowego, zakup i montaż tablicy informacyjnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

79990000-0 - Różne usługi dla przedsiębiorstw

45233121-3 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45243510-0 - Budowa nasypów

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45233140-2 - Roboty drogowe

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 1734086,36 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V: Modernizacja drogi powiatowej nr 1911B na terenie gminy Miastkowo odcinek o dł. ok 0,6 km w systemie „zaprojektuj i wybuduj”,
Przedmiotem przedsięwzięcia jest zaprojektowanie i realizacja zadania: „Modernizacja drogi powiatowej nr 1911B na terenie gminy Miastkowo odcinek o dł. ok 0,6 km.” poprzez wycinkę drzew kolidujących z planowaną inwestycją, rozbiórkę elementów drogi nieprzewidzianych do dalszego użytkowania lub przewidzianych do przebudowy, recykling istniejącej nawierzchni, przebudowę jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 6,0 m dla obciążenia ruchem KR2, budowę obustronnych poboczy z kruszywa szerokości 1,0 m, przebudowę i budowę zjazdów bitumicznych na posesje, wykonanie oznakowania pionowego, zakup i montaż tablicy informacyjnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 855248,62 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI: zakup i dostawa :
- dwóch fabrycznie nowych samochodów ciężarowych typu wywrotka wraz z dodatkowym przystosowanym osprzętem, tj. nowymi posypywarkami i pługami do odśnieżania - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34920000-2 - Sprzęt drogowy

4.5.5.) Wartość części: 1280673,34 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VII: zakup i dostawa:
- fabrycznie nowego remontera drogowego służącego do likwidacji ubytków nawierzchni i dużych spękań przy zastosowaniu grysu i emulsji asfaltowej - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34920000-2 - Sprzęt drogowy

4.5.5.) Wartość części: 207549,67 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VIII: zakup i dostawa:
- dwóch fabrycznie nowych ciągników rolniczych wraz z dodatkowym przystosowanym osprzętem, t.j. jeden ciągnik z nowym pługiem i ramieniem wysięgnikowym z głowicą koszącą oraz drugi ciągnik z nowym pługiem i kosiarką bijakową tylno-boczną - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.5.) Wartość części: 896920,59 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IX: zakup i dostawa:
- fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz z osprzętem ładowarkowym i koparkowym - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34920000-2 - Sprzęt drogowy

4.5.5.) Wartość części: 358333,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na modernizację drogi powiatowej nr 1932B na terenie gminy Jedwabne odcinek o dł. ok 3,1 km w systemie „zaprojektuj i wybuduj” (cz. I postępowania) wpłynęła jedna oferta. Cena oferty, w tym oferta z najniższą ceną, przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dodatkowo w chwili obecnej Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10650151,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10650151,10 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 12.01.2023r. do godz. 10.00 nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym zaistniały przesłanki z art. 255 pkt 1) ustawy Pzp obligujące Zamawiającego do unieważnienia postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2917151,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3446961,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2917151,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U MARGO Mariusz Gosk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181515880

7.3.3) Ulica: Al. Legionów 152

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

branża telekomunikacyjna

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2917151,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na modernizację drogi powiatowej nr 1957B na terenie gminy Miastkowo odcinek o dł. ok 1,0 km w systemie „zaprojektuj i wybuduj” (cz. IV postępowania) wpłynęła jedna oferta. Cena oferty, w tym oferta z najniższą ceną, przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dodatkowo w chwili obecnej Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2840265,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2840265,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na modernizację drogi powiatowej nr 1911B na terenie gminy Miastkowo odcinek o dł. ok 0,6 km w systemie „zaprojektuj i wybuduj” (cz. V postępowania) wpłynęła jedna oferta. Cena oferty, w tym oferta z najniższą ceną, przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dodatkowo w chwili obecnej Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1568005,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1568005,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na zakup i dostawę dwóch fabrycznie nowych samochodów ciężarowych typu wywrotka wraz z dodatkowym przystosowanym osprzętem, tj. nowymi posypywarkami i pługami do odśnieżania (cz. VI postępowania) wpłynęła jedna oferta. Cena oferty, w tym oferta z najniższą ceną, przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dodatkowo w chwili obecnej Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1963080,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1963080,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 293107,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309837,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 293107,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDROG Zakład Budowy Maszyn Eksport Import Krzysztof Cichocki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7290104756

7.3.3) Ulica: ul. Demokratyczna 119BC

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-348

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 293107,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na zakup i dostawę dwóch fabrycznie nowych ciągników rolniczych wraz z dodatkowym przystosowanym osprzętem, t.j. jeden ciągnik z nowym pługiem i ramieniem wysięgnikowym z głowicą koszącą oraz drugi ciągnik z nowym pługiem i kosiarką bijakową tylno-boczną (cz. VIII postępowania) wpłynęło 6 ofert. Ceny wszystkich ofert, w tym oferta z najniższą ceną, przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dodatkowo w chwili obecnej Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1086705,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1357920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 498150,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 531360,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 498150,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONTRA IZABELLA POŚWIĄTNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422185042

7.3.3) Ulica: ul. Zaciszna 23

7.3.4) Miejscowość: Nowodworce

7.3.5) Kod pocztowy: 16-010

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 498150,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.